Analiza raportu

Indywidualizacja raportowania w Google Analytics – panel informacyjny do pobrania

czas czytania: 5

min

Panele informacyjne w Google Analytics ułatwiają raportowanie i wyciąganie wniosków na podstawie danych, na których nam najbardziej zależy. Pobierz darmowy panel informacyjny!

Google Maps

Statystyki Google Moja Firma – sprawdź popularność swojej wizytówki w internecie!

czas czytania: 5

min

Statystyki Google Moja Firma informują o popularności wizytówki w mapach i w wyszukiwarce. Sprawdź, czego możesz dowiedzieć się z dostępnych raportów.

laptop pozycjonowanie

Podstrony serwisu, które warto zablokować przed robotami Google

czas czytania: 5

min

Nie wszystkie podstrony serwisu powinny znaleźć się w indeksie wyszukiwarki. Poznaj 9 typów podstron, które warto zablokować przed indeksacją.

koszty pozycjonowania

Ile kosztuje pozycjonowanie?

czas czytania: 5

min

Nie ulega wątpliwości, że pozycjonowanie strony internetowej należy do podstawowych, a zarazem najbardziej skutecznych metod promocji biznesu w Internecie. Ile w takim razie trzeba za to zapłacić? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Koszt pozycjonowania jest uzależniony od kilku czynników.

marketing biura projektowego

Biura architektoniczne widoczne w internecie – marketing internetowy dla architekta

czas czytania: 5

min

Prowadzisz biuro architektoniczne? Sprawdź, jakie działania promocyjne warto podjąć, aby promować usługi projektowe.

Analityka wyszukiwania

Czy Google Analytics zlicza poprawne dane o ruchu na Twojej stronie?

czas czytania: 5

min

Przed rozpoczęciem analizy ruchu na stronie w Google Analytics sprawdź, czy statystyki tworzone są w oparciu o prawdziwe dane. Skorzystaj z naszych wskazówek!

wyprzedane produkty a seo

Wyprzedane produkty w sklepie internetowym a optymalizacja strony

czas czytania: 5

min

Karty wyprzedanych produktów należy odpowiednio zoptymalizować, aby nie stracić efektów SEO i nie wprowadzać użytkowników w błąd. Sprawdź nasze rady dot. wyprzedanych produktów!

social media dla deweloperów

Deweloper w social media – promocja inwestycji mieszkaniowych w mediach społecznościowych

czas czytania: 5

min

Deweloper powinien promować swoją inwestycję mieszkaniową za pomocą social media. Sprawdź, jakie działania podejmować na Facebooku, Instagramie, Twitterze.

panel Google AdWords

Google Adwords w Google Ads

czas czytania: 5

min

Google AdWords zmienia się w Google Ads. Rebranding porządkuje produkty reklamowe Google. Pojawi się też kilka nowości, o których Google poinformuje w najbliższym czasie.

jak wybrać firmę ppc

Jak wybrać agencję SEM do prowadzenia kampanii Google AdWords?

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się nad wyborem agencji SEM do obsługi kampanii Google AdWords? Sprawdź, na co należy zwrócić uwagę, podejmując decyzję.

local seo

Nowe rodzaje Google Post na wizytówkach Google Moja Firma

czas czytania: 5

min

Właściciele wizytówek Google Moja Firma mogą skorzystać z nowych rodzajów Google Post – wpisów dotyczących produktów i ofert. Warto je wypróbować, aby zwiększyć widoczność profilu GMF w wyszukiwarce.

atrybucja konwersji

Rozbieżne dane w raportach Facebooka i Google Analytics – z czego wynikają różnice w statystykach dotyczące konwersji?

czas czytania: 5

min

Dlaczego statystyki Facebooka i raporty Google Analytics pokazują inne dane dotyczące konwersji? Odpowiedź stanowią odmienne modele atrybucji!

facebook social media

Nowy regulamin Facebooka. Jakie opcje możemy zmienić w ustawieniach konta?

czas czytania: 5

min

Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i obowiązki użytkowników. Niektóre zmiany trzeba zaakceptować, inne można w dowolnej chwili dostosować w ustawieniach konta.

content marketing

Chwytliwe nagłówki, które konwertują – jak tworzyć ciekawe tytuły i śródtytuły na stronie internetowej?

czas czytania: 5

min

Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8 wskazówek!

aparat fotograficzny grafika

Google zaktualizowało wskazówki dotyczące grafiki. Co nowego w Image SEO?

czas czytania: 5

min

W supporcie Google pojawiły się nowe wytyczne dot. optymalizacji grafiki na stronach internetowych. Co się zmieniło i na co zwrócić uwagę w zakresie SEO Image?

Wyszukiwarka Google

Nowy Algorytm Google wykorzystujący Reinforcement Learning

czas czytania: 5

min

Google planuje wprowadzić nowy algorytm oparty o Reinforcement Learning. Nowy mechanizm będzie za użytkownika przeprowadzał wstępną analizę stron wskazanych przez główny algorytm Google.

e-mail

Jak pisać maile biznesowe, na które odpowiedzą adresaci? Przydatna checklista

czas czytania: 5

min

Mail biznesowy jest ważnym elementem komunikacji z klientami i współpracownikami. Aby wiadomość zachęcała do wymiany korespondencji, powinna zawierać kilka podstawowych elementów. Przedstawiamy proste wskazówki.

PageRank

Co to jest wskaźnik PageRank i czy nadal ma wpływ na pozycjonowanie domeny?

czas czytania: 5

min

Każdy, kto choć w niewielkim stopniu interesuje się tematyką związaną z optymalizacją i pozycjonowaniem stron internetowych, zapewne słyszał o wskaźniku Google PageRank. Czym jest ten algorytm, do czego można go wykorzystać i jaka będzie jego przyszłość? Czy PageRank będzie miał jeszcze jakiekolwiek znaczenie?

Wyszukiwarka internetowa Google

Sposoby na wyszukiwanie w Google: 13 metod na zawężanie wyników wyszukiwania

czas czytania: 5

min

Przygotowaliśmy listę 13 sposobów na efektywne wyszukiwanie w Google. Poznaj operatory i komendy, dzięki którym szybko dotrzesz do interesujących Cię informacji w wyszukiwarce Google.

promocja firm transportowych

Jak dotrzeć do celu w internecie, czyli 9 wskazówek na promocję firm przewozowych

czas czytania: 5

min

Działając w brany usług transportowych i przewozowych, koniecznie należy reklamować swoją działalność w internecie. Poznaj naszych 9 wskazówek na promocję i zwiększanie widoczności w sieci.

instalacja Google Analytics

3 metody weryfikacji wdrożenia kodu śledzenia Google Analytics

czas czytania: 5

min

Instalacja kodu śledzenia Google Analytics jest konieczna, aby zbierać dane o zachowaniu użytkowników. Sprawdź 3 sposoby na zweryfikowanie poprawności konfiguracji identyfikatora GA.

sklep z ubraniami

7 elementów, których nie może zabraknąć w sklepie z odzieżą online

czas czytania: 5

min

Sklepy z ubraniami oferują dziś coś więcej niż tylko to, co dostępne na wieszakach. Prowadząc działalność w internecie, sprzedają produkty, ale także inspirują, jak wyglądać modnie. Aby osiągnąć sukces w branży fashion, warto zadbać o kilka elementów. Poznaj 7 skutecznych wskazówek.

Wyszukiwarka internetowa Google

Autouzupełnianie w wyszukiwarce Google – podpowiedzi dla użytkowników i słowa kluczowe do pozycjonowania

czas czytania: 5

min

Wpisując frazę w okienko wyszukiwania, bardzo często pojawiają się podpowiedzi. Jest to autouzupełnianie – algorytm, który ułatwia użytkownikom dotarcie do najbardziej adekwatnych odpowiedzi na ich zapytania.

Google Maps

Opis firmy i możliwość dodawania filmów – nowe funkcje Google Moja Firma

czas czytania: 5

min

Skorzystaj z nowej opcji w Google Moja Firma – dodaj opis o firmie, który wyświetli się w lokalnych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce.