Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

SEO

/ Słownik SEO
Google

SEO, czyli Search Engine Optimization to szereg działań mających na celu optymalizację serwisów pod wyszukiwarki internetowe. Głównym zadaniem jest przystosowanie strony internetowej do poprawnego wyświetlania w wynikach wyszukiwania i osiągania wysokich pozycji. Za granicą jest utożsamiane z pozycjonowaniem stron.

Do SEO należy techniczne przygotowanie serwisu, czyli m.in.:

  • układ treści (dobrze przygotowane, wartościowe i oryginalne teksty zawierające słowa kluczowe),
  • znaczniki Title oraz Description,
  • zoptymalizowane grafiki,
  • przyjazne adresy URL oraz
  • linkowanie wewnętrzne.

Najnowsze artykuły na blogu:
Przedstawiamy najważniejsze zmiany w analityce internetowej w 2020 roku i trendy na 2021 rok....
Reklama na brand konkurencji nie zawsze jest zgodna z prawem. Sprawdź, jak przeprowadzić legalną...
Podsumowujemy rok 2020 w branży SEO i prognozujemy, jakie będą najważniejsze trendy w...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Inbound Marketing pozwala budować świadomość marki i pozyskiwać zaufanie klienta. Jakie jeszcze...