Nowy wygląd kart rozszerzonych z przepisami w mobile

/ SEO
Internet w telefonie

Zaimplementowanie mikrodanych w kodzie strony pomaga zwiększyć widoczność domeny w SERP. W jaki sposób? Obecność na karuzeli z kartami rozszerzonymi daje możliwość przyciągnięcia uwagi internauty. Ostatnio wygląd rich snippets został zmodyfikowany przez Google w mobilnym rankingu, przez co użytkownik może poruszać się wyłącznie w obrębie kart, nie korzystając z tradycyjnych, tekstowych wyników wyszukiwania.

 

Nowy wygląd przepisów w mobilnych wynikach wyszukiwania

Po wpisaniu nazwy dania bądź potrawy pojawia się w mobilnych wynikach wyszukiwania sekcja przepisy wraz z karuzelą kart rozszerzonych. Użytkownik przesuwając obrazki w prawo lub w lewo, może zapoznać się z najbardziej trafnymi odpowiedziami, które przygotowała dla niego wyszukiwarka.

Dodatkowo pojawił się nowy przycisk o nazwie View all. Po kliknięciu w button użytkownik zostanie przeniesiony w głąb kart rozszerzonych i tam będzie mógł przejrzeć pozostałe przepisy pochodzące z domen korzystających z mikrodanych.

 

rich cards z przepisami

Źródło: http://searchengineland.com/google-launches-new-look-recipes-mobile-search-results-266674

 

Do dyspozycji internauty są także dodatkowe filtry, które pozwolą doprecyzować, jakie przepisy powinny zostać wyświetlone w mobilnych SERP w odpowiedzi na wpisane zapytanie.

 

Filtry w rich card

Źródło: http://searchengineland.com/google-launches-new-look-recipes-mobile-search-results-266674

W ten sposób użytkownik zostaje w obrębie kart rozszerzonych. Tradycyjne, tekstowe wyniki wyszukiwania umykają jego uwadze. Jeśli nawet wśród nich znajduje się świetny przepis na potrawkę z kurczaka, zniknie on wśród rich snippet i nie zostanie wypróbowany przez głodnego internautę. Dlatego warto zadbać o wdrożenie mikroformatów, dzięki którym można być bliżej użytkowników i wzbudzać ich zainteresowanie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze artykuły na blogu:
Celem nowej aktualizacji z sierpnia 2021 roku jest tworzenie adekwatnych do zawartości tytułów. Czy...
Czym jest link baiting i dlaczego warto korzystać z tej strategii linkowania? Poznaj sposób na...
Czy warto korzystać z tzw. clickbaitów? Jak tworzyć dobre clickbaity, które przyciągną klientów?...
Czy można wypozycjonować stronę w 3 miesiące? Można! Wystarczy czasem bardzo niewiele, aby...
Czy chcesz zwiększyć konwersję w sklepie internetowym, ale nie wiesz, jak zrobić to skutecznie?...