Artefakt cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Stwórz stronę błędu 404 wspierającą konwersję – 10 kreatywnych komunikatów o błędzie 404 11.12.2024 | czas czytania: 5 min | SEO

Stwórz stronę błędu 404 wspierającą konwersję – 10 kreatywnych komunikatów o błędzie 404

Strona błędu 404 pojawia się na ekranie, aby poinformować użytkownika o braku poszukiwanej podstrony w witrynie internetowej. Przemyślana czterysta czwórka skutecznie wspomoże konwersję. Przedstawiamy 10 kreatywnych pomysłów. Czytaj więcej
Favicon – czym jest, jak go stworzyć i dlaczego warto z niego korzystać w marketingu? 06.12.2024 | czas czytania: 6 | SEO

Favicon – czym jest, jak go stworzyć i dlaczego warto z niego korzystać w marketingu?

Czym jest favicon, jaki jest jego wpływ na stronę i dlaczego jest ważny? Poznaj odpowiedzi! Czytaj więcej
Jak skrócić czas ładowania strony? – 6 wskazówek 05.12.2024 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak skrócić czas ładowania strony? – 6 wskazówek

Szybkość ładowania strony wpływa na pozyskanie wartościowego ruchu, generowanie konwersji oraz pozycję w wynikach wyszukiwania. Jak poprawić page speed strony? Skorzystaj z naszych 6 wskazówek na optymalizację czasu wczytywania strony! Czytaj więcej
Paginacja przyjazna  pozycjonowaniu stron – jak wdrożyć stronicowanie pod SEO? 04.12.2024 | czas czytania: 5 min | SEO

Paginacja przyjazna pozycjonowaniu stron – jak wdrożyć stronicowanie pod SEO?

Paginacja, czyli podział treści na podstrony internetowe ułatwia użytkownikowi ich przyswajanie oraz nawigację w obrębie witryny. Jak wdrożyć stronicowanie przyjazne pozycjonowaniu? Przedstawiamy kilka wskazówek. Czytaj więcej
Korzyści z pozycjonowania sklepu stacjonarnego 03.12.2024 | czas czytania: 7 | SEO

Korzyści z pozycjonowania sklepu stacjonarnego

Wszystko, co musisz wiedzieć o promowaniu sklepu stacjonarnego w internecie! Dowiedz się, w jaki sposób pozycjonować swój biznes, nawet gdy działasz lokalnie. Czytaj więcej
Jak dotrzeć do celu w internecie, czyli 9 wskazówek na promocję firm przewozowych 02.12.2024 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak dotrzeć do celu w internecie, czyli 9 wskazówek na promocję firm przewozowych

Działając w brany usług transportowych i przewozowych, koniecznie należy reklamować swoją działalność w internecie. Poznaj naszych 9 wskazówek na promocję i zwiększanie widoczności w sieci. Czytaj więcej
Promocja gabinetu dentystycznego w internecie – pozycjonowanie, social media i AdWords 29.11.2024 | czas czytania: 5 min | SEO

Promocja gabinetu dentystycznego w internecie – pozycjonowanie, social media i AdWords

Promocja gabinetu dentystycznego w internecie wymaga kompleksowego podejścia - inwestycji w reklamy AdWords, pozycjonowanie, social media marketing. Ważna jest także obecność na portalach branżowych. Czytaj więcej
Indeksowanie postów z Facebooka przez Google, czyli duplikacja treści w social media 28.11.2024 | czas czytania: 5 min | SEO

Indeksowanie postów z Facebooka przez Google, czyli duplikacja treści w social media

Teksty publikowane w mediach społecznościowych są coraz lepiej indeksowane przez wyszukiwarkę Google. Sprawdź, jak unikać duplikacji treści na Facebooku! Czytaj więcej
Pozycjonowanie PDF – jak zoptymalizować plik PDF pod wyszukiwarkę? 27.11.2024 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie PDF – jak zoptymalizować plik PDF pod wyszukiwarkę?

Przygotowując PDF do zamieszczenia na stronie internetowej, należy pamiętać o jego optymalizacji. Pliki PDF mają bowiem szansę osiągać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, jeśli zostaną dostosowane do wyszukiwarki. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt