Call to action box w lokalnym panelu wiedzy - Blog Artefakt

Google testuje boks call to action w lokalnym panelu wiedzy

/ SEO
optymalizacja strony pod wyszukiwarkę

Wpisując nazwę firmy w wyszukiwarce, po prawej stronie pokazuje się zazwyczaj panel wiedzy z informacjami o przedsiębiorstwie. Dane zbierane są z wizytówek Google Maps, portali społecznościowych, aktywności użytkowników. Google ciągle rozwija tę sekcję, a w ostatnim czasie testuje boks call to action, mający pobudzić internautów do określonych interakcji.

 

Właściciel firmy wzywa do działania

Boks call to action pojawia się w panelu wiedzy między podstawowymi danymi o firmie a sekcją z rekomendacjami. Podobnie jak Google Posts nowa funkcjonalność umożliwia przedsiębiorcy publikowanie krótkich informacji skierowanych bezpośrednio do klientów. W ten sposób można zachęcić klientów do zapoznania się ze specjalnymi ofertami i promocjami.

 

Nowości w Google Maps

 

Po kliknięciu w button Więcej informacji użytkownik zostaje przeniesiony do Google Maps, gdzie może sprawdzić dokładną lokalizację firmy oraz wyznaczyć sobie trasę dojazdu. Natomiast kliknięcie w treść tekstu promocyjnego powiększa go na całą szerokość ekranu.

 

Wiadomość od właściciela w Google Moja Firma

Prawdopodobnie boksy call to action są częścią Google Posts. Amerykańscy internauci, którzy pierwsi zaobserwowali promotion boks, uważają, że sekcja została stworzona z myślą o udostępnianiu typowo promocyjnych informacji, co nie jest możliwe w przypadku innych wpisów publikowanych za pośrednictwem Google Posts. Czy testy obejmą także polskich przedsiębiorców? Mamy nadzieję, że nasi Klienci będą mieli możliwość wypróbowania tej nowej funkcjonalności!

Również na naszym blogu
Kampanie AdWords oraz aktywność w social media to działania, które skutecznie uzupełnią strategię...
Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i...
Audytując strony internetowe, staramy się wyeliminować wszystkie niedociągnięcia i problemy...
Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8...
Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby...