Pakiet SEO +

remarketing

Warto połączyć pozycjonowanie i remarketing

Dbanie o widoczność serwisu w wynikach wyszukiwania Google, czyli pozycjonowanie, jest niezwykle ważnym czynnikiem wpływającym na sprzedaż w Internecie. Jednak nawet właściciele bardzo dobrze wypozycjonowanych serwisów napotykają problem porzuconych koszyków, czyli sytuacje, gdy klient, który trafił na stronę i był zainteresowany ofertą, ostatecznie nie sfinalizował zakupu. Dotyczy to szczególnie produktów i usług, dla których proces zakupowy jest długi. W takiej sytuacji doskonale sprawdza się reklama Google Ads kierowana za pomocą remarketingu.

POZYCJONOWANIE (SEO)

Wyświetlenia w wynikach Google powodują, że użytkownicy odwiedzają Twoja stronę, zapoznają się z produktami i usługami, sprawdzają ceny i warunki dostawy. Często jednak nie dokonują zakupu podczas pierwszej wizyty.

REMARKETING

Reklama jest wyświetlana osobom, które były już na Twojej stronie, przypomina o Twojej ofercie i zachęca do powrotu. Dzięki temu szansa, że dokonają zakupu jest znacznie większa.

Oferta specjalna
Do końca maja 2020, w ramach akcji Antidotum, zamawiając pakiet pozycjonowanie + remarketing zapłacisz o 100 zł mniej za każdą usługę, czyli łącznie o 200 zł mniej.

Jak działa remarketing

Nasze reklamy są wyświetlanie osobom, które wcześniej odwiedziły naszą stronę, w czasie, gdy przeglądają inne strony (portale, blogi, YouTube itd.). Dzieje się tak dzięki plikom cookies, które są umieszczane w przeglądarce klienta, kiedy korzysta on z naszej strony. Za pomocą tych plików system reklamowy Google rozpoznaje klienta i wyświetla mu naszą reklamę. Najczęściej są to banery, ale można także używać filmów reklamowych i reklam tekstowych. Możemy samodzielnie ustawiać to jakie reklamy są wyświetlane lub skorzystać z systemu automatycznego – remarketingu dynamicznego. Dzięki temu ostatniemu rozwiązaniu klient zobaczy reklamy dokładnie tych produktów, które oglądał na naszej stronie.