SEO

/ Słownik SEO
Google

SEO, czyli Search Engine Optimization to szereg działań mających na celu optymalizację serwisów pod wyszukiwarki internetowe. Głównym zadaniem jest przystosowanie strony internetowej do poprawnego wyświetlania w wynikach wyszukiwania i osiągania wysokich pozycji. Za granicą jest utożsamiane z pozycjonowaniem stron.

Do SEO należy techniczne przygotowanie serwisu, czyli m.in.:

  • układ treści (dobrze przygotowane, wartościowe i oryginalne teksty zawierające słowa kluczowe),
  • znaczniki Title oraz Description,
  • zoptymalizowane grafiki,
  • przyjazne adresy URL oraz
  • linkowanie wewnętrzne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze artykuły na blogu:
Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że...
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony...
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 93% użytkowników korzysta z...
Marketing rekomendacyjny jest całkowicie naturalnym ruchem i – jak pokazują badania – skutecznym....