Czytaj o Analityka

Bezpłatna wycena

14.09.2017
Analizowanie danych o ruchu dostarcza cennych informacji, dzięki którym można m.in. udoskonalić działanie strony internetowej. Zdobywając doświadczenie, łatwo się pomylić. Poznaj 7 przykładowych błędów popełnianych w analizie e-commerce!
23.08.2017
W Google Analytics dodana została opcja, która zmienia prezentację danych witryny. Po włączeniu Analizy użytkowników narzędzie wyświetli domyślnie informacje dotyczące zachowania użytkowników, a nie dane dotyczące sesji.
19.06.2017
Zmiany w interfejsie panelu Google Analytics pojawiły się na naszych kontach. Nowością jest strona główna, która umożliwia przegląd najważniejszych statystyk. Dane przedstawione są w czytelnej formie i jest możliwość przejścia do raportów szczegółowych.
29.05.2017
Chcesz zwiększyć swoje zyski ze strony internetowej? Przeprowadź test A/B i sprawdź, jakie zmiany na stronie sprawią, że użytkownicy będą chętniej wybierać Twoją ofertę. Pomoże Ci w tym Google Optimize. Dzięki niemu zrobisz test A/B bez konieczności angażowania działu IT!
09.05.2017
Google Data Studio dostępne jest już w Polsce. Za jego pomocą w kilka chwil można przygotować atrakcyjny wizualnie i generowany dynamicznie raport. Przygotowanymi zestawieniami można dzielić się bez ograniczeń z dowolnymi osobami. Wypróbuj Studio danych Google.
21.04.2017
Nadchodzą zmiany w panelu Google Analytics. Już niedługo po zalogowaniu pojawi się nowa strona główna, na której w kilka chwil zapoznamy się z najważniejszymi statystykami dotyczącymi ruchu na naszym serwisie.
27.03.2017
Ustawienie skrótów w Google Analytics pozwala za pomocą 3 kliknięć otworzyć najczęściej przeglądane raporty. A jeśli chcesz informacje o swojej witrynie otrzymywać na swoją pocztę, skonfiguruj opcję Zaplanowane e-maile.
08.03.2017
Studio danych Google to kolejne darmowe narzędzie, które już wkrótce polscy użytkownicy będą mieli możliwość przetestować. Aplikacja jest pomocna w tworzeniu raportów i wizualizacji danych.
29.12.2016
Linki tekstowe w artykułach opublikowanych w sieci nie pozwalają na bezpośrednie przejście do serwisu. Użytkownik ma kilka możliwości wejścia na stronę. W zależności od wybranego sposobu przejścia na stronę, Google Analytics inaczej zakwalifikuje źródło odwiedzin strony.
28.11.2016
Do optymalizacji konwersji mogą posłużyć Cele Inteligentne w Google Analytics. W tym celu należy zintegrować konto Analytics z kontem AdWords. W raporcie przedstawiona zostanie grupa użytkowników zainteresowana naszymi produktami. Do niej warto kierować reklamy!

Strony