Analiza raportu

Indywidualizacja raportowania w Google Analytics – panel informacyjny do pobrania

czas czytania: 5

min

Panele informacyjne w Google Analytics ułatwiają raportowanie i wyciąganie wniosków na podstawie danych, na których nam najbardziej zależy. Pobierz darmowy panel informacyjny!

Analityka wyszukiwania

Czy Google Analytics zlicza poprawne dane o ruchu na Twojej stronie?

czas czytania: 5

min

Przed rozpoczęciem analizy ruchu na stronie w Google Analytics sprawdź, czy statystyki tworzone są w oparciu o prawdziwe dane. Skorzystaj z naszych wskazówek!

atrybucja konwersji

Rozbieżne dane w raportach Facebooka i Google Analytics – z czego wynikają różnice w statystykach dotyczące konwersji?

czas czytania: 5

min

Dlaczego statystyki Facebooka i raporty Google Analytics pokazują inne dane dotyczące konwersji? Odpowiedź stanowią odmienne modele atrybucji!

instalacja Google Analytics

3 metody weryfikacji wdrożenia kodu śledzenia Google Analytics

czas czytania: 5

min

Instalacja kodu śledzenia Google Analytics jest konieczna, aby zbierać dane o zachowaniu użytkowników. Sprawdź 3 sposoby na zweryfikowanie poprawności konfiguracji identyfikatora GA.

mapy ciepła

Mapy ciepła i ich zastosowanie w analityce strony internetowej

czas czytania: 5

min

Mapy ciepła to sposób obrazowania zachowania użytkowników na stronie internetowej. Dzięki nim można poprawić użyteczność witryny i zwiększyć współczynnik konwersji.

analityka internetowa e-commerce

7 błędów popełnianych w analizie danych strony internetowej

czas czytania: 5

min

Analizowanie danych o ruchu dostarcza cennych informacji, dzięki którym można m.in. udoskonalić działanie strony internetowej. Zdobywając doświadczenie, łatwo się pomylić. Poznaj 7 przykładowych błędów popełnianych w analizie e-commerce!

Google Analytics

Wypróbuj konto demonstracyjne Google Analytics!

czas czytania: 5

min

Osoby posiadające konto Google mogą przetestować wersję demonstracyjną Google Analytics. Dane pochodzą z Google Merchandise Store, dzięki czemu można przetestować generowanie realnych raportów, analizę danych i dostęp do poszczególnych sekcji w panelu.

google search console

Google Data Studio – darmowe narzędzie do analizy i wizualizacji danych

czas czytania: 5

min

Google Data Studio to kolejne darmowe narzędzie od Google, które warto wypróbować – pomaga tworzyć dynamiczne raporty i wizualizować dane.

Analiza raportu

SPAM w Google Analytics – jak się bronić?

czas czytania: 5

min

Google Analytics jest narzędziem, które umożliwia analizę wielkości oraz jakości ruchu na stronie internetowej. Dzięki temu możemy oceniać np. przyjazność strony, a także efekty prowadzonych działań marketingowych. Statystyki zaburzane są jednak przez ruch typu SPAM. Jak się go pozbyć?

analityka e-commerce

Współczynnik odrzuceń prawdę Ci powie?

czas czytania: 5

min

Współczynnik odrzuceń jest jedną z najważniejszych metryk w Google Analytics. Dzięki niemu możesz sprawdzić, czy Twoja strona jest przyjazna, oferta atrakcyjna a kampania marketingowa dobrze prowadzona. Musisz jednak wiedzieć, jak go poprawnie używać i interpretować.

aplikacja google analytics

Podstawowe metryki w Google Analytics i ich znaczenie

czas czytania: 5

min

Google Analytics pozwala na tworzenie różnych typów raportów, które umożliwiają z kolei analizę danych. Poznanie znaczenia poszczególnych parametrów jest istotne do oceny skuteczności prowadzonych działań.

analityka internetowa e-commerce

Konwersje w AdWords i w Google Analytics

czas czytania: 5

min

Nasi klienci często pytają nas czym są konwersje, jak zdefiniowane są na ich kontach AdWords oraz dlaczego liczba konwersji w panelu AdWords i w panelu Google Analytics różni się od siebie.

analityka e-commerce

Ruch użytkowników, odwiedzalność serwisu – sposoby mierzenia i modele rozliczenia

czas czytania: 5

min

Skuteczność działań z zakresu marketingu internetowego można mierzyć za pomocą ruchu użytkowników na stronie. W tym celu bardzo często wykorzystywane jest narzędzie Google Analytics. Aplikacja jest darmowa i dostępna dla wszystkich właścicieli serwisów.