Blog firmy Artefakt

Pozycjonowanie | Google Ads | Analityka | Content Marketing

main-navigation

Nawigacja na stronie internetowej – czy jest ważna w komunikacji z klientem?

czas czytania: 6

min

Touchpoint w formie strony internetowej. Zdradzamy jak zaprojektować menu strony tak, aby było użyteczne.

chatbot-przyklady

Chatboty – czym są i czy warto w nie inwestować?

czas czytania: 5

min

Chatboty to przejaw sztucznej inteligencji. Sprawdź jak działają i jaki mają wpływ na Twój biznes.

seo-pr-co-to

Pozytywne opinie o firmie są dobrą formą reklamy, czyli SEO PR

czas czytania: 5

min

Jak połączyć działania SEO oraz PR? Dowiedz się jak zrealizować strategię pozycjonowania wizerunku marki.

context-marketing

Context marketing – czym jest marketing kontekstowy i dlaczego ma znaczenie

czas czytania: 5

min

Marketing kontekstowy to rodzaj marketingu „tu i teraz”. Sprawdź czym się charakteryzuje oraz czy możesz go zastosować w swoim biznesie.

ga4-google-universe

Google Analytics 4 a Universal Analytics – rzut oka na najważniejsze różnice

czas czytania: 6

min

Google Analytics 4 pojawi się 1 lipca 2023. Jak się na to przygotować? Zajrzyj do artykułu i dowiedz się więcej.

Pr-public-relations

Public relations? Zwróćmy na niego uwagę

czas czytania: 4

min

Public relations są świadomymi działaniami firmy, które wpływają na jej wizerunek. Czytaj więcej!

okladka-nps

Badanie NPS – co to jest i jak je przeprowadzać?

czas czytania: 6

min

NPS, czyli Net Promoter Score. Dowiedz się czym jest i jak go liczyć.

okladka-whitepress (1)

Na jakiej zasadzie działa platforma Whitepress i jakie znaczenie ma dla SEO?

czas czytania: 5

min

Sprawdź czym jest Platforma Whitepress oraz przekonaj się jaki ma wpływ na SEO.

dyrektywa omnibus 2023

Dyrektywa Omnibus – nowe obowiązki informowania konsumentów o cenach i pozostałe zmiany

czas czytania: 4

min

Dyrektywa Omnibus obowiązuje od stycznia 2023. Przeczytaj, jakie zmiany wnosi do prowadzenia biznesu.

google-grafika

Jak pozycjonować się w Google Grafika?

czas czytania: 7

min

Google grafika to świetne narzędzie dla właścicieli wielu serwisów internetowych z różnych branż. Dowiedz się jak zoptymalizować zdjęcia i grafiki na swojej stronie.

google-ads

Trendy Google Ads na 2022 – podsumowanie

czas czytania: 5

min

Dowiedz się czy trendy zapowiedziane na 2022 się spełniły! Podsumowanie roku.

trendy-social-media

5 najważniejszych trendów w social mediach na 2023 rok, które musisz znać!

czas czytania: 4

min

Czym zaskoczyć w 2023? Sprawdź, jakie rozwiązania możesz zastosować w swoich mediach społecznościowych.

rodzaje-statusow-http

Rodzaje statusów HTTP

czas czytania: 5

min

Poznaj wskazówki naszego Specjalisty na temat statusów HTTP.

okładka-blog

Google Doodles – co to jest i skąd się wzięło?

czas czytania: 6

min

Grafiki w Google, które intrygują i cieszą oko – Google Doodles!

employer branding

Program employee advocacy – czym jest i czy warto go stosować

czas czytania: 4

min

Employee advocacy ma bardzo duży potencjał. Jak prawidłowo wdrożyć go do strategii firmy i wykorzystać w działaniach marketingowych?

reklama na facebooku

Facebook Ads vs Google Analytics – dlaczego pojawiają się rozbieżności w danych

czas czytania: 4

min

Jeśli zajmujesz się reklamami na Facebooku i analizujesz ich statystyki między innymi w Google Analytics, możesz zobaczyć pewne rozbieżności. Dlaczego tak się dzieje?

value

Value proposition – czym jest i jak pomoże Twojej firmie?

czas czytania: 4

min

Value proposition to inaczej propozycja wartości, które Twoja marka może dać klientom. W prosty sposób możesz zdefiniować, które będą najbardziej atrakcyjne dla Twojej grupy docelowej.

algorytm

Helpful Content Update – sierpniowa aktualizacja algorytmu Google 2022

czas czytania: 4

min

W sierpniu Google zafundowało znam aktualizację swojego algorytmu. Dowiedz się, czym jest Helpful Content Update i jak tworzyć treści, które lubi Google.

crash mondays

Łukasz Wiatr prelegentem na CRASH Mondays

czas czytania: 4

min

CRASH Mondays to cykliczne spotkania, podczas których marketingowa teoria zderzana jest z doświadczeniem praktyków. Tematem przewodnim 11 edycji wrocławskiego CRASHa był content marketing, dlatego nie mogło nas zabraknąć w roli eksperta. Łukasz Wiatr z naszego zespołu Content Makretingu wystąpił z prelekcją „Jak tworzyć content dla nietypowych branż?”.

management

6 kapeluszy myślowych – czym są i jak je wykorzystać?

czas czytania: 4

min

Gdy kierują nami emocje, a zdarza się to często, możemy wpaść w pułapkę pochopnych decyzji. Możemy się przed tym błędem uchronić, korzystając z metody wymyślonej przez Edwarda de Bono – 6 kapeluszy myślowych.

phishing

Jak bronić się przed phishingiem w e-commerce

czas czytania: 4

min

Phishing to coraz poważniejszy problem. Ten rodzaj oszustwa rozwija się w świecie digital w zastraszającym tempie, a cyberprzestępcy mają coraz to nowsze pomysły, jak wyłudzić od nas dane wrażliwe. Czy możemy się jakoś przed tym uchronić? Jak nie stać się ofiarą phishingu?

kampania marketingowa

6 wybitnie nieudanych kampanii marketingowych

czas czytania: 4

min

Dzięki dobrze zaprojektowanym, zaskakującym kampaniom marketingowym zapamiętujemy marki, nawet jeśli nie jesteśmy ich klientami. Marketing może edukować swoich odbiorców, bawić, inspirować. W pięknej wizji świata mielibyśmy tylko te dobre kampanie. Rzeczywistość jest jednak inna i marketingowcy często raczą nas koncepcjami, które okazują się klapą.

relacje z klientem

Cold calling i warm calling – sposoby kontaktowania się z klientem

czas czytania: 4

min

Kontakt z klientem to jeden z najważniejszych aspektów marketingu, jeśli nie najważniejszy. Konsumenci oczekują od firmy przede wszystkim indywidualnego podejścia i szczerej oraz realnej próby zrozumienia ich potrzeb.

stories na instagramie

Instagram Stories – jak można je wykorzystać w firmie?

czas czytania: 4

min

W wirtualnej przestrzeni warto zainwestować czas i przygotować dobrej jakości content, który trafi do naszych odbiorców. Instastories są drogą, które za pomocą swoich funkcji pomoże nawiązać relacje z odbiorcami, a także jest to miejsce na treści luźniejsze, niebezpośrednio związane z biznesem.