S-Performance

Nasz klient

Firma S-Performance oferuje elektroniczny tuning samochodowy i działa na terenie Wrocławia.

Domena s-performance.pl została zarejestrowana 25 sierpnia 2014 roku tuż przed rozpoczęciem procesu pozycjonowania. Sam serwis pojawił się miesiąc później, czyli pod koniec września 2014. Zaraz po uruchomieniu serwisu przygotowano zalecenia optymalizacyjne, które zostały wdrożone w drugiej połowie października. Ponieważ witryna nigdy nie istniała w sieci, nie występował problem z duplikacją treści ani negatywną historią linkowania. Z drugiej strony brak historii mógł opóźniać sam proces pozycjonowania.

S-Performance wygląd strony
S-Performance pozycje w wyszukiwarce

Pozycjonowanie

Proces optymalizacji serwisu skupił się przede wszystkim na optymalizacji treści, linkowania wewnętrznego oraz eliminacji błędów struktury generowanych przez CMS. W międzyczasie udało się stworzyć solidną porcję linków tła pod przyszłe pozycjonowanie.

Pierwsze efekty dało się zauważyć dość szybko.

Na przełomie października i listopada, zaraz po optymalizacji treści, duża grupa fraz kluczowych została spozycjonowana w TOP20, aby pod koniec roku (zaledwie po 2 miesiącach od wdrożenia optymalizacji) połowa z nich uplasowała się w TOP10. W chwili obecnej serwis jest stale obecny w TOP4 dla wszystkich fraz wybranych do pozycjonowania.

S-Performance pozycje

Czołowe pozycje są efektem odpowiedniego linkowania, gruntownej optymalizacji serwisu, stałego przyrostu contentu i cyklicznej aktualizacji treści oraz zwiększenia widoczności serwisu na Mapach Google. W chwili obecnej serwis jest obecny w TOP50 na ponad 700 słów kluczowych w tym dla około 150 fraz w TOP10 (liczba ta stale rośnie, wraz z rozwojem strony www).

S-Performance widoczność w SERP

Systematyczna praca nad serwisem powoduje, ze pomimo osiągnięcia maksymalnych pozycji dla wielu fraz kluczowych stale udaje się zwiększać zasięg oraz organiczny ruch dla serwisu, co doskonale pokazuje poniższy wykres z Google Analytics:

S-Performance wyniki
wyniki Archicom

Efekty

Współpraca przy realizacji serwisu oraz efekty pozycjonowania były na tyle zadawalające, że klient zdecydował się na uruchomienie drugiego serwisu motoryzacyjnego o podobnym profilu oraz powierzył nam jego pozycjonowanie.