min
min
Rynek sklepów z internetowych z wyposażeniem wnętrz nieustannie się powiększa. Właściciele podejmują szereg działań, by wyróżnić się spośród konkurencji. Jednym z nich jest zwiększenie widoczności strony w sieci. Warto w tym celu zoptymalizować witrynę.
min
Jak sprawdzić, czy wyszukiwarka Google wdrożyła nowy update? Skorzystaj z 7 proponowanych przez nas narzędzi.
min
Sprawdź, jak skonfigurować funkcję wiadomości w Google Moja Firma i otrzymuj SMS-y od klientów!
min
Co to są mikromomenty? Jak wykorzystać je w biznesie? Sprawdź, jakie korzyści przynosi marketing chwili. To działa!
min
Poznaj 12 narzędzi do analizy danych, które pomogą Ci poznać użytkowników i poprawić współczynnik konwersji.
min
Przemyślane działania marketingowe, wsparte procesem pozycjonowania, zapewnią organizacji charytatywnej szereg korzyści. Warto skorzystać z 5 wskazówek, by efektywnie dzielić się z odbiorcami misją i informacjami o działalności fundacji.
min
Dobrze skonfigurowane reklamy Google Ads pomogą rozwinąć biznes i wyróżnić się na tle konkurentów widniejących w wynikach wyszukiwania. Przedstawiamy 6 podstawowych wskazówek, jak wystartować z pierwszą kampanią.
min
Lokalne pozycjonowanie i optymalizacja strony, wizytówka GMF, content marketing i referencje od klientów – to przykłady działań promocyjnych, po które powinny sięgać biura rachunkowe. Prezentujemy kilka skutecznych wskazówek.
min
Zamierzasz zorganizować promocję w sklepie internetowym? Skorzystaj z naszych wskazówek i skutecznie przeprowadź wyprzedaż lub obniżkę w serwisie www.
min
Właściciele e-sklepów oraz stron internetowych nierzadko udzielają odpowiedzi na setki tych samych pytań. Sekcja FAQ w serwisie stanowi skuteczne rozwiązanie tego problemu. Jak ją przygotować?
min
Algorytm wyszukiwarki internetowej to zbiór zasad odpowiadających za kolejność domen w wynikach wyszukiwania. Czynniki rankingowe wpływają na pozycje w stron internetowych w SERP.
min
Jakie są najpopularniejsze modele rozliczeń reklamy internetowej? Zobacz wyjaśnienie najważniejszych skrótów.
min
Wyszukiwarka internetowa pomaga użytkownikom w dotarciu do interesujących ich informacji. Z kolei dzięki niej przedsiębiorcy mogą dotrzeć do potencjalnych klientów i zainteresować ich swoją ofertą.
min
PrestShop to jeden z liderów darmowych skryptów do tworzenia sklepu internetowego na świecie. Na czym warto się skupić, optymalizując szablon pod wymogi SEO? Jakie możliwości daje nam PrestaShop i na co szczególnie musimy zwrócić uwagę? Zobacz minimum, które musisz wykonać w przypadku tego skryptu.
min
Czy zwiększanie ruchu na stronę z Google Discover ma sens? Przeczytaj, jak zwiększyć szansę na darmowy ruch.
min
Chciałbyś wdrożyć czat na swojej stronie internetowej i zastanawiasz się nad Messengerem? Podpowiadamy, w jaki sposób wdrożyć to rozwiązanie w serwisie.
min
Dowiedz się jak w prosty sposób uporządkować indeksowanie swoich stron w Google. Podpowiadamy czym jest Indexing API i jak można je wykorzystać w biznesie.
min
Stworzenie skutecznej reklamy AdWords wymaga wiedzy i doświadczenia. Sprawdź, jakich błędów unikać, prowadząc własne kampanie Google AdWords.
min
Znasz już Bumper Ads? To 6-sekundowe, niepomijalne reklamy, które pojawiają się tylko użytkownikom na urządzeniach mobilnych. Sprawdź, na czym polegają kampanie wideo z reklamami w przerywniku!
min
Pozycjonowanie szerokie polega na zwiększaniu pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane kilkuwyrazowe frazy, które mogą skutecznie zwiększyć konwersję serwisu.
min
Słowo kluczowe określa tematykę danej strony. Użytkownicy korzystają z fraz podczas wyszukiwania, więc pozycjonowanie na określone słowa kluczowe pozwala wyświetlać się na zapytania internautów w SERP.
min
Metatagi to znaczniki wykorzystywane do opisania strony dla robotów wyszukiwarki. Są ważne z punktu widzenia optymalizacji i pozycjonowania strony.
min
Mapa strony to plik w formacie HTML lub XML zawierający wszystkie adresy URL danego serwisu. Sitemap pomaga w indeksacji strony w wynikach wyszukiwania.
min
Linki (odnośniki, hiperłącza) to odwołania zamieszczone na stronie internetowej prowadzące do dowolnego miejsca na tej stronie, innej podstrony serwisu lub dowolnej domeny.