24.01.2023
|
czas czytania: 4
|
SEM
Dyrektywa Omnibus – nowe obowiązki informowania konsumentów o cenach i pozostałe zmiany
Dyrektywa Omnibus obowiązuje od stycznia 2023. Przeczytaj, jakie zmiany wnosi do prowadzenia biznesu.
Czytaj wiecej
19.01.2023
|
czas czytania: 5
|
SEM
Trendy Google Ads na 2022 – podsumowanie
Dowiedz się czy trendy zapowiedziane na 2022 się spełniły! Podsumowanie roku.
Czytaj wiecej
07.11.2022
|
czas czytania: 4
|
SEM
Facebook Ads vs Google Analytics – dlaczego pojawiają się rozbieżności w danych
Jeśli zajmujesz się reklamami na Facebooku i analizujesz ich statystyki między innymi w Google Analytics, możesz zobaczyć pewne rozbieżności. Dlaczego tak się dzieje?
Czytaj wiecej
20.09.2022
|
czas czytania: 4
|
Analityka
Audyt konta Google Ads – pierwszy krok do lepszego zarządzania budżetem
Prowadzisz działania Google Ads, ale nie przynoszą one żadnych rezultatów? A może Twoje kampanie są w rękach agencji reklamowej lub freelancera i od tygodni nic się nie dzieje? Jeśli odpowiedź na któreś pytanie jest pozytywna, to prawdopodobnie czas na audyt konta.
Czytaj wiecej
12.09.2022
|
czas czytania: 4
|
SEM
Zmiany w specyfikacji pliku produktowego Google Merchant Center w 2022 roku
Zmiany, które wprowadza Google w odniesieniu do specyfikacji danych produktów, przed ich wprowadzeniem zwykle pojawiają się na kontach w postaci ostrzeżenia. Warto na bieżąco przeglądać konta i reagować, zanim ostrzeżenia zamienią się w błędy i spowodują odrzucenie produktów.
Czytaj wiecej
30.08.2022
|
czas czytania: 4
|
SEM
Formaty reklam w kampaniach na YouTube
W dzisiejszych czasach, gdy YouTube staje się substytutem dla telewizji, decyzja o korzystaniu z tego kanału staje się coraz bardziej oczywista dla wielu firm, a system rozwija formaty, z których może skorzystać każdy reklamodawca. Jakie możliwości reklamowe daje ten kanał?
Czytaj wiecej
29.08.2022
|
czas czytania: 4
|
SEM
Ścieżka konwersji – od odbiorcy do klienta
Dbając o uproszczenie ścieżki dotarcia do celu, jakim jest konwersja, można zmaksymalizować efekty działań reklamowych, sprawiając, że zainteresowany reklamą użytkownik sieci stanie się zadowolonym klientem.
Czytaj wiecej
19.07.2022
|
czas czytania: 4
|
SEM
Kampanie Microsoft Ads
Microsoft Ads (dawniej Bing Ads) to reklamy wyświetlane użytkownikom korzystającym z przeglądarki Microsoft Edge, w której wbudowaną wyszukiwarką jest właśnie Bing.
Czytaj wiecej
08.07.2022
|
czas czytania: 4
|
SEM
Allegro Ads
Możliwości dla sklepów internetowych. Sprawdź, czy Allegro Ads sprawdzi się w przypadku Twojej firmy.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę