Współczynnik klikalności CTR pokazuje procentowy stosunek liczby kliknięć do liczby wyświetleń. Jest stosowany np. w kampaniach reklamowych Google Adwords.
Czytaj więcej
Ban to rodzaj kary, którą Google nakłada na stronę internetową za nieprzestrzeganie wytycznych dla webmasterów związanych z pozycjonowaniem strony w wynikach wyszukiwania.
Czytaj więcej
Pingwin jest algorytmem Google, który ma za zadanie ograniczyć spam i nienaturalne linki w witrynach pojawiających się w wynikach wyszukiwania.
Czytaj więcej
Marketing szeptany (buzz marketing) pozwala przekazywać klientom informacje o produktach lub usługach za pośrednictwem np. wpisów na forach dyskusyjnych i komentarzy w social media.
Czytaj więcej
Google Koliber jest jednym z algorytmów wyszukiwarki. Jego wprowadzenie zmieniło sposób interpretowania zapytań formułowanych przez użytkowników.
Czytaj więcej
Blog firmowy pomaga skutecznie promować biznes w internecie. Materiały powiązane tematycznie z prowadzoną działalnością m.in. pomagają pozyskiwać klientów.
Czytaj więcej
Metatagi to znaczniki wykorzystywane do opisania strony dla robotów wyszukiwarki. Są ważne z punktu widzenia optymalizacji i pozycjonowania strony.
Czytaj więcej