min
min
Zastanawiasz się nad zmianą nazwy domeny, systemu CMS, a może tylko wyglądu strony www? Sprawdź, jak przeprowadzić migrację bez krzywdy dla SEO!
min
Funkcjonalna strona internetowa to doskonała wizytówka dla firm z branży IT, ponieważ pozwala zaprezentować umiejętności zespołu. O jakie elementy witryny należy szczególnie zadbać?
min
Nową domenę należy dodać do zaindeksowania, aby znalazła się wśród innych serwisów w wynikach wyszukiwania. Jak to zrobić? Sprawdź 5 sposobów na dodanie strony do Google.
min
Klienci sklepów z branży RTV/AGD niezwykle często dokonują zakupów przez internet. O jakie elementy serwisu należy zadbać, aby skłonić odwiedzających do transakcji? Prezentujemy 9 wskazówek.
min
Wewnętrzna duplikacja wpływa negatywnie na proces pozycjonowania strony internetowej. Istnieje kilka rodzajów duplicate content. Przedstawiamy 9 sposób, które pomogą je wykryć i wyeliminować.
min
Platformy ClickShop oraz Shoper, czyli jedne z popularniejszych systemów CMS dla sklepów internetowych, pozwalają na łatwe dodanie metatagu weryfikującego własności witryny w Google Search Console. Podpowiadamy, jak to zrobić.
min
Chciałbyś poprawić widoczność swojej strony w wyszukiwarce? Zobacz, na jakie elementy warto zwrócić uwagę. To działa!
min
Zdjęcia i infografiki ubarwiają tekst, przyciągając uwagę użytkowników. Jeśli chcesz pozyskać wartościowy ruch np. z wyszukiwarki grafiki, nie zapomnij o optymalizacji obrazków pod SEO. Podpowiadamy, jak to zrobić prawidłowo!
min
Firma SEO, podpisując z klientem umowę na pozycjonowanie, nie powinna gwarantować zdobycia określonej pozycji w wynikach wyszukiwania. Dlaczego agencja marketingowa nie ma wpływu na wyniki wyszukiwania? Poznaj 6 powodów!
min
Kanibalizacja słów kluczowych utrudnia pozycjonowanie strony internetowej i generowanie konwersji. Sprawdź, jak ją wykryć i wyeliminować.
min
Współcześni psychologowie, podobnie jak przedstawiciele innych zawodów, mogą promować swoją działalność w internecie. Nieocenione okażą się w tym przypadku content marketing oraz pozycjonowanie.
min
Choć pozycjonowanie na ogół utożsamiamy przede wszystkim z wyszukiwarką, Mapy Google tak naprawdę niosą za sobą równie wielki potencjał dla Twojego biznesu! Poznaj tajniki widoczności w Google Maps i przekonaj się, dlaczego Twoja firma na tym skorzysta!
min
Zastanawiasz się, czym jest parametr fbclid i chciałbyś go wykluczyć z danych w Google Analytics? Podpowiadamy, jak to zrobić.
min
Jak wybrać nazwę domeny dla swojej strony internetowej? Czy słowa kluczowe w domenie wpływają na pozycję serwisu w wynikach wyszukiwania? Sprawdź 8 porad dotyczących nazwy witryny internetowej.
min
Teksty publikowane w mediach społecznościowych są coraz lepiej indeksowane przez wyszukiwarkę Google. Sprawdź, jak unikać duplikacji treści na Facebooku!
min
Internet oferuje szeroki zasób pomysłów na artykuły blogowe. Warto korzystać z dostępnych narzędzi online, aby szybko znaleźć nowe inspiracje. Podpowiadamy 8 przydatnych rozwiązań!
min
Używanie zbyt specjalistycznego słownictwa może negatywnie wpłynąć na sprzedaż produktu i usługi. W jaki sposób? Przeczytaj nasz krótki poradnik.
min
Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby zadbać o potrzeby swoich dzieci. Prezentujemy kilka wskazówek, jak zachęcić rodziców do zakupów w danym sklepie internetowym.
min
Prezentujemy 15 wtyczek SEO do przeglądarki Chrome i Firefox, które pomogą w pozycjonowaniu strony www.
min
Czym są wartościowe linki zewnętrzne i jak je pozyskiwać? Poznaj 10 prostych sposobów! Zapraszamy do lektury.
min
Co zrobić w momencie, kiedy pomimo usilnych starań Twoja strona nie pojawia się na najwyższych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania? Nieskuteczne SEO może być bardzo frustrujące – dowiedz się, co zrobić, gdy pozycjonowanie nie przynosi pożądanych efektów.
min
Na przestrzeni lat Google stał się dla nas synonimem wyszukiwarki internetowej. Czy warto zatem szukać jakichkolwiek alternatyw, szczególnie poza mainstreamem? Warto, jeśli zależy Ci na maksymalnej prywatności. Dowiedz się, czym jest DuckDuckGo i jakie niesie za sobą możliwości!
min
Czy wiesz, w jaki sposób Twoja strona internetowa oceniana jest przez roboty wyszukiwarki? Dowiedz się, czym jest autorytet domeny, jakie czynniki na niego wpływają oraz – co najważniejsze – jak na niego zapracować.
min
Jak zmierzyć atrakcyjność reklamy? Współczynnik click-through rate to istotne kryterium dla optymalizacji każdej kampanii internetowej. Dowiedz się, jak poprawnie go interpretować oraz co może Ci powiedzieć o efektywności Twoich działań marketingowych.