Dyrektywa Omnibus – nowe obowiązki informowania konsumentów o cenach i pozostałe zmiany 24.01.2023 | czas czytania: 4 | SEM

Dyrektywa Omnibus – nowe obowiązki informowania konsumentów o cenach i pozostałe zmiany

Dyrektywa Omnibus obowiązuje od stycznia 2023. Przeczytaj, jakie zmiany wnosi do prowadzenia biznesu. Czytaj wiecej
Trendy Google Ads na 2022 – podsumowanie 19.01.2023 | czas czytania: 5 | SEM

Trendy Google Ads na 2022 – podsumowanie

Dowiedz się czy trendy zapowiedziane na 2022 się spełniły! Podsumowanie roku. Czytaj wiecej
Facebook Ads vs Google Analytics – dlaczego pojawiają się rozbieżności w danych 07.11.2022 | czas czytania: 4 | SEM

Facebook Ads vs Google Analytics – dlaczego pojawiają się rozbieżności w danych

Jeśli zajmujesz się reklamami na Facebooku i analizujesz ich statystyki między innymi w Google Analytics, możesz zobaczyć pewne rozbieżności. Dlaczego tak się dzieje? Czytaj wiecej
Audyt konta Google Ads – pierwszy krok do lepszego zarządzania budżetem 20.09.2022 | czas czytania: 4 | Analityka

Audyt konta Google Ads – pierwszy krok do lepszego zarządzania budżetem

Prowadzisz działania Google Ads, ale nie przynoszą one żadnych rezultatów? A może Twoje kampanie są w rękach agencji reklamowej lub freelancera i od tygodni nic się nie dzieje? Jeśli odpowiedź na któreś pytanie jest pozytywna, to prawdopodobnie czas na audyt konta. Czytaj wiecej
Zmiany w specyfikacji pliku produktowego Google Merchant Center w 2022 roku 12.09.2022 | czas czytania: 4 | SEM

Zmiany w specyfikacji pliku produktowego Google Merchant Center w 2022 roku

Zmiany, które wprowadza Google w odniesieniu do specyfikacji danych produktów, przed ich wprowadzeniem zwykle pojawiają się na kontach w postaci ostrzeżenia. Warto na bieżąco przeglądać konta i reagować, zanim ostrzeżenia zamienią się w błędy i spowodują odrzucenie produktów. Czytaj wiecej
Formaty reklam w kampaniach na YouTube 30.08.2022 | czas czytania: 4 | SEM

Formaty reklam w kampaniach na YouTube

W dzisiejszych czasach, gdy YouTube staje się substytutem dla telewizji, decyzja o korzystaniu z tego kanału staje się coraz bardziej oczywista dla wielu firm, a system rozwija formaty, z których może skorzystać każdy reklamodawca. Jakie możliwości reklamowe daje ten kanał? Czytaj wiecej
Ścieżka konwersji – od odbiorcy do klienta 29.08.2022 | czas czytania: 4 | SEM

Ścieżka konwersji – od odbiorcy do klienta

Dbając o uproszczenie ścieżki dotarcia do celu, jakim jest konwersja, można zmaksymalizować efekty działań reklamowych, sprawiając, że zainteresowany reklamą użytkownik sieci stanie się zadowolonym klientem. Czytaj wiecej
Kampanie Microsoft Ads 19.07.2022 | czas czytania: 4 | SEM

Kampanie Microsoft Ads

Microsoft Ads (dawniej Bing Ads) to reklamy wyświetlane użytkownikom korzystającym z przeglądarki Microsoft Edge, w której wbudowaną wyszukiwarką jest właśnie Bing. Czytaj wiecej
Allegro Ads 08.07.2022 | czas czytania: 4 | SEM

Allegro Ads

Możliwości dla sklepów internetowych. Sprawdź, czy Allegro Ads sprawdzi się w przypadku Twojej firmy. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt