min
min
29 maja 2015 roku odbyło się kolejne, trzecie już spotkanie specjalistów SEO z całego kraju, którzy zjechali do Katowic, aby wysłuchać prelekcji oraz podyskutować na najważniejsze oraz najbardziej aktualne tematy z dziedziny pozycjonowania stron internetowych.
min
Polska Żegluga Bałtycka SA w Kołobrzegu – firma występująca pod marką Polferries to klient naszej agencji od kilku miesięcy. Ponieważ odpowiadamy za kompleksową obsługę marki w mediach społecznościowych, chcielibyśmy pochwalić się najnowszą realizacją – ogólnopolskim konkursem, którego celem jest promocja nowego, wyjątkowego, promu – Mazovii.
min
14 maja 2015 roku odbyło się pierwsze spotkanie z cyklu „Precyzyjny marketing w sklepie i skuteczna sprzedaż w internecie” organizowane przez firmę COMARCH S.A. dla przedstawicieli firm z sektora handlowego. Ponieważ ideą cyklu jest popularyzacja nowoczesnych, internetowych rozwiązań dla biznesu – nie mogło nas tam zabraknąć!
min
W ogólnopolskim konkursie Google Partners wywalczyliśmy nagrodę – kamerę GoPro Hero 3. Zespół AdWords przez 3 miesiące planował, pozyskiwał konta i pracował nad osiągnięciem satysfakcjonujących wyników kampanii naszych klientów.
min
Nowy produkt możesz wprowadzić na rynek za pomocą blogerów. Okazuje się, że to bardzo skuteczny kanał komunikacji z potencjalnymi odbiorcami. Blogerzy są bardziej wiarygodni i zwiększają zaufanie internautów do Twojej marki.
min
Funkcja Countdown AdWords pozwala na automatyczne odliczanie czasu do rozpoczęcia wydarzenia w kampaniach reklamowych. Dzięki tej aplikacji możemy zwiększyć atrakcyjność treści przekazu reklamowego i doprowadzić do wzrostu konwersji.