Nowy wygląd kart rozszerzonych z przepisami w mobile

Bezpłatna wycena

Zaimplementowanie mikrodanych w kodzie strony pomaga zwiększyć widoczność domeny w SERP. W jaki sposób? Obecność na karuzeli z kartami rozszerzonymi daje możliwość przyciągnięcia uwagi internauty. Ostatnio wygląd rich snippets został zmodyfikowany przez Google w mobilnym rankingu, przez co użytkownik może poruszać się wyłącznie w obrębie kart, nie korzystając z tradycyjnych, tekstowych wyników wyszukiwania.

 

Nowy wygląd przepisów w mobilnych wynikach wyszukiwania

Po wpisaniu nazwy dania bądź potrawy pojawia się w mobilnych wynikach wyszukiwania sekcja przepisy wraz z karuzelą kart rozszerzonych. Użytkownik przesuwając obrazki w prawo lub w lewo, może zapoznać się z najbardziej trafnymi odpowiedziami, które przygotowała dla niego wyszukiwarka.

 

Dodatkowo pojawił się nowy przycisk o nazwie View all. Po kliknięciu w button użytkownik zostanie przeniesiony w głąb kart rozszerzonych i tam będzie mógł przejrzeć pozostałe przepisy pochodzące z domen korzystających z mikrodanych.

 

rich cards z przepisami

Źródło: http://searchengineland.com/google-launches-new-look-recipes-mobile-search-results-266674

 

Do dyspozycji internauty są także dodatkowe filtry, które pozwolą doprecyzować, jakie przepisy powinny zostać wyświetlone w mobilnych SERP w odpowiedzi na wpisane zapytanie.

 

Filtry w rich card

Źródło: http://searchengineland.com/google-launches-new-look-recipes-mobile-search-results-266674

 

W ten sposób użytkownik zostaje w obrębie kart rozszerzonych. Tradycyjne, tekstowe wyniki wyszukiwania umykają jego uwadze. Jeśli nawet wśród nich znajduje się świetny przepis na potrawkę z kurczaka, zniknie on wśród rich snippet i nie zostanie wypróbowany przez głodnego internautę. Dlatego warto zadbać o wdrożenie mikroformatów, dzięki którym można być bliżej użytkowników i wzbudzać ich zainteresowanie.

 

Chcesz poprawić pozycję swojej strony w wyszukiwarce?

Polecane

2017-08-02
W mobilnej wyszukiwarce grafiki pojawiły się plakietki, dzięki którym użytkownik dowie się,...
2017-07-06
Jakie teksty umieszczać na stronie internetowej - długie czy krótkie? Czy liczba słów na...
2017-07-03
Mobile-first indexing w pierwszej kolejności zostanie wdrożony na tych serwisach, które są już...
2017-07-05
Posty publikowane w wizytówkach Google Maps znikają po 7 dniach. W ten sposób wyszukiwarka...
2017-06-29
Google zaktualizowało narzędzie Test My Site. Teraz możemy sprawdzić, ile procent użytkowników...
2017-07-12
Osoby zalogowane na konto Google Moja Firma mogą zobaczyć w wynikach wyszukiwania Business...