Łatwiejszy dostęp do recenzji w mobilnych wizytówkach Google Maps

/ SEO
Internet w telefonie

Recenzje i opinie są cenne zarówno dla użytkowników poszukujących konkretnych usług, jak i właścicieli lokalnych działalności. Google zachęca do oceniania profili Google Moja Firma za pomocą projektu Lokalnych Przewodników. Teraz internauci będą mieć łatwiejszy dostęp do sekcji z recenzjami na urządzeniach mobilnych dzięki nowemu przyciskowi w wizytówkach.

 

Szybki dostęp do recenzji

Zapoznanie się z recenzjami było nieco utrudnione, ponieważ użytkownik musiał przeskrolować dosyć długą sekcję z informacjami dotyczącymi lokalnego przedsiębiorstwa. Podczas wyszukiwania i przeglądania wizytówek na urządzeniach mobilnych istotną rolę odgrywa czas reakcji, który jest ważny dla internauty. Google zareagowało na tą potrzebę, wdrażając przycisk Opinie bezpośrednio pod zdjęciem profilowym.

 

Nowy button odsyła użytkownika do sekcji z opiniami, tym samym ułatwiając zapoznanie się z komentarzami pozostawionymi przez klientów. Działanie, jakim jest jedno kliknięcie, upraszcza pozyskanie informacji o przedsiębiorcy i podjęcie decyzji dotyczącej skorzystania z oferowanych usług.

Najnowsze artykuły na blogu:
Jednym z najczęstszych pytań zadawanych przez początkujących użytkowników narzędzia Google AdWords...
Ukryte polubienia na Instagramie stanowią szansę, a może zagrożenie dla specjalistów social media?...
Archetypy marki pozwalają zbudować określony wizerunek w oczach klientów. Poznaj 12 archetypów...
Podcasty to jedna z form marketingu treści, która może skutecznie promować działalność lub edukować...
Czy w obliczu epidemii koronawirusa warto podejmować działania marketingowe? Tak! Podajemy listę...