W tym roku nie będzie nowego Pingwina

/ SEO
Algorytm Pingwin w wyszukiwarce Google

Wydawało się, że prace nad nowym algorytmem Pingwin są już na ukończeniu i wszystko wskazywało na to, że nowa wersja ujrzy światło dzienne jeszcze w tym roku. Jednak z ostatnich doniesień od potentata z Mountain View wynika, że jeszcze trochę poczekamy na Pingwina 4.0.

 

Rzecznik Google w rozmowie z Search Engine Land wyjawił, że, ze względu na zbliżający się okres świąteczny, nie uda się już w tym roku wprowadzić nowej wersji algorytmu badającego jakość linków wskazujących na sprawdzane domeny. Informacja ta została potwierdzona przez Johna Muellera na Twitterze:

@shpyo @methode Yes, it’s looking that way. You can make your own though: https://t.co/bWnZ6TXajs

— John Mueller (@JohnMu) grudzień 4, 2015

Spodziewana aktualizacja Pingwina elektryzuje społeczność SEO bardziej niż zwykle, gdyż najnowsza jego wersja ma działać w czasie rzeczywistym, przez co reakcja Google na nienaturalne linki do serwisów ma być znacznie szybsza. Data aktualizacji wciąż pozostaje nieznana i musimy wstrzymać się z oceną jej efektów na pewno do przyszłego roku.

 

Źródło:  http://searchengineland.com/google-new-penguin-algorithm-update-not-happening-until-next-year-237540

Pingwin

Przeczytaj więcej na temat algorytmów Google Panda i Pingwin.

 

Zapraszamy do kontaktu w celu bezpłatnej wyceny usunięcia filtra Google z witryny.

Również na naszym blogu

Najnowsze artykuły na blogu:
Jednym z najczęstszych pytań zadawanych przez początkujących użytkowników narzędzia Google AdWords...
Ukryte polubienia na Instagramie stanowią szansę, a może zagrożenie dla specjalistów social media?...
Archetypy marki pozwalają zbudować określony wizerunek w oczach klientów. Poznaj 12 archetypów...
Podcasty to jedna z form marketingu treści, która może skutecznie promować działalność lub edukować...
Czy w obliczu epidemii koronawirusa warto podejmować działania marketingowe? Tak! Podajemy listę...