Co to jest KPI i jak mierzyć efektywność działań? 04.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Analityka

Co to jest KPI i jak mierzyć efektywność działań?

Masz wrażenie, że Twoje działania w firmie nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Czujesz się zagubiony w morzu danych i nie wiesz, jak ocenić efektywność swoich działań? Nie jesteś sam. Wiele osób boryka się z tym problemem. Na szczęście istnieje skuteczne narzędzie, które może Ci pomóc – KPI. W tym artykule dowiesz się, czym są Kluczowe Wskaźniki Efektywności i jak z ich pomocą mierzyć sukces swoich działań. Dzięki temu zyskasz jasny obraz sytuacji i będziesz mógł podejmować lepsze decyzje biznesowe. Czytaj więcej
Statystyki Google Analytics 15.11.2024 | czas czytania: 5 min | Analityka

Podstawowe metryki w Google Analytics i ich znaczenie

Google Analytics pozwala na tworzenie różnych typów raportów, które umożliwiają z kolei analizę danych. Poznanie znaczenia poszczególnych parametrów jest istotne do oceny skuteczności prowadzonych działań. Czytaj więcej
Analiza UX - 6 najczęstszych błędów UX 13.11.2024 | czas czytania: 5 min | Analityka

Audyt UX – jak zbadać użyteczność strony internetowej? 6 najczęstszych błędów UX

Audyt UX to badanie użyteczności strony, by poprawić wrażenia użytkowników z jej przeglądania i poprawić współczynnik konwersji. Dowiedz się więcej o usability serwisu. Czytaj więcej
Customer Journey Map - mapowanie wędrówki klienta 07.11.2024 | czas czytania: 5 | Analityka

Customer Journey Map – mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie internetowej

Mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie pomaga zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje z naszą ofertą. Poznaj zasady tworzenia Customer Journey Map! Czytaj więcej
Mapy ciepła strony internetowej 11.10.2024 | czas czytania: min | Analityka

Mapy ciepła i ich zastosowanie w analityce strony internetowej

Mapy ciepła to sposób obrazowania zachowania użytkowników na stronie internetowej. Dzięki nim można poprawić użyteczność witryny i zwiększyć współczynnik konwersji. Czytaj więcej
Google Tag Manager 18.09.2024 | czas czytania: 5 min | Analityka

Google Tag Manager – narzędzie do wprowadzania zmian w kodzie strony

Zainstalowanie Google Tag Managera ułatwia pracę zarówno marketingowcom, jak i programistom. Osoby zajmujące się analizą danych bez ingerencji w kodzie strony mogą wdrażać kody śledzące. Czytaj więcej
Jak mierzyć i szacować ruch na stronie internetowej? 21.05.2024 | czas czytania: 5 min | Analityka

Jak mierzyć i szacować ruch na stronie internetowej?

Skuteczność działań z zakresu marketingu internetowego można mierzyć za pomocą ruchu użytkowników na stronie. W tym celu bardzo często wykorzystywane jest narzędzie Google Analytics. Aplikacja jest darmowa i dostępna dla wszystkich właścicieli serwisów. Czytaj więcej
Współczynnik retencji klienta – czym jest CRR i jak go zwiększyć? 19.02.2024 | czas czytania: 9 | Analityka

Współczynnik retencji klienta – czym jest CRR i jak go zwiększyć?

Pozyskiwanie klientów to istotna część prowadzenia każdego biznesu, lecz jak zadbać o osoby, które już zdecydowały się skorzystać z Twoich usług? Współczynnik retencji to przydatne narzędzie, które pozwoli Ci skuteczniej zarządzać bazą klientów. Czytaj więcej
Co zrobić, gdy spada współczynnik konwersji? Checklista 04.02.2024 | czas czytania: 5 | Analityka

Co zrobić, gdy spada współczynnik konwersji? Checklista

Konwersja to pewne działanie wykonane przez internautę. Poznaj 10 sposobów na poprawę współczynnika konwersji w sytuacji, gdy spada. Czytaj więcej
Czym są testy A/B i dlaczego warto je stosować? 02.02.2024 | czas czytania: 6 | Analityka

Czym są testy A/B i dlaczego warto je stosować?

Czy chcesz zwiększyć konwersję w sklepie internetowym, ale nie wiesz, jak zrobić to skutecznie? Pomocne mogą okazać się testy A/B. Jakie są ich zalety, co można nimi testować? Zapraszamy do lektury. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt