proces zakupowy

Zerowy Moment Prawdy (ZMOT) – czym jest i dlaczego warto go wygrać?

czas czytania: 5

min

ZMOT to moment podejmowania decyzji przez konsumenta. Dlaczego warto zadbać o dostępność usług i produktów w sieci? Dowiedz się z naszego artykułu.

Google

Ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie 2021 r.

czas czytania: 5

min

Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród programów do przeglądania stron www? Prezentujemy ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie w 2021 roku.

raporty

Nowe i ulepszone statystyki indeksowania Twojej witryny w Google Search Console (listopad 2020)

czas czytania: 5

min

Jak wyglądają nowe raporty w Google Search Console? Przeczytaj krótki przewodnik po najważniejszych zmianach w narzędziu.

Artefakt Google Maps

Szybka instrukcja zakładania bezpłatnej wizytówki Google Moja Firma

czas czytania: 5

min

Sprawdź, jak w kilku krokach założyć darmową wizytówkę w Google Moja Firma.

duplikacja tresci

7 wskazówek, jak napisać stronę „O nas”

czas czytania: 5

min

Strona „O nas” także może angażować użytkowników i przekonywać ich do dokonania konwersji. Poznaj 7 wskazówek, jak napisać treść na podstronę „O Firmie”.

Artefakt Google Maps

Opłaty za wizytówkę w Google Maps – ostrzegamy przed oszustami!

czas czytania: 5

min

Google Moja Firma jest bezpłatną usługą. Jeśli otrzymałeś telefon z propozycją przedłużenia wizytówki w Google Maps – dzwonił do Ciebie oszust! Nie daj się nabrać i nie opłacaj faktury za wizytówkę!

Filmy na YouTube

Optymalizacja i pozycjonowanie filmów oraz kanału YouTube, czyli jak działa SEO video?

czas czytania: 5

min

Najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie zaraz po Google jest YouTube. Warto wykorzystać potencjał tego serwisu multimedialnego do pozycjonowania swojej strony. Możliwości jest kilka, aby wyjść przed swoją konkurencję. Im bardziej kreatywna treść wideo, tym lepiej.

shoper - pozycjonowanie i optymalizacja sklepu internetowego

Optymalizacja i pozycjonowanie sklepu Shoper – poradnik dla początkujących

czas czytania: 5

min

Prowadzisz sklep internetowy na Shoperze? Sprawdź, jak zoptymalizować go pod SEO i zapoznaj się z naszym poradnikiem dotyczącym pozycjonowania serwisu na CMS Shoper.

Artefakt Google Maps

Pozycjonowanie w Google Maps, czyli optymalizacja wizytówki Google Moja Firma

czas czytania: 5

min

Obecność w Mapach Google zwiększa widoczność firmy, która prowadzi działalność na lokalnym rynku. Posiadanie konta Google Moja Firma przynosi wiele korzyści. Podpowiadamy, jak zoptymalizować wizytówkę w Google Maps!

social media marketing

Pozycjonowanie wizerunkowe receptą na negatywne opinie w sieci

czas czytania: 5

min

Pozycjonowanie wizerunkowe, czyli SERM pozwala ochronić wizerunek firmy w internecie. Kampania polega na usuwaniu negatywnych opinii oraz na pozycjonowaniu wartościowych materiałów, do których powinni trafić użytkownicy.

opisy kategorii pod seo

Jak przygotować wartościowy i zgodny z SEO opis kategorii do sklepu internetowego? Poradnik opisywania kategorii produktów

czas czytania: 5

min

Chcąc wspierać pozycjonowanie sklepu internetowego, należy opisać większość kategorii produktów. Jak napisać taki opis pod SEO? Skorzystaj z naszego poradnika!

google maps zmiana danych

Wskazówki Google dotyczące koronawirusa (COVID-19) dla właścicieli Google Moja Firma

czas czytania: 5

min

Sprawdź, jakie zmiany warto wprowadzić na wizytówce Google Moja Firma w związku z epidemią koronawirusa. Google przygotowało garść wskazówek dot. COVID-19.

jak stosować hreflang

Pozycjonowanie wielojęzycznych stron internetowych: jak stosować atrybut hreflang zgodnie z SEO?

czas czytania: 5

min

Prowadzisz biznes na kilku rynkach? Podpowiadamy, jak przygotować wielojęzyczną stronę internetową i poprawnie wdrożyć atrybuty hreflang, by wspierać SEO.

kalendarz redakcyjny content marketing

Kalendarz redakcyjny content marketera i narzędzia do planowania publikacji treści

czas czytania: 5

min

Podpowiadamy, dlaczego i jak prowadzić kalendarz redakcyjny oraz z jakich narzędzi skorzystać do planowania wpisów blogowych.

najpopularniejsze wyszukiwania w google

Najpopularniejsze długoogonowe wyszukiwania w Google

czas czytania: 5

min

Użytkownicy coraz częściej posługują się długoogonowymi słowami kluczowymi, poszukując czegoś w internecie. Sprawdź, jakie są najpopularniejsze hasła wpisywane do wyszukiwarki Google.

copywriter praca zdalna

Copywriter praca zdalna – jak się dobrze zorganizować?

czas czytania: 5

min

Podrzucamy kilka wskazówek dotyczącej dobrej organizacji pracy zdalnej jako SEO Copywriter. Jeśli nie wiesz, jak pracować efektywnie, skorzystaj z naszych porad.

content marketing dla trudnych branż

Content marketing w trudnej branży, czyli rozwój treści na stronie internetowej specjalistycznej firmy

czas czytania: 5

min

W jaki sposób rozwijać treść na stronie z branży produkcyjnej? Zamiast bloga firmowego lepiej tworzyć FAQ, historie sukcesów klientów, chwalić się osiągnięciami i referencjami!

zewnętrzna duplikacja treści

Duplicate content – kompleksowy poradnik o zewnętrznej duplikacji treści

czas czytania: 5

min

Zewnętrzna duplikacja treści zagraża pozycjom serwisu w wynikach wyszukiwania. Specjalnie dla Ciebie mamy kompleksowy przewodnik o duplicate content. Sprawdź, jak eliminować kopie treści!

Wyszukiwarka internetowa Google

Najnowsza aktualizacja algorytmu Google

czas czytania: 5

min

Analizujemy, jakie czynniki rankingowe miały wpływ na zmiany w pozycjach po September 2019 Core Update. Jakie domeny wzrosły, a jakie spadły? Poznaj obserwacje specjalistów Artefakt!

google search console

Google Search Console krok po kroku – dawniej Google narzędzia dla webmasterów

czas czytania: 5

min

Google Serach Console pozwala na dostosowanie strony do wymagań wyszukiwarki Google. Korzystaj z tego darmowego narzędzia, jeśli chcesz zdobyć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.

Artefakt Google Maps

Nadawanie uprawnień w Google Moja Firma krok po kroku

czas czytania: 5

min

Administrację wizytówką Google Moja Firma możesz powierzyć agencji marketingowej. Sprawdź, jak dodać nowych użytkowników i umożliwić im zarządzanie wybranymi aspektami konta w Google Maps.

portale społecznościowe

5 portali społecznościowych, które pomogą SEO!

czas czytania: 5

min

Czy prowadzenie profili w mediach społecznościowych ma wpływ na pozycjonowanie strony? W jaki sposób media społecznościowe mogą poprawiać pozycję domeny w wynikach wyszukiwania? Na które portale społecznościowe warto zwrócić uwagę, aby dotrzeć do swoich klientów?

laptop pozycjonowanie

Pozycjonowanie sklepu internetowego Comarch e-Sklep – kompleksowy poradnik

czas czytania: 5

min

Podpowiadamy, jak pozycjonować sklep internetowy na systemie Comarch e-Sklep. Skorzystaj z naszych rad podczas optymalizacji sklepu!

Google Maps

Ta strona nie może poprawnie wczytać Map Google, czyli jak poradzić sobie z niedziałającą mapką Google na stronie internetowej

czas czytania: 5

min

Podpowiadamy, jak rozwiązać kwestię niedziałających map Google.