Nowy wygląd kart rozszerzonych z przepisami w mobile

/ SEO
Internet w telefonie

Zaimplementowanie mikrodanych w kodzie strony pomaga zwiększyć widoczność domeny w SERP. W jaki sposób? Obecność na karuzeli z kartami rozszerzonymi daje możliwość przyciągnięcia uwagi internauty. Ostatnio wygląd rich snippets został zmodyfikowany przez Google w mobilnym rankingu, przez co użytkownik może poruszać się wyłącznie w obrębie kart, nie korzystając z tradycyjnych, tekstowych wyników wyszukiwania.

 

Nowy wygląd przepisów w mobilnych wynikach wyszukiwania

Po wpisaniu nazwy dania bądź potrawy pojawia się w mobilnych wynikach wyszukiwania sekcja przepisy wraz z karuzelą kart rozszerzonych. Użytkownik przesuwając obrazki w prawo lub w lewo, może zapoznać się z najbardziej trafnymi odpowiedziami, które przygotowała dla niego wyszukiwarka.

Dodatkowo pojawił się nowy przycisk o nazwie View all. Po kliknięciu w button użytkownik zostanie przeniesiony w głąb kart rozszerzonych i tam będzie mógł przejrzeć pozostałe przepisy pochodzące z domen korzystających z mikrodanych.

 

rich cards z przepisami

Źródło: http://searchengineland.com/google-launches-new-look-recipes-mobile-search-results-266674

 

Do dyspozycji internauty są także dodatkowe filtry, które pozwolą doprecyzować, jakie przepisy powinny zostać wyświetlone w mobilnych SERP w odpowiedzi na wpisane zapytanie.

 

Filtry w rich card

Źródło: http://searchengineland.com/google-launches-new-look-recipes-mobile-search-results-266674

W ten sposób użytkownik zostaje w obrębie kart rozszerzonych. Tradycyjne, tekstowe wyniki wyszukiwania umykają jego uwadze. Jeśli nawet wśród nich znajduje się świetny przepis na potrawkę z kurczaka, zniknie on wśród rich snippet i nie zostanie wypróbowany przez głodnego internautę. Dlatego warto zadbać o wdrożenie mikroformatów, dzięki którym można być bliżej użytkowników i wzbudzać ich zainteresowanie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze artykuły na blogu:
Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że...
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony...
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 93% użytkowników korzysta z...
Marketing rekomendacyjny jest całkowicie naturalnym ruchem i – jak pokazują badania – skutecznym....