Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
23.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO | autor: Artefakt

Bezpłatny kreator stron internetowych w Google Moja Firma

Bezpłatny kreator stron internetowych w Google Moja Firma

W obecnych czasach zanim użytkownik zdecyduje się na skorzystanie z jakiejś usługi lub zakup produktu, przeprowadza research w internecie. Firmy nie posiadające swojej witryny w wyścigu o klienta z góry spisane są na porażkę. Według Eurostat w Polsce 45% internautów wchodzi na strony lokalnych firm w poszukiwaniu informacji, natomiast 34% małych i średnich przedsiębiorstw (powyżej 10 osób) swojego serwisu nie posiada twierdząc, że jego stworzenie jest procesem zbyt kosztownym i czasochłonnym.

Google, chcąc wyrównać szanse, zaoferowało możliwość przygotowania darmowej strony www na podstawie danych z konta Google Moja Firma. Co ciekawe, do jej stworzenia nie jest wymagana weryfikacja wizytówki, często zabierająca kilka tygodni.

Wiedząc, że firmy nieposiadające strony internetowej tracą niemal połowę potencjalnych klientów, warto zapoznać się z narzędziem giganta, które stanowi lekarstwo na ten problem.

Kreator stron Google

https://adwords-pl.googleblog.com/2017/06/bezpatna-strona-internetowa-w-google.html

 

Google chwali się pełną responsywnością swojego nowego rozwiązania oraz automatyczną aktualizacją danych z wizytówki Google Moja Firma. Ponadto twierdzi, że założenie strony zajmuje jedynie 10 minut zarówno na smartfonie, jak i desktopie.

 

https://adwords-pl.googleblog.com/2017/06/bezpatna-strona-internetowa-w-google.html

 

Dostajemy zatem możliwość szybkiego stworzenia prostej i ładnej witryny z własnym adresem na domenie business.site (w postaci TWOJA-NAZWA.business.site). Strona może zawierać unikalny opis i grafikę. Dodatkowo umożliwia dodawanie w treści linków wychodzących dofollow.

Jak w kilku krokach stworzyć stronę?

Do jej przygotowania potrzebna będzie uzupełniona wizytówka Google Moja Firma – nie musi być zweryfikowana.

Jedno kliknięcie wystarczy, aby ruszył proces automatycznego tworzenia naszej nowej strony.

Trwa to dosłownie chwile, po czym ukazuje się nam cukierkowe powitanie oraz wzmianka o automatycznej aktualizacji treści na podstawie wizytówki.

 

Czas na konfigurację strony

 

Do dyspozycji dostajemy prosty i przejrzysty panel administracyjny umożliwiający:

  • Wybór motywu,
  • Dodanie nagłówka i treści,
  •  Dodanie zdjęć,
  • Wybór adresu,
  • Publikacje strony.

Kliknięcie OPUBLIKUJ oznacza oficjalny start naszego mini serwisu – od teraz jest od dostępny w sieci.

 

Przejście wszytskich kroków zajmuje dosłownie chwilę, a finalny efekt jest zaskakująco dobry.

Oto efekty poświęcenia kilku minut w googlowskim kreatorze:

 

Dla firmy, która nie posiadała wcześniej strony, jest to bez wątpienia świetne rozwiązanie pozwalające na zaprezentowanie szczególowych informacji na temat oferty i pozyskanie nowych klientów.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

5 typów treści, których prawdopodobnie nie używasz. Warto je znać! 20.03.2025 | czas czytania: 2:00 min | SEO

5 typów treści, których prawdopodobnie nie używasz. Warto je znać!

Content na stronach internetowych ma znaczenie dla SEO i pozycji w wyszukiwarkach. Łatwo jednak zapomnieć, że powinien być tworzony przede wszystkim dla internautów, a nie robotów. Tylko wtedy będzie działać. Blogi czy posty na Social Media to dziś podstawa. Jak sprawić, by content był bardziej kreatywny? Oto 5 rodzajów treści, które warto znać! Czytaj wiecej
Strategia ESG w marketingu – jak wygląda? 25.02.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Strategia ESG w marketingu – jak wygląda?

Odpowiednia strategia w marketingu często decyduje o jej sukcesie. Strategia ESG polega na zintegrowanym podejściu. W jej skład wchodzą 3 sektory: środowiskowy, społeczny i ład korporacyjny. Dzięki temu firmy mogą prowadzić działalność w etyczny i stabilny sposób. W naszym artykule dokładnie opisujemy, na czym polega ta strategia w marketingu. Czytaj wiecej
Zero-Click Content – treści, które nie potrzebują kliknięć 17.02.2025 | czas czytania: 5:00 min | SEO

Zero-Click Content – treści, które nie potrzebują kliknięć

Liczby nie kłamią: 92% użytkowników korzysta z wyszukiwarki Google. Dlatego dobrze, aby znalazł się na niej Twój firmowy content. Zero-Click Content stanowią treści, które przekazują od razu informacje użytkownikowi. Nie musi on nigdzie klikać i zostać przeniesiony dalej. Czym są i jak wygląda strategia ich tworzenia, dowiesz się z naszego artykułu. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt