wyszukiwarka Google mobilna

Jak usunąć historię wyszukiwania Google w kilku krokach?

czas czytania: 5

min

Codziennie wpisujemy hasła do wyszukiwarki, aby znaleźć interesujące nas informacje. Nie każdy wie, że na tej podstawie Google gromadzi dane na temat użytkowników. Istnieje jednak kilka możliwości, aby usunąć zapamiętaną historię zapytań. Sprawdź, jak to zrobić.

seo techniczne

Czym różni się protokół HTTPS od protokołu HTTP?

czas czytania: 5

min

Czym się różni protokół HTTPS od protokołu HTTP? Dlaczego warto wdrożyć go na swoją stronę? Wyjaśniamy wszystkie wątpliwości!

Narzędzie Keyword Hero

Keyword Hero – sposób na not provided w Google Analytics?

czas czytania: 5

min

Aplikacja Keyword Hero pomaga odkryć listę słów kluczowych, które ukryte są pod not provided w Google Analytics. Sprawdź, jak wypadły nasze testy tego narzędzia!

optymalizacja e-sklepu

10 sposobów, by przekonać klienta do zakupów w sklepie internetowym

czas czytania: 5

min

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, jak zachęcić klientów do dokonania zakupu? Przygotuj atrakcyjną ofertę i zadbaj o warunki dostawy. Na co zwrócić uwagę? Sprawdź naszych 10 wskazówek na przekonanie użytkowników do zakupów online.

Analityka internetowa

Jak sprawdzić linki prowadzące do strony? 5 narzędzi do analizy backlinków!

czas czytania: 5

min

Profil linków zwrotnych (tzw. backlinks) należy regularnie analizować, aby w porę wykryć spam i niskiej jakości odnośniki. W tym celu warto skorzystać z kilku narzędzi. Przedstawiamy 5 pomocnych aplikacji!

Narzędzia i aplikacje internetowe

3 narzędzia do pomiaru długości Title i Description w wynikach wyszukiwania

czas czytania: 5

min

Wyszukiwarka wyświetla ograniczoną liczbę znaków znaczników Title oraz Description. Jak sprawdzić, czy przygotowany tytuł i opis strony zmieszczą się w wynikach wyszukiwania? Skorzystaj z narzędzi do prezentacji SERP!

Blog firmowy

Jak prowadzić bloga firmowego, który pomoże pozyskać klientów?

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się nad rozwijaniem treści na swojej stronie internetowej? Zastanów się nad blogiem firmowym. Zapoznaj się z naszymi wskazówkami dotyczącymi jego prowadzenia.

seo techniczne

Jak skrócić czas ładowania strony? – 6 wskazówek

czas czytania: 5

min

Szybkość ładowania strony wpływa na pozyskanie wartościowego ruchu, generowanie konwersji oraz pozycję w wynikach wyszukiwania. Jak poprawić page speed strony? Skorzystaj z naszych 6 wskazówek na optymalizację czasu wczytywania strony!

seo techniczne

Google ostrzega: zabezpiecz swoją stronę protokołem HTTPS i certyfikatem SSL!

czas czytania: 5

min

Strony, które nie przeszły na protokół HTTPS zostaną oznaczone w przeglądarce jako niebezpieczne – ostrzega Google w powiadomieniach rozsyłanych przez Google Search Console. Aby tego uniknąć, należy wdrożyć certyfikat SSL.

Publikacja zdjęć w internecie

Jak usunąć zdjęcia z wizytówki Google Moja Firma dodane przez lokalnych przewodników?

czas czytania: 5

min

Jeśli na Twojej wizytówce w Google Moja Firma znajdują się niewłaściwe zdjęcia, poproś Google o ich usunięcie. Sprawdź, jak zgłosić błędną fotografię na profilu w Google Maps.

pozycjonowanie stron internetowych

Poprawna hierarchia nagłówków, czyli jak skutecznie stosować nagłówki H1-H6

czas czytania: 5

min

Zamieszczając tekst na stronie internetowej, należy pamiętać nagłówkach HTML. Podpowiadamy, jak poprawnie stosować nagłówki H1 do H6, aby tekst był atrakcyjny zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarki.

Blog firmowy

Evergreen content – treść, która generuje ruch na stronie przez długi czas

czas czytania: 5

min

Evergreen content to ponadczasowe teksty, które mają potencjał do pozyskiwania użytkowników i generowania ruchu na stronie w długim okresie czasu. Podpowiadamy, jakie rodzaje tekstów należą do evergreenowych treści!

Połączenia telefoniczne przez internet

Jak zrobić klikalny numer telefonu jako link na stronie internetowej?

czas czytania: 5

min

W zakładce kontakt na stronie internetowej warto podlinkować numer telefonu, aby stał się on elementem klikalnym i pozwolił użytkownikom mobilnym szybkie wykonanie połączenia. Podpowiadamy, jak to zrobić!

Anchor tekst

Rodzaje anchor textów i ich wpływ na pozycjonowanie

czas czytania: 5

min

Anchor text to widoczna dla użytkownika część linku, zwykle wyróżniająca się kolorem od tekstu zamieszczonego na stronie. Istnieje kilka rodzajów anchorów. Które z nich najlepiej stosować podczas pozycjonowania serwisu?

sklep internetowy

Opisy produktów w sklepie internetowym – jak je tworzyć, by zwiększyć sprzedaż?

czas czytania: 5

min

Przygotowanie dobrych opisów produktów wspiera sprzedaż i konwersję w sklepie internetowym. Podpowiadamy, na co należy zwrócić uwagę, tworząc wyczerpujące, ciekawe i nasycone słowami kluczowymi teksty produktowe.

sklep internetowy

Jak otworzyć sklep internetowy? Droga do własnej działalności w e-commerce!

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się, czy założyć sklep internetowy? Sprawdź, jak wygląda droga do rozpoczęcia działalności w e-commerce i jakie są obowiązki przedsiębiorcy rozpoczynającego swoją przygodę z e-biznesem.

teksty seo dlugi czy krotki tekst

Krótkie czy długie teksty na stronie internetowej? Wpływ liczby słów na pozycjonowanie

czas czytania: 5

min

Jakie teksty umieszczać na stronie internetowej – długie czy krótkie? Czy liczba słów na podstronie ma wpływ na jej pozycję w wynikach wyszukiwania? Podpowiadamy, jakie teksty pisać na strony internetowe.

Blog firmowy

10 korzyści prowadzenia bloga firmowego!

czas czytania: 5

min

Prowadzenie bloga firmowego przynosi wiele korzyści zarówno z punktu widzenia pozycjonowania, jak i wspierania konwersji. Poznaj 10 powodów, dla których warto zaangażować się w tworzenie treści.

black hat seo

Black Hat SEO – działania, które narażą Twój serwis na spadek pozycji w wynikach wyszukiwania!

czas czytania: 5

min

Black Hat SEO to praktyki z zakresu pozycjonowania, które naruszają wytyczne Google i mogą narazić serwis na utratę pozycji w wynikach wyszukiwania. Sprawdź, jakich praktyk SEO powinieneś unikać.

Internet w telefonie

Etykiety z cenami i dodatkowe ikony w wizytówkach hoteli w mobilnych wynikach wyszukiwania

czas czytania: 5

min

Osoby poszukujące hoteli za pomocą mobilnej wyszukiwarki mogą korzystać z nowych opcji – etykiet cen oraz ikon podsumowujących najważniejsze cechy obiektu hotelowego. Dzięki temu łatwiej będzie podjąć decyzję o rezerwacji pokoju.

local seo

Publikuj Google Post na profilu Google Moja Firma

czas czytania: 5

min

Właściciele i administratorzy kont Google Moja Firma mogą publikować posty, które wyświetlą się bezpośrednio na wizytówce w wynikach wyszukiwania i na mapach Google. Jak działa nowa funkcjonalność i dlaczego warto ją wypróbować?

Projektowanie stron internetowych

Bezpłatny kreator stron internetowych w Google Moja Firma

czas czytania: 5

min

Przedsiębiorcy posiadający konta w Google Moja Firma mogą skorzystać z darmowego kreatora stron internetowych od Google. Przygotowanie witryny zajmuje kilka minut. Sprawdź, jak wykorzystać to narzędzie i zyskać przewagę nad konkurencją!

e-mail

Jak przygotować skuteczny newsletter, który zwiększy konwersję?

czas czytania: 5

min

Skuteczny newsletter wspiera sprzedaż i generowanie konwersji. Podczas jego projektowania warto mieć na uwadze oczekiwania i potrzeby klientów, aby był przez nich czytany i nie wpadał do spamu. Na jakie elementy należy zwrócić uwagę?

pozycjonowanie stron internetowych

Skuteczność One Page i Landing Page w procesie pozycjonowania

czas czytania: 5

min

Strony typu One Page oraz Landing Page nie są łatwe do wypozycjonowania ze względu na strukturę. Podpowiadamy, jak je zoptymalizować, aby osiągnąć wysokie i stabilne pozycje w rankingu Google.