social media okładka

Social Media Optimization – czym jest i jaki ma wpływ na pozycjonowanie strony?

czas czytania: 9

min

Media społecznościowe to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji z klientami. Dowiedz się, jak zoptymalizować firmowe sociale, tak by docierać do jak największej grupy odbiorców.

voice search

Wyszukiwanie głosowe Google, czyli czym jest Voice Search?

czas czytania: 9

min

Wyszukiwanie głosowe to coraz bardziej popularna forma korzystania z wyszukiwarek internetowych. Dowiedz się, jak skonfigurować Google Voice Search oraz co taka forma wyszukiwania oznacza dla SEO.

indeksowanie strony

Google nie indeksuje Twojej strony? 13 powodów, które mogą mieć wpływ na indeksację serwisu

czas czytania: 9

min

Twoja strona nie wyświetla się w Google? Taki stan rzeczy może mieć wiele przyczyn. Warto jednak jak najszybciej temu zaradzić! Dowiedz się, co sprawia, że Twoja witryna nie jest widoczna w najpopularniejszej wyszukiwarce świata.

cloaking

Co to jest cloaking i dlaczego należy go unikać?

czas czytania: 6

min

Cloaking to praktyka manipulowania wynikami pozycjonowania stron internetowych. Jest niezgodna z wytycznymi Google. Dowiedz się więcej.

marketing-terytorialny

Marketing terytorialny – jak wykorzystuje się go w SEO

czas czytania: 6

min

Sprawdź, w jaki sposób możesz rozwinąć swoją firmę za pomocą marketingu internetowego!

okładka blog (37) (1)

Czym jest nowy wskaźnik Core Web Vitals – Interaction to Next Paint?

czas czytania: 5

min

Przeczytaj o nowym wskaźniku Core Web Vitals i sprawdź jak optymalizować nowy wskaźnik INP.

seo-eat

Jak poprawić E-A-T na stronach typu YMYL?

czas czytania: 7

min

Jak prowadzić strony, których treści mogą mieć wpływ na podejmowanie przez użytkowników ważnych decyzji? Sprawdź porady naszej Specjalistki.

favicon-wplyw-na-strone

Favicon – czym jest, jak go stworzyć i dlaczego warto z niego korzystać w marketingu?

czas czytania: 6

min

Czym jest favicon, jaki jest jego wpływ na stronę i dlaczego jest ważny? Poznaj odpowiedzi!

Artefakt Google Maps

Pozycjonowanie w Google Maps, czyli optymalizacja wizytówki Google Moja Firma

czas czytania: 5

min

Obecność w Mapach Google zwiększa widoczność firmy, która prowadzi działalność na lokalnym rynku. Posiadanie konta Google Moja Firma przynosi wiele korzyści. Podpowiadamy, jak zoptymalizować wizytówkę w Google Maps!

pozycjonowanie stron internetowych

Jak stworzyć przyjazne adresy URL?

czas czytania: 5

min

Przyjazne adresy URL są ukłonem w stronę użytkowników oraz robotów wyszukiwarki. Dzięki nim można wspomóc indeksację serwisu i poprawić pozycję w wynikach wyszukiwania. Podpowiadamy, jak przygotować przyjazny link!

seo-google-news

Google News – czym jest i jak dodać tam swoją stronę

czas czytania: 7

min

Google news to skarbnica wiadomości ze świata. Dowiedz się o możesz dodać swoją stronę do wiadomości Google!

traffic-decay-definicja

Czym jest traffic decay, czyli jak chronić się przed zanikiem ruchu na stronie?

czas czytania: 7

min

Żywotność strony dzieli się średnio na 5 etapów. Sprawdź na jakim etapie są Twoje najważniejsze podstrony i zwalcz traffic decay!

seo-narzedzia

Analiza konkurencji w SEO – dlaczego warto i jak ją wykonać

czas czytania: 5

min

Poznaj narzędzia, które pomogą Ci w optymalizacji strony internetowej.

algorytm-google

Co to jest mobile SEO i dlaczego jest tak ważne?

czas czytania: 6

min

Na czym polega Mobile-First Index oraz dlaczego jest ważny w SEO? Na co powinniśmy zwrócić uwagę podczas optymalizacji strony internetowej pod urządzenia mobile? Sprawdź!

social media marketing

Pozycjonowanie wizerunkowe receptą na negatywne opinie w sieci

czas czytania: 5

min

Pozycjonowanie wizerunkowe, czyli SERM pozwala ochronić wizerunek firmy w internecie. Kampania polega na usuwaniu negatywnych opinii oraz na pozycjonowaniu wartościowych materiałów, do których powinni trafić użytkownicy.

okladka-whitepress (1)

Na jakiej zasadzie działa platforma Whitepress i jakie znaczenie ma dla SEO?

czas czytania: 5

min

Sprawdź czym jest Platforma Whitepress oraz przekonaj się jaki ma wpływ na SEO.

google-grafika

Jak pozycjonować się w Google Grafika?

czas czytania: 7

min

Google grafika to świetne narzędzie dla właścicieli wielu serwisów internetowych z różnych branż. Dowiedz się jak zoptymalizować zdjęcia i grafiki na swojej stronie.

rodzaje-statusow-http

Rodzaje statusów HTTP

czas czytania: 5

min

Poznaj wskazówki naszego Specjalisty na temat statusów HTTP.

google search console

Google Search Console krok po kroku – dawniej Google narzędzia dla webmasterów

czas czytania: 5

min

Google Serach Console pozwala na dostosowanie strony do wymagań wyszukiwarki Google. Korzystaj z tego darmowego narzędzia, jeśli chcesz zdobyć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.

algorytm

Helpful Content Update – sierpniowa aktualizacja algorytmu Google 2022

czas czytania: 4

min

W sierpniu Google zafundowało znam aktualizację swojego algorytmu. Dowiedz się, czym jest Helpful Content Update i jak tworzyć treści, które lubi Google.

google discover

Czym jest Google Discover i czy ma wpływ na pozycjonowanie

czas czytania: 4

min

Usługa o nazwie Google Discover jest stworzona dla internautów korzystających ze smartfonów. Treści wyświetlane w Google Discover są spersonalizowane.

optymalizacja

Jak optymalizacja strony wpływa na pozycje w SERP? 3 przypadki skutecznej optymalizacji!

czas czytania: 5

min

Optymalizacja strony internetowej jest kluczowym elementem skutecznego pozycjonowania. Wdrożenie przygotowanych zaleceń optymalizacyjnych umacnia pozycję domeny w wynikach wyszukiwania.

praca seo

Jak zostać specjalistą SEO? Mini poradnik

czas czytania: 7

min

Czy wiesz, jak zdobyć wiedzę potrzebną do pracy w zawodzie specjalisty SEO? Jakich umiejętności wymaga przyszły pracodawca? Podpowiadamy!

wyszukiwarka google

Wyszukiwarka Google nadal bezkonkurencyjna – ranking 2022

czas czytania: 5

min

Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Ponad 92% użytkowników korzysta z usług kalifornijskiego giganta, szukając dowolnej rzeczy w internecie. Nic dziwnego, że myśląc o wynikach wyszukiwania od razu pojawia nam się w głowie logo Google.