Nowa wyszukiwarka hoteli w mobile - Blog Artefakt

Nowe narzędzia do wyszukiwania hoteli w mobilnych wynikach wyszukiwania

/ SEO
jak pozycjonowac hotel

Według Google’a 40% zapytań dotyczących turystyki, hoteli oraz środków komunikacji pochodzi z urządzeń mobilnych. Internauci coraz częściej korzystają ze smartfonów w celu znalezienia idealnego zakwaterowania lub zarezerwowania biletów lotniczych. Wyszukiwanie na mobile devices stało się prostsze dzięki nowym narzędziom wdrożonym przez kalifornijskiego giganta.

 

Nowe filtry, etykiety Okazja oraz śledzenie cen biletów lotniczych

Wybieramy się na wakacje i poszukujemy miejsca do spania. Wystarczy, że na smartfonie wstukamy w okienku wyszukiwania frazę typu hotel Wrocław a już po chwili pokażą się nam oferty noclegów. Pod linkami sponsorowanymi warto kliknąć w wyniki z Google Maps. Tam znajdziemy narzędzie do filtrowania wyników, dzięki któremu szybko znajdziemy pokój spełniający nasze wymagania.

Filtry w wyszukiwarce hoteli

Wyniki możemy przefiltrować ze względu na cenę lub średnią ocenę, która została przyznana obiektowi przez gości hotelowych. W przyszłości wyszukiwarka będzie także pozwalała odnaleźć hotele lub pensjonaty za pomocą bardziej precyzyjnych zapytań, np. przyjazny zwierzętom hotel we Wrocławiu poniżej 200 zł za dobę.

Jakiś czas temu w wynikach desktopowych pojawiła się zielona ikonka DEAL (OKAZJA) przy adresie URL tych obiektów hotelowych, które oferują atrakcyjne ceny. Etykieta ma także pojawiać się w mobile, dzięki czemu właściciele smartfonów od razu będą mogli zabukować nocleg w hotelu organizującym akcje promocyjne. Google planuje także publikować tzw. hotel tips – porady dla podróżujących, pomagające zmniejszyć koszt podróży.

Wyszukiwarka hoteli w mobile

Na urządzeniach mobilnych udostępnione zostanie także narzędzie do śledzenia cen biletów lotniczych. Użytkownicy będą mogli monitorować oferty u poszczególnych przewoźników, na poszczególnych trasach i w określonych terminach. O zmianach cen poinformuje mailowy alert i powiadomienia z Google Now.

Zmiany w mobilnej wyszukiwarce najpierw wdrożone zostaną na rynku amerykańskim, a następnie sukcesywnie obejmą pozostałe kraje, w których dostępna jest googlowska technologia.

 

Również na naszym blogu
Kampanie AdWords oraz aktywność w social media to działania, które skutecznie uzupełnią strategię...
Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i...
Audytując strony internetowe, staramy się wyeliminować wszystkie niedociągnięcia i problemy...
Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8...
Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby...