28.08.2024
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEO
Mój ruch na stronie spadł – co robić?
Czytaj więcej
28.08.2024
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEO
Dlaczego warto tworzyć wartościowe treści dla marketingu cyfrowego?
Czytaj więcej
04.06.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Link building – istotny element strategii budowania widoczności marki
Każdy właściciel serwisu zabiega o to, aby linki do jego serwisu pojawiały się na jak największej liczbie cieszących się zaufaniem domen. Profil odnośników powinien być zróżnicowany. Prowadząc strategię link - building należy pamiętać o Pingwinie, który tylko czyha na nasz błąd.
Czytaj więcej
14.05.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Link kanoniczny – jak go stosować?
Zduplikowana treść nie sprzyja osiąganiu wysokim pozycjom w wynikach wyszukiwania. Bardzo często w serwisie tworzone są wyszukiwarki, które mogą wpływać na indeksowanie kopii tych samych stron. Aby tego uniknąć stosuje się tag canonical.
Czytaj więcej
09.04.2024
|
czas czytania: 6
|
SEO
Czy pozycjonowanie stron jest reklamą?
Pozycjonowanie bez wątpienia stanowi doskonałe uzupełnienie (a w niektórych przypadkach także podstawę) skutecznej strategii marketingowej. Czy jednak działania SEO można nazwać reklamą? Przekonajmy się!
Czytaj więcej
27.03.2024
|
czas czytania: 14
|
SEO
Czym jest SEO, a czym pozycjonowanie?
Terminy „SEO" i „pozycjonowanie" są obecnie stosowane praktycznie wymiennie. Czy powinno tak być? Poznaj subtelne różnice między tymi określeniami i dowiedz się, jak wykorzystać oba obszaru w walce o najwyższe miejsca w Google!
Czytaj więcej
20.03.2024
|
czas czytania: 11
|
SEO
6 narzędzi AI przydatnych dla copywritera
Rozwój modeli językowych opartych na uczeniu maszynowym nie mógł pozostać bez wpływu na pracę copywriterów – to oczywiste. Wsparcie AI może jednak stanowić szansę, a nie zagrożenie. Poznaj 6 przydatnych narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję!
Czytaj więcej
13.03.2024
|
czas czytania: 9
|
SEO
Pozycjonowanie wielokanałowe – czym jest i czy warto się na nie zdecydować?
Obecnie znaczna część działań marketingowych przeniosła się do sieci, a firmy szukają nowych strategii dotarcia do odbiorców, by maksymalizować zwrot inwestycji w działania promocyjne. Istnieje wiele różnych kanałów, przez które potencjalni klienci mogą zetknąć się z marką. Pozycjonowanie wielokanałowe, jak sama nazwa wskazuje, zakłada jednoczesne wykorzystanie przynajmniej kilku z nich. Jakie miejsca na reklamę możemy wyróżnić i co sprawia, że jest to kwestia warta rozważenia dla praktycznie każdej firmy?
Czytaj więcej
07.03.2024
|
czas czytania: 12
|
SEO
Pozycja i widoczność strony w Google – jak sprawdzić?
Analiza realnej kondycji Twojej strony internetowej wymaga odpowiednich narzędzi. Z tego artykułu dowiesz się, jak sprawdzić statystyki swojego serwisu przy pomocy najbardziej użytecznych programów.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę