Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
08.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO | autor: Artefakt

Łatwiejszy dostęp do recenzji w mobilnych wizytówkach Google Maps

Łatwiejszy dostęp do recenzji w mobilnych wizytówkach Google Maps
Recenzje i opinie są cenne zarówno dla użytkowników poszukujących konkretnych usług, jak i właścicieli lokalnych działalności. Google zachęca do oceniania profili Google Moja Firma za pomocą projektu Lokalnych Przewodników. Teraz internauci będą mieć łatwiejszy dostęp do sekcji z recenzjami na urządzeniach mobilnych dzięki nowemu przyciskowi w wizytówkach.

 

Szybki dostęp do recenzji

Zapoznanie się z recenzjami było nieco utrudnione, ponieważ użytkownik musiał przeskrolować dosyć długą sekcję z informacjami dotyczącymi lokalnego przedsiębiorstwa. Podczas wyszukiwania i przeglądania wizytówek na urządzeniach mobilnych istotną rolę odgrywa czas reakcji, który jest ważny dla internauty. Google zareagowało na tą potrzebę, wdrażając przycisk Opinie bezpośrednio pod zdjęciem profilowym.

 

Nowy button odsyła użytkownika do sekcji z opiniami, tym samym ułatwiając zapoznanie się z komentarzami pozostawionymi przez klientów. Działanie, jakim jest jedno kliknięcie, upraszcza pozyskanie informacji o przedsiębiorcy i podjęcie decyzji dotyczącej skorzystania z oferowanych usług.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Pani pracująca na tablecie 11.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Web Design

Co oznacza Customer Experience? Definicja i najważniejsze elementy

Czy wiesz, że 86% klientów jest gotowych zapłacić więcej za lepsze doświadczenia?* W czasach, gdy produkty i ceny stają się coraz bardziej podobne, to właśnie doświadczenie klienta decyduje o wyborze marki. Z tego powodu firmy coraz częściej inwestują w zarządzanie doświadczeniem, czyli CXM (Customer Experience Management), by budować przewagę konkurencyjną i dostarczać wartościowe doświadczenia dla klientów. W tym artykule wyjaśniamy, czym dokładnie jest pojęcie doświadczenia klienta, jak wygląda projektowanie doświadczeń klienta oraz jakie są najważniejsze kroki do ich optymalizacji. Dowiesz się również, dlaczego kształtowanie pozytywnych doświadczeń to strategia, która realnie wpływa na lojalność klienta, jego satysfakcję i wyniki Twojego biznesu. Czytaj więcej
_ Jak zarezerwować domenę internetową 07.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Domeny/hosting

Jak zarezerwować domenę internetową i po co?

Zaczynasz działalność w internecie i nie wiesz, od czego zacząć? Jednym z pierwszych kroków jest zarezerwowanie domeny internetowej. Dlaczego to takie ważne? Bo w sieci, podobnie jak w świecie rzeczywistym, adres to fundament Twojej obecności. Oto przewodnik, który przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces rejestracji domeny – prostym językiem, z przykładami i wskazówkami dla przedsiębiorców. Czytaj więcej
automatyzacja procesów marketingowych dzięki AI 04.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Sztuczna Inteligencja AI

Automatyzacja procesów marketingowych za pomocą AI krok po kroku

Każda kampania marketingowa działa idealnie, treści tworzą się same, a Twoi klienci otrzymują dokładnie to, czego potrzebują, zanim jeszcze o to zapytają. Brzmi jak futurystyczna wizja? W rzeczywistości to już się dzieje. Dzięki automatyzacji procesów marketingowych i wykorzystaniu sztucznej inteligencji w marketingu, firmy zyskują przewagę konkurencyjną, zwiększają skuteczność kampanii i zmniejszają koszty. W tym artykule pokażemy Ci, jak krok po kroku wdrożyć AI w działaniach marketingowych, by zmaksymalizować zwrot z inwestycji. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt