Nowy filtr AMP w raporcie Analityka wyszukiwania GSC - Blog Artefakt

Nowy filtr AMP w raporcie Analityka wyszukiwania GSC

18.11.2016 / Analityka
analityka internetowa e-commerce

Analityka wyszukiwania to raport, z którego często korzystają specjaliści SEO oraz właściciele stron internetowych. Dostępne dane pozwalają sprawdzić, jak strona radzi sobie w SERP. W maju został dodany nowy filtr AMP, a wczoraj Google zapowiedziało jego udoskonalenie.

 

AMP w SERP a AMP w sekcji kart rozszerzonych

Nowy filtr w Analityce wyszukiwania pozwala na sprawdzenie, jak wygląda liczba wyświetleń strony AMP w „tradycyjnych” mobilnych wynikach wyszukiwania i w sekcji kart rozszerzonych. Dzięki temu możliwe będzie przeanalizowanie, gdzie strona radzi sobie najlepiej i czy np. warto koncentrować swoje działania na rich card section.

 

Filtr AMP

Źródło: https://plus.google.com/+GoogleWebmasters/posts/TNe7ZjLGrjQ

Filtr znajdziemy w opcji Stan w wyszukiwarce (Search Appearance). Nie będzie on dostępny w panelu Google Search Console, jeśli strona nie posiada wersji AMP. Do tej pory filtr uwzględniał jedynie pozycje stron, które wyświetlały się w karuzeli tuż nad organicznymi wynikami wyszukiwania. Niedawno serwisy przygotowane w standardzie Accelerated Mobile Pages pojawiły się w „tradycyjnych” SERP i z tego względu Google zdecydowało się na uszczegółowienie tego filtru.

Również na naszym blogu
Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak...
Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z...
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na...
Wdrożenie pełnych zaleceń optymalizacyjnych wymaga posiadania dostępów do serwera, aby można było...
Reklama kawiarni, pubu czy bistro to nie wszystko. Aby dać się znaleźć potencjalnym klientom, warto...