19.07.2022
|
czas czytania: 4
|
SEM
Kampanie Microsoft Ads
Microsoft Ads (dawniej Bing Ads) to reklamy wyświetlane użytkownikom korzystającym z przeglądarki Microsoft Edge, w której wbudowaną wyszukiwarką jest właśnie Bing.
Czytaj więcej
08.07.2022
|
czas czytania: 4
|
SEM
Allegro Ads
Możliwości dla sklepów internetowych. Sprawdź, czy Allegro Ads sprawdzi się w przypadku Twojej firmy.
Czytaj więcej
23.05.2022
|
czas czytania: 6
|
EPR
Jak sprawdzić, czy Twoja reklama jest efektywna?
Masz ciekawą reklamę z CTA i odpowiednio dobraną grupę docelową. Jak możesz sprawdzić, czy reklama działa i przynosi zamierzone efekty?
Czytaj więcej
13.01.2021
|
czas czytania:
|
SEM
Czy stosowanie nazw firm konkurencyjnych w kampaniach Google Ads jest legalne?
Reklama na brand konkurencji nie zawsze jest zgodna z prawem. Sprawdź, jak przeprowadzić legalną kampanię w Google Ads na nazwę konkurencji.
Czytaj więcej
21.08.2020
|
czas czytania: 5
|
SEM
6 zasad skutecznego rebrandingu
Chciałbyś przeprowadzić rebranding w swojej firmie? Zapoznaj się z 6 wskazówkami, jak zrobić to skutecznie!
Czytaj więcej
16.07.2020
|
czas czytania: 5
|
SEM
Live marketing – jak promować produkty za pomocą transmisji na żywo w internecie?
Live marketing cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Sprawdź, jak dzięki temu narzędziu możesz wypromować produkty z branży beauty&fashion.
Czytaj więcej
13.07.2020
|
czas czytania: 5
|
SEM
Ekomarkeitng – ekologiczna strategia w biznesie
Ekomarketing to strategia, na którą decyduje się coraz więcej przedsiębiorców. Stosowana zgodnie z przekonaniami ma szansę przynieść korzyści biznesowe oraz chronić środowisko naturalne.
Czytaj więcej
18.06.2020
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEM
Jak Google nas śledzi i przekazuje nasze dane reklamodawcom?
Google dokładnie śledzi nasze zachowanie w internecie. Podpowiadamy, jak chronić swoje dane przed wykorzystaniem do personalizacji reklam.
Czytaj więcej
01.06.2020
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEM
Atrakcyjne zdjęcia produktowe – o czym należy pamiętać przy fotografii produktowej?
Zdjęcia w sklepie internetowym odpowiadają za konwersje. Sprawdź, jak je wykonać, aby przekonać klientów do zakupu!
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę