Czytaj o Słownik SEO

Bezpłatna wycena

17.05.2017
Czynniki rankingowe to elementy, które wpływają na pozycję serwisu w wynikach wyszukiwania.
16.05.2017
Metatagi to znaczniki wykorzystywane do opisania strony dla robotów wyszukiwarki. Są ważne z punktu widzenia optymalizacji i pozycjonowania strony.
15.05.2017
Geolokalizacja to mechanizm, który powoduje wyświetlanie użytkownikowi stron związanych z lokalizacją, w której się obecnie znajduje.
12.05.2017
Mapa strony to plik w formacie HTML lub XML zawierający wszystkie adresy URL danego serwisu. Sitemap pomaga w indeksacji strony w wynikach wyszukiwania.
11.05.2017
Linki sponsorowane AdWords to tekstowe reklamy w wyszukiwarce Google, które pojawiają się nad i pod organicznymi wynikami wyszukiwania.
10.05.2017
SEM to skrót oznaczający Search Engine Marketing, czyli wszystkie działania wpływające na poprawę widoczności strony internetowej w sieci. Obejmuje pozycjonowanie oraz kampanie linków sponsorowanych.
09.05.2017
SEO to angielski skrót Search Engine Optimization oznaczający optymalizację strony pod wyszukiwarkę.
08.05.2017
Technologia AMP pozwala tworzyć szybkie i wydaje strony na urządzenia mobilne. Standard jest rozwijany w środowisku open source i wspierany przez Google.
14.04.2017
Czy SEO i pozycjonowanie oznaczają to samo? Jakie są definicje obu terminów i na czym polega różnica pomiędzy pozycjonowaniem a SEO?
24.03.2017
Linkowanie wewnętrzne to umieszczanie odnośników w treści strony, które prowadzą do innych podstron / sekcji serwisu.

Strony