Jak sprawdzić, czy Twoja reklama jest efektywna? 23.05.2022 | czas czytania: 6 | EPR

Jak sprawdzić, czy Twoja reklama jest efektywna?

Masz ciekawą reklamę z CTA i odpowiednio dobraną grupę docelową. Jak możesz sprawdzić, czy reklama działa i przynosi zamierzone efekty? Czytaj wiecej
Czy stosowanie nazw firm konkurencyjnych w kampaniach Google Ads jest legalne? 13.01.2021 | czas czytania: | SEM

Czy stosowanie nazw firm konkurencyjnych w kampaniach Google Ads jest legalne?

Reklama na brand konkurencji nie zawsze jest zgodna z prawem. Sprawdź, jak przeprowadzić legalną kampanię w Google Ads na nazwę konkurencji. Czytaj wiecej
6 zasad skutecznego rebrandingu 21.08.2020 | czas czytania: 5 | SEM

6 zasad skutecznego rebrandingu

Chciałbyś przeprowadzić rebranding w swojej firmie? Zapoznaj się z 6 wskazówkami, jak zrobić to skutecznie! Czytaj wiecej
Live marketing – jak promować produkty za pomocą transmisji na żywo w internecie? 16.07.2020 | czas czytania: 5 | SEM

Live marketing – jak promować produkty za pomocą transmisji na żywo w internecie?

Live marketing cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Sprawdź, jak dzięki temu narzędziu możesz wypromować produkty z branży beauty&fashion. Czytaj wiecej
Ekomarkeitng – ekologiczna strategia w biznesie 13.07.2020 | czas czytania: 5 | SEM

Ekomarkeitng – ekologiczna strategia w biznesie

Ekomarketing to strategia, na którą decyduje się coraz więcej przedsiębiorców. Stosowana zgodnie z przekonaniami ma szansę przynieść korzyści biznesowe oraz chronić środowisko naturalne. Czytaj wiecej
Jak Google nas śledzi i przekazuje nasze dane reklamodawcom? 18.06.2020 | czas czytania: 5:00 min | SEM

Jak Google nas śledzi i przekazuje nasze dane reklamodawcom?

Google dokładnie śledzi nasze zachowanie w internecie. Podpowiadamy, jak chronić swoje dane przed wykorzystaniem do personalizacji reklam. Czytaj wiecej
Atrakcyjne zdjęcia produktowe – o czym należy pamiętać przy fotografii produktowej? 01.06.2020 | czas czytania: 5:00 min | SEM

Atrakcyjne zdjęcia produktowe – o czym należy pamiętać przy fotografii produktowej?

Zdjęcia w sklepie internetowym odpowiadają za konwersje. Sprawdź, jak je wykonać, aby przekonać klientów do zakupu! Czytaj wiecej
Jak zoptymalizować koszty operacyjne w e-commerce? 21.05.2020 | czas czytania: 5:00 min | SEM

Jak zoptymalizować koszty operacyjne w e-commerce?

Chciałbyś ograniczyć koszty operacyjne w sklepie internetowym? Mamy 9 pomysłów, w jakich obszarach możesz poszukać oszczędności! Czytaj wiecej
Jak zaprojektować cross-selling i up-selling w sklepie internetowym? 20.05.2020 | czas czytania: 5:00 min | SEM

Jak zaprojektować cross-selling i up-selling w sklepie internetowym?

Cross- i up-selling to techniki sprzedaży bardzo dobrze sprawdzające się w przypadku e-commerce. Podpowiadamy, jak zaprojektować sekcje z polecanymi produktami. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt