23.05.2022
|
czas czytania: 6
|
EPR
Jak sprawdzić, czy Twoja reklama jest efektywna?
Masz ciekawą reklamę z CTA i odpowiednio dobraną grupę docelową. Jak możesz sprawdzić, czy reklama działa i przynosi zamierzone efekty?
Czytaj wiecej
13.01.2021
|
czas czytania:
|
SEM
Czy stosowanie nazw firm konkurencyjnych w kampaniach Google Ads jest legalne?
Reklama na brand konkurencji nie zawsze jest zgodna z prawem. Sprawdź, jak przeprowadzić legalną kampanię w Google Ads na nazwę konkurencji.
Czytaj wiecej
21.08.2020
|
czas czytania: 5
|
SEM
6 zasad skutecznego rebrandingu
Chciałbyś przeprowadzić rebranding w swojej firmie? Zapoznaj się z 6 wskazówkami, jak zrobić to skutecznie!
Czytaj wiecej
16.07.2020
|
czas czytania: 5
|
SEM
Live marketing – jak promować produkty za pomocą transmisji na żywo w internecie?
Live marketing cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Sprawdź, jak dzięki temu narzędziu możesz wypromować produkty z branży beauty&fashion.
Czytaj wiecej
13.07.2020
|
czas czytania: 5
|
SEM
Ekomarkeitng – ekologiczna strategia w biznesie
Ekomarketing to strategia, na którą decyduje się coraz więcej przedsiębiorców. Stosowana zgodnie z przekonaniami ma szansę przynieść korzyści biznesowe oraz chronić środowisko naturalne.
Czytaj wiecej
18.06.2020
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEM
Jak Google nas śledzi i przekazuje nasze dane reklamodawcom?
Google dokładnie śledzi nasze zachowanie w internecie. Podpowiadamy, jak chronić swoje dane przed wykorzystaniem do personalizacji reklam.
Czytaj wiecej
01.06.2020
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEM
Atrakcyjne zdjęcia produktowe – o czym należy pamiętać przy fotografii produktowej?
Zdjęcia w sklepie internetowym odpowiadają za konwersje. Sprawdź, jak je wykonać, aby przekonać klientów do zakupu!
Czytaj wiecej
21.05.2020
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEM
Jak zoptymalizować koszty operacyjne w e-commerce?
Chciałbyś ograniczyć koszty operacyjne w sklepie internetowym? Mamy 9 pomysłów, w jakich obszarach możesz poszukać oszczędności!
Czytaj wiecej
20.05.2020
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEM
Jak zaprojektować cross-selling i up-selling w sklepie internetowym?
Cross- i up-selling to techniki sprzedaży bardzo dobrze sprawdzające się w przypadku e-commerce. Podpowiadamy, jak zaprojektować sekcje z polecanymi produktami.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę