07.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Filtr wyszukiwarki, filtr Google
Filtr wyszukiwarki nakładany jest przez Google na strony, które stosują nieetyczne metody zdobywania popularności w internecie. Np. niskiej jakości linki mogą powodować nałożenie filtra ręcznego lub algorytmicznego na witrynę.
Czytaj więcej
07.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Słowo kluczowe, fraza kluczowa
Słowo kluczowe określa tematykę danej strony. Użytkownicy korzystają z fraz podczas wyszukiwania, więc pozycjonowanie na określone słowa kluczowe pozwala wyświetlać się na zapytania internautów w SERP.
Czytaj więcej
06.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Dlaczego widzę inne strony w Google niż znajomi? 7 czynników, od których zależy kolejność wyników w SERP
Wpisując daną frazę, można otrzymać inną listę wyników wyszukiwania. Od czego zależy ranking domen w SERP? Znaczenie ma nasza lokalizacja, rodzaj urządzenia, pliki cookies, indywidualne preferencje, data center lub dodatkowe boksy wśród organicznych wyników wyszukiwania.
Czytaj więcej
03.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Algorytm wyszukiwarki
Algorytm wyszukiwarki internetowej to zbiór zasad odpowiadających za kolejność domen w wynikach wyszukiwania. Czynniki rankingowe wpływają na pozycje w stron internetowych w SERP.
Czytaj więcej
28.02.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Linki
Linki (odnośniki, hiperłącza) to odwołania zamieszczone na stronie internetowej prowadzące do dowolnego miejsca na tej stronie, innej podstrony serwisu lub dowolnej domeny.
Czytaj więcej
28.02.2017
|
czas czytania: min
|
Słownik SEO
Robot wyszukiwarki internetowej
Program analizujący strony internetowe pod względem ich zwartości i obecności słów kluczowych.
Czytaj więcej
23.02.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Zaplecze
Zaplecze do pozycjonowania to zbiór stron wykorzystywanych przez specjalistów SEO w procesie pozycjonowania. Zaplecze musi być oparte o unikalny content - treści, grafikę, wideo.
Czytaj więcej
23.02.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Nowe wytyczne Google Moja Firma dotyczące firm działających na danym obszarze
Przedsiębiorcy nie posiadający fizycznej siedziby, a świadczący usługi u klienta, muszą zastosować się do nowych wytycznych Google Moja Firma, aby posiadać wizytówkę Google Maps zgodną z regulaminem.
Czytaj więcej
21.02.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Wyszukiwarka internetowa
Wyszukiwarka internetowa pomaga użytkownikom w dotarciu do interesujących ich informacji. Z kolei dzięki niej przedsiębiorcy mogą dotrzeć do potencjalnych klientów i zainteresować ich swoją ofertą.
Czytaj więcej
15.02.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Co to jest SERP? – Wyniki wyszukiwania
Lista stron internetowych ukazujących się w wyszukiwarce w określonej kolejności po wpisaniu w niej szukanego słowa kluczowego.
Czytaj więcej
15.02.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Boks people also ask w wynikach wyszukiwania
Przeglądając wyniki wyszukiwania, można zobaczyć boks people also ask. Google w ten sposób podpowiada, jakie zapytania powiązane z wpisanymi przez nas frazami lub słowami, wpisują do wyszukiwarki inni użytkownicy.
Czytaj więcej
13.02.2017
|
czas czytania: min
|
SEO
5 portali społecznościowych, które pomogą SEO!
Czy prowadzenie profili w mediach społecznościowych ma wpływ na pozycjonowanie strony? W jaki sposób media społecznościowe mogą poprawiać pozycję domeny w wynikach wyszukiwania? Na które portale społecznościowe warto zwrócić uwagę, aby dotrzeć do swoich klientów?
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę