Czytaj o Analityka

29.12.2016
Linki tekstowe w artykułach opublikowanych w sieci nie pozwalają na bezpośrednie przejście do serwisu. Użytkownik ma kilka możliwości wejścia na stronę. W zależności od wybranego sposobu przejścia na stronę, Google Analytics inaczej zakwalifikuje źródło odwiedzin strony.
28.11.2016
Do optymalizacji konwersji mogą posłużyć Cele Inteligentne w Google Analytics. W tym celu należy zintegrować konto Analytics z kontem AdWords. W raporcie przedstawiona zostanie grupa użytkowników zainteresowana naszymi produktami. Do niej warto kierować reklamy!
18.11.2016
W raporcie Analityka wyszukiwania w Google Search Console pojawił się zaktualizowany filtr AMP. Właściciele serwisów będą mogli sprawdzić, jak strona AMP radzi sobie w tradycyjnych SERP oraz rich section. Filtr dostępny jest dla domen posiadających wersję AMP HTML.
14.11.2016
W Search Console wdrażany jest Infrastructure updates, który może wpłynąć na brak danych w niektórych raportach. Google informuje, że zestawienia w analityce wyszukiwania powinny generować się poprawnie - zmiany nie będą miały wpływu na ten raport.
12.10.2016
W ciągu następnych kilku miesięcy nastąpią zmiany w interfejsie Google Analytics. Kilka sekcji zostanie uporządkowanych, znikną niektóre funkcjonalności, wprowadzone zostaną także usprawnienia, by uprościć obsługę panelu. Jakich zmian możemy się spodziewać?
03.10.2016
Google wprowadza na rynek nowy, darmowy produkt pomagający w analizie danych - Google Optimize. Będzie to bezpłatna wersja programu Google Optimize 360, kierowanego do przedsiębiorców.
13.09.2016
W Google Search Console zaktualizowany został raport Problemy dotyczące bezpieczeństwa. Jeśli naszą witrynę zaatakuje haker, dowiemy się, z jakim rodzajem działań mamy do czynienia i jakie kroki podjąć, aby oczyścić domenę ze spamu.
08.09.2016
Analiza danych stała się jeszcze prostsza. W mobilnej aplikacji Google Analytics dodana została funkcja Asystenta, który automatycznie wygeneruje statystyki i wskaże dane, które mogą być kluczowe dla Twojego biznesu.
01.09.2016
Google Analytics jest narzędziem, które umożliwia analizę wielkości oraz jakości ruchu na stronie internetowej. Dzięki temu możemy oceniać np. przyjazność strony, a także efekty prowadzonych działań marketingowych. Statystyki zaburzane są jednak przez ruch typu SPAM. Jak się go pozbyć?
16.08.2016
Google Analytics pozwala zbierać i analizować cenne dane, które pokazują efektywność prowadzonych działań biznesowych w e-commerce. Z konta może korzystać kilku użytkowników, którym możemy przekazać dostępy do panelu bez udostępniania haseł do logowania.

Strony

Bezpłatna wycena