Sklep internetowy Skalnik.pl - Przykłady kampanii - Artefakt

Sklep internetowy Skalnik.pl

Nasz klient

Skalnik to sieć sklepów górskich, która została założona w 1993 roku. To także jedna z największych w Polsce firm oferujących specjalistyczny sprzęt outdoorowy detalicznie i hurtowo ze sklepami stacjonarnymi we Wrocławiu. Firma Artefakt od 2012 r. współpracuje ze Skalnik.pl przy pozycjonowaniu sklepu internetowego.

Skalnik wygląd strony
Skalnik witryna

Sytuacja początkowa

Serwis był widoczny w TOP10 wyników wyszukiwania na niewielką ilość słów kluczowych konkurencyjnych w tej branży. Strona skalnik.plwymagała gruntownej optymalizacji pod kątem pozycjonowania i uporządkowania przekierowań po zmianie struktury. Znacznej poprawy wymagała optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek, a w szczególności podstrony kategorii, na których popularności najbardziej zależało Klientowi.

.

  • Co zrobiliśmy?

    • Cykliczne analizy serwisu pod kątem pozycjonowania będące odpowiedzią na zmieniające się algorytmy wyszukiwania Google oraz aktualizacje strony internetowej,
    • Sformułowanie zaleceń optymalizacyjnych dotyczących contentu zamieszczonego w serwisie i na blogu,
    • Zaplanowanie i realizacja strategii link buildingu,
    • Cykliczne analizy fraz pod katem opłacalności ich pozycjonowania,
    • Planowanie i monitoring wdrażania kluczowych zmian na stronie pozwalających uzyskać znaczną przewagę konkurencyjną w zakresie widoczności w sieci wyszukiwania Google,
    • Wydanie rekomendacji dotyczących dodatkowych działań wspierających pozycjonowanie.
Skalnik wygląd strony
wyniki Archicom

Efekty

Na przestrzeni tych kilku lat współpracy zwiększyliśmy ruchu organiczny z wyszukiwarek kilkukrotnie. Wypozycjonowaliśmy do TOP10 konkurencyjne frazy typu: buty do wspinaczki, raki, kurtki the north face oraz wiele innych fraz z tzw. „długiego ogona”, których liczba wciąż rośnie.