Wypełnij formularz

Zamów bezpłatną konsultację!


Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
23.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO | autor: Artefakt

Bezpłatny kreator stron internetowych w Google Moja Firma

Bezpłatny kreator stron internetowych w Google Moja Firma

W obecnych czasach zanim użytkownik zdecyduje się na skorzystanie z jakiejś usługi lub zakup produktu, przeprowadza research w internecie. Firmy nie posiadające swojej witryny w wyścigu o klienta z góry spisane są na porażkę. Według Eurostat w Polsce 45% internautów wchodzi na strony lokalnych firm w poszukiwaniu informacji, natomiast 34% małych i średnich przedsiębiorstw (powyżej 10 osób) swojego serwisu nie posiada twierdząc, że jego stworzenie jest procesem zbyt kosztownym i czasochłonnym.

Google, chcąc wyrównać szanse, zaoferowało możliwość przygotowania darmowej strony www na podstawie danych z konta Google Moja Firma. Co ciekawe, do jej stworzenia nie jest wymagana weryfikacja wizytówki, często zabierająca kilka tygodni.

Wiedząc, że firmy nieposiadające strony internetowej tracą niemal połowę potencjalnych klientów, warto zapoznać się z narzędziem giganta, które stanowi lekarstwo na ten problem.

Kreator stron Google

https://adwords-pl.googleblog.com/2017/06/bezpatna-strona-internetowa-w-google.html

 

Google chwali się pełną responsywnością swojego nowego rozwiązania oraz automatyczną aktualizacją danych z wizytówki Google Moja Firma. Ponadto twierdzi, że założenie strony zajmuje jedynie 10 minut zarówno na smartfonie, jak i desktopie.

 

https://adwords-pl.googleblog.com/2017/06/bezpatna-strona-internetowa-w-google.html

 

Dostajemy zatem możliwość szybkiego stworzenia prostej i ładnej witryny z własnym adresem na domenie business.site (w postaci TWOJA-NAZWA.business.site). Strona może zawierać unikalny opis i grafikę. Dodatkowo umożliwia dodawanie w treści linków wychodzących dofollow.

Jak w kilku krokach stworzyć stronę?

Do jej przygotowania potrzebna będzie uzupełniona wizytówka Google Moja Firma – nie musi być zweryfikowana.

Jedno kliknięcie wystarczy, aby ruszył proces automatycznego tworzenia naszej nowej strony.

Trwa to dosłownie chwile, po czym ukazuje się nam cukierkowe powitanie oraz wzmianka o automatycznej aktualizacji treści na podstawie wizytówki.

 

Czas na konfigurację strony

 

Do dyspozycji dostajemy prosty i przejrzysty panel administracyjny umożliwiający:

  • Wybór motywu,
  • Dodanie nagłówka i treści,
  •  Dodanie zdjęć,
  • Wybór adresu,
  • Publikacje strony.

Kliknięcie OPUBLIKUJ oznacza oficjalny start naszego mini serwisu – od teraz jest od dostępny w sieci.

 

Przejście wszytskich kroków zajmuje dosłownie chwilę, a finalny efekt jest zaskakująco dobry.

Oto efekty poświęcenia kilku minut w googlowskim kreatorze:

 

Dla firmy, która nie posiadała wcześniej strony, jest to bez wątpienia świetne rozwiązanie pozwalające na zaprezentowanie szczególowych informacji na temat oferty i pozyskanie nowych klientów.

Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

założenie sklepu internetowego 18.11.2025 | czas czytania: 5:00 min | Strony internetowe

Jak i gdzie założyć sklep online?

Być może masz sklep stacjonarny i zastanawiasz się, czy założyć sklep internetowy, bo klienci coraz częściej pytają o możliwość zamówienia „przez internet”. A może już działasz w sieci, ale masz wrażenie, że Twój sklep online nie wykorzystuje pełnego potencjału, a sprzedaż stoi w miejscu. Jedno jest pewne - konkurencja w sprzedaży online rośnie każdego dnia na Twoich oczach. Jeśli nie chcesz zostać w tyle, to uruchomienie sklepu internetowego jest konieczne, aby wyjść jej naprzeciw, a jeśli już działasz w e-commerce, to warto rozważyć efektywne zarządzanie sklepem internetowym. W tym poradniku pokażemy, jak założyć sklep online, gdzie go postawić, jak go uruchomić i co zrobić, aby faktycznie zarabiał. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

strona na fb 13.11.2025 | czas czytania: 5:00 min | social media

Jak stworzyć stronę na FB krok po kroku? Przewodnik dla początkujących

Prowadzisz firmę i zastanawiasz się, jak założyć stronę firmową na Facebooku, która naprawdę przyciąga klientów? Wielu przedsiębiorców tworzy fanpage bez strategii, czego efektem jest profil, który ma kilka polubień i żadnego zapytania ofertowego. W tym artykule pokażemy Ci krok po kroku, jak utworzyć stronę biznesową na Facebooku, ustawić wszystkie jej główne elementy i prowadzić ją tak, by działała jak skuteczne narzędzie marketingowe. Po tej lekturze będziesz wiedzieć, jak prowadzić firmowy fanpage w sposób profesjonalny, zwiększając rozpoznawalność marki i sprzedaż, bez przepalania budżetu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

cyberbezpieczeństwo firmy 03.11.2025 | czas czytania: 5:00 min | Strony internetowe

Jak zabezpieczyć firmę? Przewodnik po cyberbezpieczeństwie krok po kroku

Cyberzagrożenia nie dotyczą już tylko dużych korporacji. Ataki ransomware, phishing, złośliwe oprogramowanie i inne formy ataków hakerskich coraz częściej uderzają w małe i średnie firmy, które nie posiadają odpowiednich zabezpieczeń systemów IT. Jeśli prowadzisz biznes, powinieneś wiedzieć, jak stworzyć i wdrożyć skuteczną strategię cyberbezpieczeństwa firmy, aby zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji, ochronić dane klientów oraz zbudować wizerunek firmy bezpiecznej cyfrowo. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt