Audyt UX to badanie użyteczności strony, by poprawić wrażenia użytkowników z jej przeglądania i poprawić współczynnik konwersji. Dowiedz się więcej o usability serwisu.
Czytaj więcej
Mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie pomaga zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje z naszą ofertą. Poznaj zasady tworzenia Customer Journey Map!
Czytaj więcej
Wpisując frazę w okienko wyszukiwania, bardzo często pojawiają się podpowiedzi. Jest to autouzupełnianie - algorytm, który ułatwia użytkownikom dotarcie do najbardziej adekwatnych odpowiedzi na ich zapytania.
Czytaj więcej
Najlepszym sposobem, by sprawdzić, czy nasze reklamy są wyświetlane, jest narzędzie do poglądu reklam udostępniane nam przez sam system Google AdWords.
Czytaj więcej
Media społecznościowe to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji z klientami. Dowiedz się, jak zoptymalizować firmowe sociale, tak by docierać do jak największej grupy odbiorców.
Czytaj więcej
Czy wiesz, jak zdobyć wiedzę potrzebną do pracy w zawodzie specjalisty SEO? Jakich umiejętności wymaga przyszły pracodawca? Podpowiadamy!
Czytaj więcej
Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z ciasteczek. Wyjaśniamy najważniejsze kwestie związane z plikami cookies.
Czytaj więcej
Reklamy na Instagramie każdego roku zyskują coraz większą popularność. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie platforma rozwija różne możliwości reklamowe i pozwala na prowadzenie kampanii w wygodny dla reklamodawcy sposób.
Czytaj więcej