Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

SEO

/ Słownik SEO
Google

SEO, czyli Search Engine Optimization to szereg działań mających na celu optymalizację serwisów pod wyszukiwarki internetowe. Głównym zadaniem jest przystosowanie strony internetowej do poprawnego wyświetlania w wynikach wyszukiwania i osiągania wysokich pozycji. Za granicą jest utożsamiane z pozycjonowaniem stron.

Do SEO należy techniczne przygotowanie serwisu, czyli m.in.:

  • układ treści (dobrze przygotowane, wartościowe i oryginalne teksty zawierające słowa kluczowe),
  • znaczniki Title oraz Description,
  • zoptymalizowane grafiki,
  • przyjazne adresy URL oraz
  • linkowanie wewnętrzne.

Najnowsze artykuły na blogu:
Chciałbyś przeprowadzić rebranding w swojej firmie? Zapoznaj się z 6 wskazówkami, jak zrobić to...
Opinie produktów i gwiazdki pojawiające się na stronie internetowej zachęcają niezdecydowanych...
Dobry wizerunek firmy przynosi wiele korzyści, w tym sprzedażowych. Sprawdź, jakich 6 błędów...
Chcesz zaangażować pracowników w aktywność na firmowych mediach społecznościowych? Podpowiadamy,...
Zacząłeś prowadzić firmowy blog i zastanawiasz się, w jakim stylu powinny być publikowane teksty?...