e-sklepy

Weryfikacja własności witryny w Google Search Console na ClickShop i Shoper

czas czytania: 5

min

Platformy ClickShop oraz Shoper, czyli jedne z popularniejszych systemów CMS dla sklepów internetowych, pozwalają na łatwe dodanie metatagu weryfikującego własności witryny w Google Search Console. Podpowiadamy, jak to zrobić.

laptop pozycjonowanie

Czy kanibalizacja słów kluczowych szkodzi Twojej stronie?

czas czytania: 5

min

Kanibalizacja słów kluczowych utrudnia pozycjonowanie strony internetowej i generowanie konwersji. Sprawdź, jak ją wykryć i wyeliminować.

promocja psychologa w internecie

Psycholog w roli eksperta. Jak promować działalność w internecie?

czas czytania: 5

min

Współcześni psychologowie, podobnie jak przedstawiciele innych zawodów, mogą promować swoją działalność w internecie. Nieocenione okażą się w tym przypadku content marketing oraz pozycjonowanie.

google maps

Google Maps – co to jest i jak może pomóc twojej firmie

czas czytania: 6

min

Choć pozycjonowanie na ogół utożsamiamy przede wszystkim z wyszukiwarką, Mapy Google tak naprawdę niosą za sobą równie wielki potencjał dla Twojego biznesu! Poznaj tajniki widoczności w Google Maps i przekonaj się, dlaczego Twoja firma na tym skorzysta!

fbclid parametr

Jak wykluczyć (usunąć) parametr Facebook fbclid z danych Google Analytics?

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się, czym jest parametr fbclid i chciałbyś go wykluczyć z danych w Google Analytics? Podpowiadamy, jak to zrobić.

pozycjonowanie vs. reklamy Google

8 wskazówek, jak wybrać idealną nazwę domeny

czas czytania: 5

min

Jak wybrać nazwę domeny dla swojej strony internetowej? Czy słowa kluczowe w domenie wpływają na pozycję serwisu w wynikach wyszukiwania? Sprawdź 8 porad dotyczących nazwy witryny internetowej.

duplikacja tresci

Indeksowanie postów z Facebooka przez Google, czyli duplikacja treści w social media

czas czytania: 5

min

Teksty publikowane w mediach społecznościowych są coraz lepiej indeksowane przez wyszukiwarkę Google. Sprawdź, jak unikać duplikacji treści na Facebooku!

blog firmowy

Inspiracje i ciekawe pomysły na teksty na bloga firmowego – 8 narzędzi

czas czytania: 5

min

Internet oferuje szeroki zasób pomysłów na artykuły blogowe. Warto korzystać z dostępnych narzędzi online, aby szybko znaleźć nowe inspiracje. Podpowiadamy 8 przydatnych rozwiązań!

klątwa wiedzy co to jest

Klątwa wiedzy – największy wróg internetowych przedsiębiorców

czas czytania: 5

min

Używanie zbyt specjalistycznego słownictwa może negatywnie wpłynąć na sprzedaż produktu i usługi. W jaki sposób? Przeczytaj nasz krótki poradnik.

klocki dla dziecka

Sklepy z artykułami dla dzieci. Jak promować dostępny asortyment?

czas czytania: 5

min

Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby zadbać o potrzeby swoich dzieci. Prezentujemy kilka wskazówek, jak zachęcić rodziców do zakupów w danym sklepie internetowym.

Google

15 wtyczek i rozszerzeń SEO do przeglądarek Chrome oraz Firefox przydatnych podczas optymalizacji strony 

czas czytania: 5

min

Prezentujemy 15 wtyczek SEO do przeglądarki Chrome i Firefox, które pomogą w pozycjonowaniu strony www.

brak efektów SEO

Dlaczego pozycjonowanie mojej strony nie przynosi efektów?

czas czytania: 9

min

Co zrobić w momencie, kiedy pomimo usilnych starań Twoja strona nie pojawia się na najwyższych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania? Nieskuteczne SEO może być bardzo frustrujące – dowiedz się, co zrobić, gdy pozycjonowanie nie przynosi pożądanych efektów.

kaczki

DuckDuckGo – alternatywa dla wyszukiwarki Google

czas czytania: 9

min

Na przestrzeni lat Google stał się dla nas synonimem wyszukiwarki internetowej. Czy warto zatem szukać jakichkolwiek alternatyw, szczególnie poza mainstreamem? Warto, jeśli zależy Ci na maksymalnej prywatności. Dowiedz się, czym jest DuckDuckGo i jakie niesie za sobą możliwości!

autorytet domeny blog

Domain authority – czym jest autorytet domeny i jak go zwiększyć?

czas czytania: 8

min

Czy wiesz, w jaki sposób Twoja strona internetowa oceniana jest przez roboty wyszukiwarki? Dowiedz się, czym jest autorytet domeny, jakie czynniki na niego wpływają oraz – co najważniejsze – jak na niego zapracować.

CTR

CTR prawdę Ci powie: jak analizować skuteczność reklam w oparciu o współczynnik klikalności

czas czytania: 9

min

Jak zmierzyć atrakcyjność reklamy? Współczynnik click-through rate to istotne kryterium dla optymalizacji każdej kampanii internetowej. Dowiedz się, jak poprawnie go interpretować oraz co może Ci powiedzieć o efektywności Twoich działań marketingowych.

social media okładka

Social Media Optimization – czym jest i jaki ma wpływ na pozycjonowanie strony?

czas czytania: 9

min

Media społecznościowe to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji z klientami. Dowiedz się, jak zoptymalizować firmowe sociale, tak by docierać do jak największej grupy odbiorców.

voice search

Wyszukiwanie głosowe Google, czyli czym jest Voice Search?

czas czytania: 9

min

Wyszukiwanie głosowe to coraz bardziej popularna forma korzystania z wyszukiwarek internetowych. Dowiedz się, jak skonfigurować Google Voice Search oraz co taka forma wyszukiwania oznacza dla SEO.

indeksowanie strony

Google nie indeksuje Twojej strony? 13 powodów, które mogą mieć wpływ na indeksację serwisu

czas czytania: 9

min

Twoja strona nie wyświetla się w Google? Taki stan rzeczy może mieć wiele przyczyn. Warto jednak jak najszybciej temu zaradzić! Dowiedz się, co sprawia, że Twoja witryna nie jest widoczna w najpopularniejszej wyszukiwarce świata.

cloaking

Co to jest cloaking i dlaczego należy go unikać?

czas czytania: 6

min

Cloaking to praktyka manipulowania wynikami pozycjonowania stron internetowych. Jest niezgodna z wytycznymi Google. Dowiedz się więcej.

marketing-terytorialny

Marketing terytorialny – jak wykorzystuje się go w SEO

czas czytania: 6

min

Sprawdź, w jaki sposób możesz rozwinąć swoją firmę za pomocą marketingu internetowego!

okładka blog (37) (1)

Czym jest nowy wskaźnik Core Web Vitals – Interaction to Next Paint?

czas czytania: 5

min

Przeczytaj o nowym wskaźniku Core Web Vitals i sprawdź jak optymalizować nowy wskaźnik INP.

seo-eat

Jak poprawić E-A-T na stronach typu YMYL?

czas czytania: 7

min

Jak prowadzić strony, których treści mogą mieć wpływ na podejmowanie przez użytkowników ważnych decyzji? Sprawdź porady naszej Specjalistki.

favicon-wplyw-na-strone

Favicon – czym jest, jak go stworzyć i dlaczego warto z niego korzystać w marketingu?

czas czytania: 6

min

Czym jest favicon, jaki jest jego wpływ na stronę i dlaczego jest ważny? Poznaj odpowiedzi!

seo-google-news

Google News – czym jest i jak dodać tam swoją stronę

czas czytania: 7

min

Google news to skarbnica wiadomości ze świata. Dowiedz się o możesz dodać swoją stronę do wiadomości Google!