Urządzenie mobilne

Ruch z mobile prześcignął desktop po raz pierwszy w historii!

czas czytania: 5

min

Po raz pierwszy w historii w skali globalnej urządzenia mobilne wygenerowały większy ruch niż urządzenia desktopowe. W Polsce w październiku 2016 r. przewaga smartfonów była znacząca i wynosiła 60%. Właściciele serwisów powinni zadbać o wersję mobilną swojej strony internetowej.

Targetowanie kampanii

Cross-device retargeting, czyli kolejna rewolucja od Google

czas czytania: 5

min

Google wprowadza nowość – kierowanie tych samych list remarketingowych do użytkowników korzystających z różnych urządzeń. Teraz te same reklamy pokażą się internaucie na smartfonie, tablecie oraz komputerze.

employer branding

Employee Advocacy: wzmacnianie marki poprzez zaangażowanie pracowników

czas czytania: 4

min

Employee advocacy ma bardzo duży potencjał. Jak prawidłowo wdrożyć go do strategii firmy i wykorzystać w działaniach marketingowych?

problemy z serwerem a pozycjonowanie

Dlaczego wybór hostingu jest kluczowy dla sukcesu Twojej strony internetowej?

czas czytania: 5

min

Jak wybrać hosting? Po pierwsze przeanalizować swoje potrzeby, a po drugie wybrać hostingodawcę spełniającego wszystkie nasze wymagania.

menu nawigacyjne

Znaczenie zoptymalizowanego menu dla skutecznego pozycjonowania

czas czytania: 9

min

Przyjazny interfejs strony internetowej to nie tylko ukłon w stronę użytkownika – to również bardzo istotny czynnik SEO. Przedstawiamy kilka wartościowych porad, które pomogą Ci zaprojektować menu nawigacyjne własnej witryny. Dzięki temu ani klienci, ani roboty Google nie zgubią się na Twojej stronie!

formularz kontaktowy

Formularz na stronie internetowej – jak go stworzyć i optymalizować?

czas czytania: 7

min

Zakładka Kontakt to wbrew pozorom bardzo istotny element struktury każdej strony internetowej. Dowiedz się, na co warto zwrócić uwagę podczas projektowania formularza kontaktowego, tak aby przyniósł Ci możliwie najwięcej korzyści.

Ile kosztuje reklama na FB

Jak zrobić skuteczną reklamę na Facebooku: Praktyczny Przewodnik dla Początkujących

czas czytania: 5

min

Reklama w systemie Facebook Ads to doskonały sposób na promocję biznesu w sieci. Dzięki zaawansowanym możliwościom panelu Facebook Ads możliwe jest promowanie swojej strony internetowej, aplikacji mobilnej i innych miejsc znajdujących się poza Facebookiem oraz oczywiście profilu, wydarzeń, aplikacji i treści mieszczących się w obrębie samego portalu Facebook.

Wyszukiwarka internetowa Google

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce – Google Ads

czas czytania: 5

min

Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce są chętnie wykorzystywane przez właścicieli dużych witryn i sklepów internetowych. Google wprowadza nowe możliwości w zakresie tychże reklam. Z jakich możliwości będzie można skorzystać?

sklep stacjonarny

Korzyści z pozycjonowania sklepu stacjonarnego

czas czytania: 7

min

Wszystko, co musisz wiedzieć o promowaniu sklepu stacjonarnego w internecie! Dowiedz się, w jaki sposób pozycjonować swój biznes, nawet gdy działasz lokalnie.

content-w-seo

Najczęstsze błędy popełniane przy tworzeniu i wdrażaniu treści pod SEO

czas czytania: 6

min

Jak optymalizować treści tak, aby były dopasowane pod SEO? Sprawdź nasze rady!

ekomarketing

Ekomarkeitng – ekologiczna strategia w biznesie

czas czytania: 5

min

Ekomarketing to strategia, na którą decyduje się coraz więcej przedsiębiorców. Stosowana zgodnie z przekonaniami ma szansę przynieść korzyści biznesowe oraz chronić środowisko naturalne.

Google

Google potwierdza aktualizację głównego algorytmu (core algorithm update)

czas czytania: 5

min

Google zaktualizowało swój główny algorytm (core algorithm), dlatego w ostatnich dniach obserwowaliśmy wahania w wynikach wyszukiwania.

duplikacja tresci

Pisanie tekstów na nowe strony internetowe – jak zaplanować content w serwisie?

czas czytania: 5

min

Pisanie tekstów na nową stronę internetową to nie lada wyzwanie. Podpowiadamy, jak zaplanować content na strukturę nowego serwisu internetowego.

Grupy na Facebooku

Skuteczna strona na Facebooku – 13 błędów, których należy unikać, prowadząc fanpage

czas czytania: 5

min

Prowadząc stronę na Facebooku należy unikać 13 kardynalnych błędów, które utrudniają budowanie marki w mediach społecznościowych. Sprawdź, jakich działań należy unikać!

seo samodzielnie

Działania SEO, które samodzielnie można wykonać na swojej witrynie 

czas czytania: 8

min

Czy da się skutecznie pozycjonować stronę internetową bez udziału agencji SEO? Tak – choć jest to czasochłonne, szczególnie przy większej skali. Jeśli jednak planujesz samodzielną walkę o pozycję w Google, warto zacząć od absolutnych podstaw. Dowiedz się, jakie działania możesz podjąć bez pomocy specjalisty.

mikrokonwersje

Co to jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć?

czas czytania: 5

min

Dzięki badaniu mikrokonwersji można jeszcze lepiej poznać zachowania użytkowników naszej strony i optymalizować serwis. Zobacz, czym jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć.

grupa docelowa

Jak określić grupę docelową swojej strony internetowej?

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się, czy docierasz do klientów, na których Ci zależy? Podpowiadamy, jak identyfikować grupę docelową za pomocą Facebooka i Google Analytics.

seo techniczne

Poprawa bezpieczeństwa na stronie internetowej – checklista

czas czytania: 5

min

Sprawdź, czy pomyślałeś o wszystkich kwestiach związanych z bezpieczeństwem swojej strony internetowej, zerkając na naszą checklistę.

jak-robic-wpisy-na-linkedin

Jak tworzyć wpisy na LinkedIn angażujące społeczność?

czas czytania: 5

min

O czym należy pamiętać, tworząc posty na LinkedIn? Przeczytaj krótki poradnik o najlepszych praktykach.

jak stworzyć program lojalnościowy

Jak skonstruować dobry program lojalnościowy?

czas czytania: 5

min

Skuteczny program lojalnościowy wymaga rzetelnego opracowania. Podpowiadamy, na jakie kwestie należy zwrócić uwagę podczas tworzenia jego tworzenia.

marketing mobilny okładka

Marketing mobilny – co to jest?

czas czytania: 8

min

Korzystanie z internetu na smartfonie lub tablecie to obecnie codzienność, a zakupy online już dawno przestały być domeną urządzeń stacjonarnych. Dowiedz się, czym jest marketing mobilny i jak wykorzystać go w swojej strategii reklamowej.

duplikacja tresci

Jak zabezpieczyć stronę przed kradzieżą treści? 5 sposobów na ochronę tekstów i zdjęć w serwisie internetowym

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się, jak ochronić swoją stronę przed kradzieżą treści? Wypróbuj kilka sprawdzonych sposobów zabezpieczania contentu na stronie internetowej.

kim jest mikroinfluencer

Mikroinfluencerzy – kim są i czy warto w nich inwestować?

czas czytania: 5

min

Zgromadzona wokół nich społeczność wykazuje do nich duże zaufanie, czując się jak grupa przyjaciół powiązanych wspólną pasją czy stylem życia. Zobacz, dlaczego jeszcze warto współpracować z mikroinfluencerami.

zewnętrzna duplikacja treści

Duplicate content – kompleksowy poradnik o zewnętrznej duplikacji treści

czas czytania: 5

min

Zewnętrzna duplikacja treści zagraża pozycjom serwisu w wynikach wyszukiwania. Specjalnie dla Ciebie mamy kompleksowy przewodnik o duplicate content. Sprawdź, jak eliminować kopie treści!

This will close in 0 seconds