Toggle navigation
Firma
O nas
Kariera
Program partnerski
Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie
Efekty SEO
Pozycjonowanie sklepu
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie YouTube
Narzędzia SEO
Reklama PPC
Reklama w Google Ads
Reklama w Facebook Ads
Kalkulator korzyści Google Ads
Inne usługi
Program partnerski
Analityka Internetowa
Content Marketing
Szkolenia SEO
Audyt SEO
Optymalizacja konwersji
Portfolio
Rekomendacje
Nasi klienci
Case Study
Wykonane serwisy WWW
Wiedza
Blog
Webinary
Podcasty
Kontakt
Bezpłatna wycena
Blog firmy Artefakt
Słownik SEO
CTR – Click Through Rate
16.03.2018
Współczynnik klikalności CTR pokazuje procentowy stosunek liczby kliknięć do liczby wyświetleń....
CMS, czyli system zarządzania treścią
09.03.2018
CMS, czyli system zarządzania treścią, umożliwia tworzenie oraz modyfikację zawartości strony...
Ban od Google
20.10.2017
Ban to rodzaj kary, którą Google nakłada na stronę internetową za nieprzestrzeganie wytycznych dla...
Algorytm Google Pingwin
17.10.2017
Pingwin jest algorytmem Google, który ma za zadanie ograniczyć spam i nienaturalne linki w...
Algorytm Google Panda
15.10.2017
Panda to jeden z bardziej popularnych algorytmów Google. Pomaga witrynom wysokiej jakości zwiększać...
Marketing szeptany (buzz marketing)
13.10.2017
Marketing szeptany (buzz marketing) pozwala przekazywać klientom informacje o produktach lub...
Algorytm Google Koliber
10.10.2017
Google Koliber jest jednym z algorytmów wyszukiwarki. Jego wprowadzenie zmieniło sposób...
Blog firmowy
04.10.2017
Blog firmowy pomaga skutecznie promować biznes w internecie. Materiały powiązane tematycznie z...
Czynniki rankingowe
17.05.2017
Czynniki rankingowe to elementy, które wpływają na pozycję serwisu w wynikach wyszukiwania....
Metatagi
16.05.2017
Metatagi to znaczniki wykorzystywane do opisania strony dla robotów wyszukiwarki. Są ważne z punktu...
Geolokalizacja
15.05.2017
Geolokalizacja to mechanizm, który powoduje wyświetlanie użytkownikowi stron związanych z...
Mapa strony
12.05.2017
Mapa strony to plik w formacie HTML lub XML zawierający wszystkie adresy URL danego serwisu....
Linki sponsorowane AdWords
11.05.2017
Linki sponsorowane AdWords to tekstowe reklamy w wyszukiwarce Google, które pojawiają się nad i pod...
SEM
10.05.2017
SEM to skrót oznaczający Search Engine Marketing, czyli wszystkie działania wpływające na poprawę...
SEO
09.05.2017
SEO to angielski skrót Search Engine Optimization oznaczający optymalizację strony pod...
AMP – Accelerated Mobile Pages
08.05.2017
Technologia AMP pozwala tworzyć szybkie i wydaje strony na urządzenia mobilne. Standard jest...
SEO – definicja i opis
14.04.2017
Czy SEO i pozycjonowanie oznaczają to samo? Jakie są definicje obu terminów i na czym polega...
Linkowanie wewnętrzne
24.03.2017
Linkowanie wewnętrzne to umieszczanie odnośników w treści strony, które prowadzą do innych podstron...
Audyt SEO
23.03.2017
Audyt SEO to analiza strony internetowej pod kątem jej dostosowania do wymogów...
Zalecenia optymalizacyjne
21.03.2017
Zalecenia optymalizacyjne to dokument, w którym zawarte są wszystkie wytyczne dotyczące strony...
Anchor text
17.03.2017
Anchor text to widoczna dla użytkownika część linku, osadzonego w kodzie strony. Po kliknięciu w...
Landing Page
16.03.2017
Landing Page to pierwsza strona, na którą trafia użytkownik w wyniku działań promocyjnych podjętych...
Atrybut Alt
15.03.2017
Atrybut Alt to opis obrazka, który należy uzupełnić, aby roboty wyszukiwarki mogły dowiedzieć się,...
PageRank
14.03.2017
PageRank to algorytm wyszukiwarki Google oceniający wartość stron w sieci. Obecnie nie ma większego...
Strona 1 z 2
1
2
»
checklista