Pomagamy lepiej zrozumieć użytkowników odwiedzających strony internetowe, usprawniamy działanie serwisów, tworzymy przejrzyste i funkcjonalne witryny. Wspomagamy budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa w internecie, a także potrafimy sprawić, aby utrzymywanie dobrych relacji z klientami stało się prostsze niż kiedykolwiek.
Współpraca w zakresie analityki webowej umożliwi Ci lepsze zrozumienie klientów (np. poprzez poznanie danych demograficznych, rodzaju przeglądanej treści) i ich potrzeb na podstawie obserwacji zachowań użytkowników. Dostępne parametry pozwolą również m.in. określić ruch w witrynie internetowej (sesje, odsłony, współczynnik odrzuceń), ocenić skuteczność prowadzonych kampanii (kliknięcia w reklamy) oraz usprawnić działanie strony internetowej.
Nasi specjaliści badają i analizują statystyki serwisów przy pomocy popularnego narzędzia Google Analytics, które umożliwia przeprowadzenie aż 200 typów pomiarów danych. Wypracowaną wiedzą dzielą się z Klientem, opracowując jednorazowe lub cykliczne raporty.
Podczas naszych audytów skupiamy się nie tylko na aspektach technicznych, ale także na treści i doświadczeniu użytkownika. Zależy nam, aby strona była nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale również funkcjonalna i łatwa w nawigacji. Nasza ekipa specjalistów zadba o optymalizację treści pod kątem kluczowych fraz, co z kolei wpłynie na lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania.
Nasz audyt SEO skupia się na kompleksowym podejściu do struktury i funkcji Twojej strony internetowej. Zespół specjalistów, który się nim zajmuje, angażuje się w cały proces, aby zapewnić, że Twoja witryna nie tylko przyciąga uwagę, ale również efektywnie współdziała z algorytmami wyszukiwarek, zwiększając jej widoczność online.
Nasz proces audytu SEO obejmuje kilka kluczowych etapów:
Działamy z myślą o długofalowym efekcie, nie tylko poprawiając widoczność online, ale także zapewniając, że Twoja strona spełnia oczekiwania użytkowników i wyszukiwarek. Z nami audyt SEO staje się kluczowym elementem sukcesu Twojej obecności w sieci.
Zachęcamy firmy obsługujące klientów B2B do nawiązania współpracy z Artefaktem w ramach programu partnerskiego. Poszukujemy freelancerów, domów mediowych, agencji marketingowych i PR, a także firmy projektujące strony internetowe. Realizujemy outsourcing SEO w dwóch modelach – współpraca jawna (podpisujemy umowę z klientami) i współpraca „white label” (oferujemy usługę na zasadach podwykonawstwa).
Podejmujemy działania mające na celu kształtowanie wiarygodności firmy, sięgając po metody i narzędzia, które na co dzień wykorzystujemy w procesie pozycjonowania. W ramach SEO wizerunkowego m.in. monitorujemy komentarze, pozycjonujemy wartościowe opinie, przygotowujemy artykuły promocyjne i prowadzimy kampanie Ads. Zapobiegamy również wyświetlaniu negatywnych opinii w TOP10, zgłaszając do administratora niepochlebne informacje publikowane najczęściej przez anonimowych użytkowników.
W zakres naszych usług wchodzą:
Każde zapytanie traktujemy indywidualnie i dobieramy odpowiednie do potrzeb narzędzia i formy content marketingu. Jesteśmy w stanie doradzić, jak dostosować treść na stronie pod wyszukiwarki i użytkowników.