02.02.2024
|
czas czytania: 6
|
Analityka
Czym są testy A/B i dlaczego warto je stosować?
Czy chcesz zwiększyć konwersję w sklepie internetowym, ale nie wiesz, jak zrobić to skutecznie? Pomocne mogą okazać się testy A/B. Jakie są ich zalety, co można nimi testować? Zapraszamy do lektury.
Czytaj więcej
29.01.2024
|
czas czytania: 5
|
Analityka
Co to jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć?
Dzięki badaniu mikrokonwersji można jeszcze lepiej poznać zachowania użytkowników naszej strony i optymalizować serwis. Zobacz, czym jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć.
Czytaj więcej
14.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Narzędzia analityczne dla specjalisty SEO i marketera – 12 programów do analizy danych
Poznaj 12 narzędzi do analizy danych, które pomogą Ci poznać użytkowników i poprawić współczynnik konwersji.
Czytaj więcej
11.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
13 powodów wysokiego współczynnika odrzuceń
Wysoki współczynnik odrzuceń nie zawsze oznacza konieczność wprowadzenia zmian na stronie. Poznaj 13 powodów, które wpływają na wysoką wartość bounce rate i dowiedz się, jak zareagować.
Czytaj więcej
06.01.2024
|
czas czytania: 5
|
Analityka
Analiza nagrań zachowań użytkowników – idealny sposób na poprawę użyteczności strony?
Chciałbyś dowiedzieć się, jak poprawić użyteczność strony internetowej? Wypróbuj nagrywanie sesji użytkowników (visitor recordings), by polepszyć UX strony.
Czytaj więcej
01.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Analityka e-commerce – statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym
Prezentujemy podstawowe statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym.
Czytaj więcej
01.01.2024
|
czas czytania: 5
|
Analityka
Google Analytics 4 – jak będzie wyglądała analityka przyszłości?
Co nowego znajdziemy w Google Analytics 4? Jak włączyć nową usługę? Zobacz krótkie wprowadzenie do Google Analytics 4.
Czytaj więcej
17.05.2023
|
czas czytania: 4
|
Analityka
PESTEL i LoNGPESTEL, czyli rozszerzenia analizy PEST
Czym jest analiza PESTEL i jak pomoże Twojemu biznesowi? Przeczytaj, co warto przeanalizować prowadząc biznes.
Czytaj więcej
30.01.2023
|
czas czytania: 6
|
Analityka
Google Analytics 4 a Universal Analytics – rzut oka na najważniejsze różnice
Google Analytics 4 pojawi się 1 lipca 2023. Jak się na to przygotować? Zajrzyj do artykułu i dowiedz się więcej.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę