28.11.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Indeksowanie postów z Facebooka przez Google, czyli duplikacja treści w social media
Teksty publikowane w mediach społecznościowych są coraz lepiej indeksowane przez wyszukiwarkę Google. Sprawdź, jak unikać duplikacji treści na Facebooku!
Czytaj więcej
27.11.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Pozycjonowanie PDF – jak zoptymalizować plik PDF pod wyszukiwarkę?
Przygotowując PDF do zamieszczenia na stronie internetowej, należy pamiętać o jego optymalizacji. Pliki PDF mają bowiem szansę osiągać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, jeśli zostaną dostosowane do wyszukiwarki.
Czytaj więcej
26.11.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak wdrożyć linkowanie wewnętrzne na stronie internetowej? Praktyczne wskazówki SEO
Przemyślane linkowanie wewnętrzne wspiera proces pozycjonowania strony internetowej, a także sprzyja generowaniu konwersji i zmniejszeniu współczynnika odrzuceń. Podpowiadamy, jak poprawie wdrożyć linkowanie wewnętrzne w obrębie serwisu na kilka sposobów przyjaznych SEO.
Czytaj więcej
25.11.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Kupony Google Ads – rodzaje i zasady dystrybucji
Kupony AdWords to sposób na obniżenie kosztów prowadzonych kampanii reklamowych. Kody promocyjne przyznawane są wyłącznie nowym klientom. Można je otrzymać samodzielnie bądź za pośrednictwem agencji reklamowej.
Czytaj więcej
22.11.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Sposoby na wyszukiwanie w Google: 13 metod na zawężanie wyników wyszukiwania
Wyszukiwanie w Google jest bardzo intuicyjne. Wystarczy wpisać hasło, a po chwili wyświetlone zostaną strony dopasowane do fraz, którymi się posłużyliśmy. Niestety, nie zawsze wyszukiwarka zrozumie nasze intencje i znalezienie odpowiednich informacji może zająć sporo czasu. Aby efektywniej docierać do serwisów spełniających nasze potrzeby informacyjne, warto posłużyć się operatorami i komendami, które ułatwiają zawężanie wyników wyszukiwania. Poznaj 13 sposobów wyszukiwania w Google!
Czytaj więcej
21.11.2024
|
czas czytania: 5
|
Inne
Co to jest dark post?
Czy wiesz, czym są dark posty? Sprawdź, jak je wykorzystywać w komunikacji marketingowej z grupą docelową.
Czytaj więcej
20.11.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Czym są wizytówki NAP SEO i jak mogą pomóc w pozycjonowaniu lokalnych biznesów?
NAP to anglojęzyczny skrót (Name, Adress, Phone) oznaczający dane adresowe przedsiębiorcy. Jak wykorzystać wizytówki NAP w lokalnym pozycjonowaniu działalności?
Czytaj więcej
19.11.2024
|
czas czytania: 5
|
SEO
Na jakiej zasadzie działa platforma Whitepress i jakie znaczenie ma dla SEO?
Whitepress jest stroną, na której możemy optymalizować treści oraz automatyzować działania związane z Content Marketingiem, jak również współpracować na rzecz Influencer Marketingu. W zakresie platformy możemy znaleźć oferty skierowane do wszystkich, którzy prowadzą biznes internetowy. Whitepress opiera się również na współpracy z agencjami SEO, serwisami informacyjnymi oraz na prywatnych działaniach vlogerów, oraz blogerów.
Czytaj więcej
18.11.2024
|
czas czytania: 6
|
Aktualności
Google Lens – do czego służy Obiektyw Google?
W każdym telefonie, który pracuje na systemie Android czy iOS (iPhone), fabrycznie zainstalowane są już pewne aplikacje. Oprócz rejestru połączeń, wiadomości SMS, aparatu czy zegara możemy zobaczyć również ikony do programów stworzonych przez Google. Każdy użytkownik smartfona z pewnością kojarzy znaczek Dysku, Map lub Gmaila. Jednym z rozwiązań jest Google Lens, inaczej nazywany Obiektywem. Do czego w ogóle służy i jak działa? Jak używać Obiektywu? Na te pytania odpowiemy w poniższym artykule!
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę