optymalizacja sklepu meblowego

Jakich błędów unikać podczas optymalizacji sklepów internetowych z wyposażeniem wnętrz

czas czytania: 5

min

Rynek sklepów z internetowych z wyposażeniem wnętrz nieustannie się powiększa. Właściciele podejmują szereg działań, by wyróżnić się spośród konkurencji. Jednym z nich jest zwiększenie widoczności strony w sieci. Warto w tym celu zoptymalizować witrynę.

analiza danych

Narzędzia do monitoringu zmian w Google i aktualizacji algorytmów wyszukiwarki

czas czytania: 5

min

Jak sprawdzić, czy wyszukiwarka Google wdrożyła nowy update? Skorzystaj z 7 proponowanych przez nas narzędzi.

local seo

Funkcja wiadomości w Google Moja Firma – otrzymuj SMS-y od klientów!

czas czytania: 5

min

Sprawdź, jak skonfigurować funkcję wiadomości w Google Moja Firma i otrzymuj SMS-y od klientów!

mikromomenty w sprzedaży

Mikromomenty – jak wykorzystać je w marketingu i sprzedaży?

czas czytania: 5

min

Co to są mikromomenty? Jak wykorzystać je w biznesie? Sprawdź, jakie korzyści przynosi marketing chwili. To działa!

analityka internetowa

Narzędzia analityczne dla specjalisty SEO i marketera – 12 programów do analizy danych

czas czytania: 5

min

Poznaj 12 narzędzi do analizy danych, które pomogą Ci poznać użytkowników i poprawić współczynnik konwersji.

organizacja charytatywna w internecie

5 kroków do skutecznej promocji fundacji i stowarzyszeń

czas czytania: 5

min

Przemyślane działania marketingowe, wsparte procesem pozycjonowania, zapewnią organizacji charytatywnej szereg korzyści. Warto skorzystać z 5 wskazówek, by efektywnie dzielić się z odbiorcami misją i informacjami o działalności fundacji.

Google

Kampania Google Ads krok po kroku

czas czytania: 5

min

Dobrze skonfigurowane reklamy Google Ads pomogą rozwinąć biznes i wyróżnić się na tle konkurentów widniejących w wynikach wyszukiwania. Przedstawiamy 6 podstawowych wskazówek, jak wystartować z pierwszą kampanią.

księgowość kalkulator

Jak pozyskać klienta? Sposoby na promocję biura rachunkowego

czas czytania: 5

min

Lokalne pozycjonowanie i optymalizacja strony, wizytówka GMF, content marketing i referencje od klientów – to przykłady działań promocyjnych, po które powinny sięgać biura rachunkowe. Prezentujemy kilka skutecznych wskazówek.

organizowanie promocji

O czym należy pamiętać podczas organizowania promocji, wyprzedaży i obniżki na stronie internetowej?

czas czytania: 5

min

Zamierzasz zorganizować promocję w sklepie internetowym? Skorzystaj z naszych wskazówek i skutecznie przeprowadź wyprzedaż lub obniżkę w serwisie www.

sekcja FAQ na stronie internetowej

Jak napisać FAQ? Pytania i odpowiedzi jako element content marketingu

czas czytania: 5

min

Właściciele e-sklepów oraz stron internetowych nierzadko udzielają odpowiedzi na setki tych samych pytań. Sekcja FAQ w serwisie stanowi skuteczne rozwiązanie tego problemu. Jak ją przygotować?

Narzędzia i aplikacje internetowe

Algorytm wyszukiwarki

czas czytania: 5

min

Algorytm wyszukiwarki internetowej to zbiór zasad odpowiadających za kolejność domen w wynikach wyszukiwania. Czynniki rankingowe wpływają na pozycje w stron internetowych w SERP.

modele rozliczeń reklamy internetowej

Modele rozliczeń reklamy internetowej – wyjaśniamy najważniejsze skróty

czas czytania: 5

min

Jakie są najpopularniejsze modele rozliczeń reklamy internetowej? Zobacz wyjaśnienie najważniejszych skrótów.

Google

Wyszukiwarka internetowa

czas czytania: 5

min

Wyszukiwarka internetowa pomaga użytkownikom w dotarciu do interesujących ich informacji. Z kolei dzięki niej przedsiębiorcy mogą dotrzeć do potencjalnych klientów i zainteresować ich swoją ofertą.

optymalizacja e-sklepu

Optymalizacja sklepu internetowego opartego o PrestaShop pod kątem SEO

czas czytania: 5

min

PrestShop to jeden z liderów darmowych skryptów do tworzenia sklepu internetowego na świecie. Na czym warto się skupić, optymalizując szablon pod wymogi SEO? Jakie możliwości daje nam PrestaShop i na co szczególnie musimy zwrócić uwagę? Zobacz minimum, które musisz wykonać w przypadku tego skryptu.

discover google

Jak pozyskać ruch z Google Discover?

czas czytania: 5

min

Czy zwiększanie ruchu na stronę z Google Discover ma sens? Przeczytaj, jak zwiększyć szansę na darmowy ruch.

jak dodać messenger na stronie internetowej

Jak dodać rozszerzenie Messenger na stronie internetowej i ułatwić kontakt z klientem?

czas czytania: 5

min

Chciałbyś wdrożyć czat na swojej stronie internetowej i zastanawiasz się nad Messengerem? Podpowiadamy, w jaki sposób wdrożyć to rozwiązanie w serwisie.

czym-jest-indexing-google

Problem indeksowania w Google – Indexing API na ratunek

czas czytania: 6

min

Dowiedz się jak w prosty sposób uporządkować indeksowanie swoich stron w Google. Podpowiadamy czym jest Indexing API i jak można je wykorzystać w biznesie.

pozycjonowanie vs. reklamy Google

5 najczęstszych błędów w kampaniach Ads w wyszukiwarce

czas czytania: 5

min

Stworzenie skutecznej reklamy AdWords wymaga wiedzy i doświadczenia. Sprawdź, jakich błędów unikać, prowadząc własne kampanie Google AdWords.

pomysły na wideo marketing

Bumper Ads – 6-sekundowe reklamy, których nie sposób pominąć

czas czytania: 5

min

Znasz już Bumper Ads? To 6-sekundowe, niepomijalne reklamy, które pojawiają się tylko użytkownikom na urządzeniach mobilnych. Sprawdź, na czym polegają kampanie wideo z reklamami w przerywniku!

Pozycjonowanie strony internetowej

Pozycjonowanie szerokie

czas czytania: 5

min

Pozycjonowanie szerokie polega na zwiększaniu pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane kilkuwyrazowe frazy, które mogą skutecznie zwiększyć konwersję serwisu.

frazy kluczowe

Słowo kluczowe, fraza kluczowa

czas czytania: 5

min

Słowo kluczowe określa tematykę danej strony. Użytkownicy korzystają z fraz podczas wyszukiwania, więc pozycjonowanie na określone słowa kluczowe pozwala wyświetlać się na zapytania internautów w SERP.

tagowanie

Metatagi

czas czytania: 5

min

Metatagi to znaczniki wykorzystywane do opisania strony dla robotów wyszukiwarki. Są ważne z punktu widzenia optymalizacji i pozycjonowania strony.

programowanie i seo

Mapa strony

czas czytania: 5

min

Mapa strony to plik w formacie HTML lub XML zawierający wszystkie adresy URL danego serwisu. Sitemap pomaga w indeksacji strony w wynikach wyszukiwania.

linki w pozycjonowaniu

Linki

czas czytania: 5

min

Linki (odnośniki, hiperłącza) to odwołania zamieszczone na stronie internetowej prowadzące do dowolnego miejsca na tej stronie, innej podstrony serwisu lub dowolnej domeny.