min
min
W Stanach Zjednoczonych użytkownicy dodają wyrażenie near me do wyszukiwanej frazy na mobilnej wyszukiwarce. W Polsce zapytania typu fryzjer blisko mnie, fryzjer w pobliżu zaczynają dopiero się pojawiać. Czy mamy do czynienia z nowym trendem w wyszukiwaniach?
min
Wybór sposobu rozliczania się z agencją zajmującą się SEO może stanowić jedną z trudniejszych decyzji. Warto przeanalizować wady i zalety dwóch najpopularniejszych sposobów rozliczania: pozycjonowanie na ryczałt oraz płatności uzależnione od efektów, czyli zajęcie określonej pozycji w wynikach wyszukiwania.
min
Nagłe pogorszenie się pozycji domeny w wynikach wyszukiwania? Gwałtowny spadek liczby wyświetleń i kliknięć z wyszukiwarki Google? Te problemy nie oznaczają od razu, że domena została ukarana filtrem, ale są pierwszym sygnałem, że powinniśmy przyjrzeć się kondycji naszej witryny.
min
W wynikach wyszukiwania oprócz nazwy strony, title oraz description pojawiają się czasami miniaturki zdjęć oraz gwiazdki. Są to mikodane. Google postanowiło rozprawić się ze spamerami poprzez nakładanie kar ręcznych i ograniczanie wyświetlania błędnie wdrożonych danych strukturalnych.
min
Modyfikacje wprowadzone w Google Maps z pewnością nie będą miały większego wpływu na pozycjonowanie lokalne. Jednak John Mueller potwierdził, że to nie ilość recenzji a ich jakość służy do ustalenia pozycji stron internetowych. W przypadku tradycyjnego wyszukiwania wyniki organiczne nie zależą od ocen uzyskanych przez firmę. Inaczej jest w przypadku wyszukań lokalnych.
min
Nie masz strony internetowej – nie istniejesz. Zgodnie z tym powiedzeniem rynek domen kurczy się każdego dnia. Na pomoc przychodzą domeny z rynku wtórnego. Na co warto zwrócić uwagę przed zakupem? Gdzie szukać i na co uważać? Warto znać odpowiedzi na te i inne pytania zanim się zdecydujemy na dany adres URL.
min
Potwierdza się tendencja, że bezpieczeństwo użytkowników stron internetowych jest dla Google niezwykle istotne. Amerykański gigant ułatwia wdrażanie protokołów https- dotychczasowe problemy z nim związane zostały zminimalizowane. W efekcie czego zadania dla webmasterów będą znacznie ułatwione.
min
Mimo że Google oficjalnie niczego nie potwierdza wielu specjalistów z branży pozycjonerskiej jest zdania, że w drugiej połowie listopada doszło do zmiany w algorytmie. Nasze obserwacje dotyczące anomalii w pozycjach również na to wskazują. Czy faktycznie doszło do jakiegoś istotnego update’u?