Optegra.com.pl - Przykłady kampanii - Artefakt

Optegra.com.pl

Nasz klient

Optegra Polska to międzynarodowa sieć klinik okulistycznych oferująca leczenie wzroku od A do Z ze szczególnym uwzględnieniem laserowej korekcji wzroku, operacji zaćmy oraz leczenia chorób siatkówki. Optegra posiada swoje kliniki w 9 polskich miastach. Organizuje również leczenie zaćmy w ramach dyrektywy transgranicznej w Czechach.

Z klinikami Optegra współpracujemy w zakresie prowadzenia kampanii SEO i AdWords dla dwóch stron: optegra.com.pl i zacma.pl

optegra logo

Sytuacja początkowa

W trakcie współpracy z Artefakt, Klient znacząco zwiększył zarówno ruch bezpłatny z wyszukiwarki Google, jak i pochodzący z działań reklamowych. By jeszcze lepiej wykorzystać budżet przeznaczany na kampanie, zaproponowaliśmy przyjrzenie się serwisowi pod kątem UX.

Co zrobiliśmy?

  • Na podstawie danych z dotychczasowej współpracy wybraliśmy podstrony, dla których przeprowadzenie badania było najbardziej zasadne,
  • Stworzyliśmy mapy cieplne dla reprezentatywnych podstron,
  • Zebraliśmy dane o zachowaniu użytkowników, wykorzystując również nagrywanie ruchów kursora.
optegra strona www
wyniki Archicom

Efekty

W trakcie prac okazało się, że użytkownicy odwiedzający stronę Klienta nie napotykają krytycznych problemów. Dzięki wnikliwej analizie udało nam się jednak wskazać elementy, które mogły znacząco wpływać na pogorszenie doświadczeń użytkowników. W związku z tym przygotowaliśmy konkretne rekomendacje, jak szybko i niewielkim kosztem można je naprawić.