Flagowe algorytmy Google – Panda i Pingwin 09.10.2014 | czas czytania: 5 min | SEO

Flagowe algorytmy Google – Panda i Pingwin

Wyświetlanie jak najbardziej dopasowanych wyników do zapytania użytkownika oraz wybranie spośród nich najwartościowszych stron - to nadrzędy cel Google. Za jego realizację odpowiadają dwa flagowe algorytmy - Pingwin i Panda. Jeśli chcemy osiągać czołowe wyniki, z pewnością powinniśmy się z nimi zapoznać. Czytaj więcej
Pozycjonowanie strony wykonanej w technologii FLASH 25.09.2014 | czas czytania: 5 min | Web Design

Pozycjonowanie strony wykonanej w technologii FLASH

Google stawia przede wszystkim na unikatową treść na stronie internetowej. Co w takiej sytuacji zrobić, jeśli nasza strona opiera się o technologii Flash? Mimo że są to efektowne strony, roboty Google nie widzą na nich odpowiedniej treści. Co zrobić, by stała się przyjazna dla wyszukiwarki? Czytaj więcej
Kampanie produktowe dostępne dla wszystkich 25.02.2014 | czas czytania: 5 min | SEM

Kampanie produktowe dostępne dla wszystkich

Google Merchant Center (GMC) od niedawna pozwala tworzyć nowe kampanie produktowe, które są efektywniejszą formą reklamy. Dzięki temu zwiększysz skuteczność podejmowanych działań marketingowych. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt