pozycjonowanie SEO

Jak zmienić stronę internetową, jej wygląd, domenę, CMS bez krzywdy dla SEO?

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się nad zmianą nazwy domeny, systemu CMS, a może tylko wyglądu strony www? Sprawdź, jak przeprowadzić migrację bez krzywdy dla SEO!

web design uslugi it

Jak reklamować usługi informatyczne? Strona internetowa podstawą promocji

czas czytania: 5

min

Funkcjonalna strona internetowa to doskonała wizytówka dla firm z branży IT, ponieważ pozwala zaprezentować umiejętności zespołu. O jakie elementy witryny należy szczególnie zadbać?

Google Mobile

Jak dodać stronę do Google? 5 prostych sposobów

czas czytania: 5

min

Nową domenę należy dodać do zaindeksowania, aby znalazła się wśród innych serwisów w wynikach wyszukiwania. Jak to zrobić? Sprawdź 5 sposobów na dodanie strony do Google.

urządzenie agd

Sklep internetowy AGD i RTV – 9 elementów serwisu sprzyjających udanym zakupom

czas czytania: 5

min

Klienci sklepów z branży RTV/AGD niezwykle często dokonują zakupów przez internet. O jakie elementy serwisu należy zadbać, aby skłonić odwiedzających do transakcji? Prezentujemy 9 wskazówek.

duplikacja tresci

Wewnętrzna duplikacja treści – 9 metod na eliminację internal duplicate content

czas czytania: 5

min

Wewnętrzna duplikacja wpływa negatywnie na proces pozycjonowania strony internetowej. Istnieje kilka rodzajów duplicate content. Przedstawiamy 9 sposób, które pomogą je wykryć i wyeliminować.

e-sklepy

Weryfikacja własności witryny w Google Search Console na ClickShop i Shoper

czas czytania: 5

min

Platformy ClickShop oraz Shoper, czyli jedne z popularniejszych systemów CMS dla sklepów internetowych, pozwalają na łatwe dodanie metatagu weryfikującego własności witryny w Google Search Console. Podpowiadamy, jak to zrobić.

zwiększanie ruchu organicznego

Jak zwiększyć widoczność strony w rankingu Google? 8 wskazówek

czas czytania: 5

min

Chciałbyś poprawić widoczność swojej strony w wyszukiwarce? Zobacz, na jakie elementy warto zwrócić uwagę. To działa!

optymalizacja grafiki

Image SEO, czyli jak zoptymalizować grafikę na stronie internetowej

czas czytania: 5

min

Zdjęcia i infografiki ubarwiają tekst, przyciągając uwagę użytkowników. Jeśli chcesz pozyskać wartościowy ruch np. z wyszukiwarki grafiki, nie zapomnij o optymalizacji obrazków pod SEO. Podpowiadamy, jak to zrobić prawidłowo!

pozycjonowanie vs. reklamy Google

6 powodów, dlaczego firma SEO nie może zagwarantować określonej pozycji w wyszukiwarce

czas czytania: 5

min

Firma SEO, podpisując z klientem umowę na pozycjonowanie, nie powinna gwarantować zdobycia określonej pozycji w wynikach wyszukiwania. Dlaczego agencja marketingowa nie ma wpływu na wyniki wyszukiwania? Poznaj 6 powodów!

laptop pozycjonowanie

Czy kanibalizacja słów kluczowych szkodzi Twojej stronie?

czas czytania: 5

min

Kanibalizacja słów kluczowych utrudnia pozycjonowanie strony internetowej i generowanie konwersji. Sprawdź, jak ją wykryć i wyeliminować.

promocja psychologa w internecie

Psycholog w roli eksperta. Jak promować działalność w internecie?

czas czytania: 5

min

Współcześni psychologowie, podobnie jak przedstawiciele innych zawodów, mogą promować swoją działalność w internecie. Nieocenione okażą się w tym przypadku content marketing oraz pozycjonowanie.

google maps

Google Maps – co to jest i jak może pomóc twojej firmie

czas czytania: 6

min

Choć pozycjonowanie na ogół utożsamiamy przede wszystkim z wyszukiwarką, Mapy Google tak naprawdę niosą za sobą równie wielki potencjał dla Twojego biznesu! Poznaj tajniki widoczności w Google Maps i przekonaj się, dlaczego Twoja firma na tym skorzysta!

fbclid parametr

Jak wykluczyć (usunąć) parametr Facebook fbclid z danych Google Analytics?

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się, czym jest parametr fbclid i chciałbyś go wykluczyć z danych w Google Analytics? Podpowiadamy, jak to zrobić.

pozycjonowanie vs. reklamy Google

8 wskazówek, jak wybrać idealną nazwę domeny

czas czytania: 5

min

Jak wybrać nazwę domeny dla swojej strony internetowej? Czy słowa kluczowe w domenie wpływają na pozycję serwisu w wynikach wyszukiwania? Sprawdź 8 porad dotyczących nazwy witryny internetowej.

duplikacja tresci

Indeksowanie postów z Facebooka przez Google, czyli duplikacja treści w social media

czas czytania: 5

min

Teksty publikowane w mediach społecznościowych są coraz lepiej indeksowane przez wyszukiwarkę Google. Sprawdź, jak unikać duplikacji treści na Facebooku!

blog firmowy

Inspiracje i ciekawe pomysły na teksty na bloga firmowego – 8 narzędzi

czas czytania: 5

min

Internet oferuje szeroki zasób pomysłów na artykuły blogowe. Warto korzystać z dostępnych narzędzi online, aby szybko znaleźć nowe inspiracje. Podpowiadamy 8 przydatnych rozwiązań!

klątwa wiedzy co to jest

Klątwa wiedzy – największy wróg internetowych przedsiębiorców

czas czytania: 5

min

Używanie zbyt specjalistycznego słownictwa może negatywnie wpłynąć na sprzedaż produktu i usługi. W jaki sposób? Przeczytaj nasz krótki poradnik.

klocki dla dziecka

Sklepy z artykułami dla dzieci. Jak promować dostępny asortyment?

czas czytania: 5

min

Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby zadbać o potrzeby swoich dzieci. Prezentujemy kilka wskazówek, jak zachęcić rodziców do zakupów w danym sklepie internetowym.

Google

15 wtyczek i rozszerzeń SEO do przeglądarek Chrome oraz Firefox przydatnych podczas optymalizacji strony 

czas czytania: 5

min

Prezentujemy 15 wtyczek SEO do przeglądarki Chrome i Firefox, które pomogą w pozycjonowaniu strony www.

pozyskiwanie linków do strony www

Jak zdobywać linki (backlinki) do strony? Podpowiadamy

czas czytania: 5

min

Czym są wartościowe linki zewnętrzne i jak je pozyskiwać? Poznaj 10 prostych sposobów! Zapraszamy do lektury.

brak efektów SEO

Dlaczego pozycjonowanie mojej strony nie przynosi efektów?

czas czytania: 9

min

Co zrobić w momencie, kiedy pomimo usilnych starań Twoja strona nie pojawia się na najwyższych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania? Nieskuteczne SEO może być bardzo frustrujące – dowiedz się, co zrobić, gdy pozycjonowanie nie przynosi pożądanych efektów.

kaczki

DuckDuckGo – alternatywa dla wyszukiwarki Google

czas czytania: 9

min

Na przestrzeni lat Google stał się dla nas synonimem wyszukiwarki internetowej. Czy warto zatem szukać jakichkolwiek alternatyw, szczególnie poza mainstreamem? Warto, jeśli zależy Ci na maksymalnej prywatności. Dowiedz się, czym jest DuckDuckGo i jakie niesie za sobą możliwości!

autorytet domeny blog

Domain authority – czym jest autorytet domeny i jak go zwiększyć?

czas czytania: 8

min

Czy wiesz, w jaki sposób Twoja strona internetowa oceniana jest przez roboty wyszukiwarki? Dowiedz się, czym jest autorytet domeny, jakie czynniki na niego wpływają oraz – co najważniejsze – jak na niego zapracować.

CTR

CTR prawdę Ci powie: jak analizować skuteczność reklam w oparciu o współczynnik klikalności

czas czytania: 9

min

Jak zmierzyć atrakcyjność reklamy? Współczynnik click-through rate to istotne kryterium dla optymalizacji każdej kampanii internetowej. Dowiedz się, jak poprawnie go interpretować oraz co może Ci powiedzieć o efektywności Twoich działań marketingowych.