Czytaj o Słownik SEO

14.04.2017
Czy SEO i pozycjonowanie oznaczają to samo? Jakie są definicje obu terminów i na czym polega różnica pomiędzy pozycjonowaniem a SEO?
24.03.2017
Linkowanie wewnętrzne to umieszczanie odnośników w treści strony, które prowadzą do innych podstron / sekcji serwisu.
23.03.2017
Audyt SEO to analiza strony internetowej pod kątem jej dostosowania do wymogów wyszukiwarki.
21.03.2017
Zalecenia optymalizacyjne to dokument, w którym zawarte są wszystkie wytyczne dotyczące strony internetowej pozwalające na jej zoptymalizowanie pod wymagania wyszukiwarki internetowej.
20.03.2017
Duplikacja treści to posiadanie w serwisie tekstów skopiowanych z zewnętrznych stron internetowych (duplikacja zewnętrzna) lub z innych podstron naszej witryny (duplikacja wewnętrzna).
17.03.2017
Anchor text to widoczna dla użytkownika część linku, osadzonego w kodzie strony. Po kliknięciu w kotwicę, użytkownik zostaje przekierowany na inną podstronę serwisu lub domenę zewnętrzną.
16.03.2017
Landing Page to pierwsza strona, na którą trafia użytkownik w wyniku działań promocyjnych podjętych przez właściciela witryny. Nazywa jest także stroną docelową lub stroną lądowania.
15.03.2017
Atrybut Alt to opis obrazka, który należy uzupełnić, aby roboty wyszukiwarki mogły dowiedzieć się, co znajduje się w grafice zamieszczonej na naszej stronie.
14.03.2017
PageRank to algorytm wyszukiwarki Google oceniający wartość stron w sieci. Obecnie nie ma większego znaczenia dla pozycjonowania, a Google wyłączyło możliwość publicznego podglądu tego wskaźnika dla poszczególnych domen.
13.03.2017
Pozycjonowanie szerokie polega na zwiększaniu pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane kilkuwyrazowe frazy, które mogą skutecznie zwiększyć konwersję serwisu.

Strony

Bezpłatna wycena