Jak zachęcić pracowników do udostępniania, lajkowania firmowych social mediów?
11.08.2020
Chcesz zaangażować pracowników w aktywność na firmowych mediach społecznościowych? Podpowiadamy, jak możesz ich do tego zachęcić!
Jaki powinien być styl bloga firmowego? Czy warto postawić na żartobliwy ton?
07.08.2020
Zacząłeś prowadzić firmowy blog i zastanawiasz się, w jakim stylu powinny być publikowane teksty? Rozważasz wprowadzenie humoru? Oto kilka naszych rad na ten temat.
Marketing konwersacyjny – rozmowa z klientem sposobem na generowanie konwersji
05.08.2020
Marketing konwersacyjny wykorzystuje rozmowę z klientem do generowania konwersji. W jaki sposób? Poznaj tajniki tego narzędzia i popraw relacje z użytkownikami!
Jak osiągnąć work-life balance na home office? 13 wskazówek zdalnych copywriterów
24.07.2020
Doradzamy, jak zachować work-life balance, pracując zdalnie. 13 wskazówek od copywriterów wykonujących obowiązki w zaciszu domowego biura.
Marketing w firmach a COVID-19: trendy i prognozy
22.07.2020
Reklama online zyskuje czy traci w dobie koronawirusa? Przedstawiamy trendy i prognozy na temat branży marketingu online w sytuacji epidemii COVID-19.
7 wskazówek, jak napisać stronę „O nas”
20.07.2020
Strona „O nas” także może angażować użytkowników i przekonywać ich do dokonania konwersji. Poznaj 7 wskazówek, jak napisać treść na podstronę „O Firmie”.
Live marketing – jak promować produkty za pomocą transmisji na żywo w internecie?
16.07.2020
Live marketing cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Sprawdź, jak dzięki temu narzędziu możesz wypromować produkty z branży beauty&fashion.
Trendy w marketingu po opanowaniu pandemii koronawirusa
15.07.2020
Jakie trendy w marketingu wykreowała epidemia koronawirusa? Sprawdzamy, na co muszą zwrócić uwagę marketerzy, kiedy pandemia COVID-19 zostanie opanowana.
Ekomarketing. Chwilowy trend czy wzrost świadomości klientów?
13.07.2020
Ekomarketing to strategia, na którą decyduje się coraz więcej przedsiębiorców. Stosowana zgodnie z przekonaniami ma szansę przynieść korzyści biznesowe oraz chronić środowisko naturalne.
Opłaty za wizytówkę w Google Maps – ostrzegamy przed oszustami!
10.07.2017 (aktualizacja 10.07.2020)
Google Moja Firma jest bezpłatną usługą. Jeśli otrzymałeś telefon z propozycją przedłużenia wizytówki w Google Maps – dzwonił do Ciebie oszust! Nie daj się nabrać i nie opłacaj faktury za wizytówkę!