10.10.2024
|
czas czytania: 5
|
SEM
Paragon, faktura, a może brak dowodu zakupu w e-sklepie? Obowiązki internetowego przedsiębiorcy
Sklepy internetowe nie zawsze muszą rejestrować sprzedaż za pomocą kasy fiskalnej, a co za tym idzie przekazywać paragony klientom. Wyjaśniamy, kiedy można skorzystać ze zwolnienia!
Czytaj więcej
09.10.2024
|
czas czytania: 7
|
Web Design
Formularz na stronie internetowej – jak go stworzyć i optymalizować?
Zakładka Kontakt to wbrew pozorom bardzo istotny element struktury każdej strony internetowej. Dowiedz się, na co warto zwrócić uwagę podczas projektowania formularza kontaktowego, tak aby przyniósł Ci możliwie najwięcej korzyści.
Czytaj więcej
09.10.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Zakup domen z rynku wtórnego
Nie masz strony internetowej – nie istniejesz. Zgodnie z tym powiedzeniem rynek domen kurczy się każdego dnia. Na pomoc przychodzą domeny z rynku wtórnego. Na co warto zwrócić uwagę przed zakupem? Gdzie szukać i na co uważać? Warto znać odpowiedzi na te i inne pytania zanim się zdecydujemy na dany adres URL.
Czytaj więcej
09.10.2024
|
czas czytania: 9
|
SEO
Core Web Vitals – czym są i jak je mierzyć?
Core Web Vitals to nowy czynnik rankingowy obowiązujący od sierpnia 2021 roku. Jak sprawdzić, czy strona spełnia kryteria nowego algorytmu? Zobacz nasze podpowiedzi.
Czytaj więcej
08.10.2024
|
czas czytania: 9
|
EPR
Kolory marki – czy są aż tak ważne?
Kolory marki to jeden z podstawowych elementów identyfikacji wizualnej. Sprawdź, jak je dobrać do swojej firmy.
Czytaj więcej
08.10.2024
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEM
Jakie formy dostawy oferować w sklepie online? Porównanie najpopularniejszych przewoźników
Na jakich przewoźników się zdecydować, aby zadowolić konsumentów i ograniczyć koszty realizacji całego procesu zakupowego? Prezentujemy przegląd najpopularniejszych form dostawy zakupów online oraz podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze firm kurierskich.
Czytaj więcej
07.10.2024
|
czas czytania: 5
|
SEM
Polityka zwrotów w sklepie internetowym – jak ją stworzyć, unikając kosztownych błędów?
Polskie prawo narzuca internetowym sprzedawcom obowiązek informacyjny dotyczący prawa do odstąpienia od umowy. Podpowiadamy, jakie zapisy powinna zawierać polityka zwrotów.
Czytaj więcej
07.10.2024
|
czas czytania: 5
|
SEO
Meta title i jego wpływ na pozycjonowanie. Jak stworzyć dobry tytuł strony internetowej?
Jak tworzyć chwytliwy i skuteczny tytuł strony internetowej? Czy można wypozycjonować się za pomocą meta title? Sprawdź, jak zrobić to skutecznie.
Czytaj więcej
07.10.2024
|
czas czytania: 5
|
SEO
Optymalizacja i pozycjonowanie sklepu Shoper – poradnik dla początkujących
Prowadzisz sklep internetowy na Shoperze? Sprawdź, jak zoptymalizować go pod SEO i zapoznaj się z naszym poradnikiem dotyczącym pozycjonowania serwisu na CMS Shoper.
Czytaj więcej
07.10.2024
|
czas czytania: 5
|
EPR
Jak zbudować społeczność wokół marki? 8 wskazówek!
Jak zbudować społeczność wokół marki? Sprawdź porady naszego Specjalisty!
Czytaj więcej
04.10.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Jak określić grupę docelową swojej strony internetowej?
Zastanawiasz się, czy docierasz do klientów, na których Ci zależy? Podpowiadamy, jak identyfikować grupę docelową za pomocą Facebooka i Google Analytics.
Czytaj więcej
04.10.2024
|
czas czytania: 5
|
SEO
Pozycjonowanie wielojęzycznych stron internetowych: jak stosować atrybut hreflang zgodnie z SEO?
Prowadzisz biznes na kilku rynkach? Podpowiadamy, jak przygotować wielojęzyczną stronę internetową i poprawnie wdrożyć atrybuty hreflang, by wspierać SEO.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę