Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
28.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO | autor: Artefakt

Etykiety z cenami i dodatkowe ikony w wizytówkach hoteli w mobilnych wynikach wyszukiwania

Etykiety z cenami i dodatkowe ikony w wizytówkach hoteli w mobilnych wynikach wyszukiwania

Google dokonuje kolejnych zmian w wizytówkach hoteli, które wyświetlają się w mobilnych wynikach wyszukiwania. By użytkownik mógł jeszcze szybciej podjąć decyzję, wprowadzone zostały:

  • Etykiety z cenami pojawiające się zamiast pinezek na Google Maps,
  • Ikony podsumowujące najważniejsze cechy danego obiektu hotelowego.

Wpisując do wyszukiwarki np. hotel Wrocław, zobaczymy mapkę z cenami. Poniżej wyróżnione zostaną hotele, które najlepiej odpowiadają naszemu zapytaniu (np. znajdują się w pobliżu naszej aktualnej lokalizacji).

 

 

Po kliknięciu w nazwę hotelu zostaniemy przekierowani do wizytówki Google Moja Firma. Pod podstawowymi danymi znajdują się dodatkowe informacje pomagające w podjęciu decyzji. Wśród nich dostrzeżemy ikony podkreślające najważniejsze cechy danego miejsca, np. swoboda atmosfera, dania wegetariańskie, odpowiednie dla dzieci, małe porcje lub zdrowa żywność w menu. Piktogramy prawdopodobnie są tworzone w oparciu o opinie wyrażane przez lokalnych przewodników.

 

 

 

Google rozwija swoje usługi mając na uwadze przede wszystkim potrzeby użytkowników. Jednak im więcej informacji pojawi się na wizytówce hotelu (i będzie tam także możliwość dokonania rezerwacji), tym mniejsza szansa na odwiedzenie przez internautę oficjalnej strony obiektu hotelowego. Aby być widocznym w sieci, należy korzystać z różnych rozwiązań i nie rezygnować z usług udostępnianych przez Google.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

5 typów treści, których prawdopodobnie nie używasz. Warto je znać! 20.03.2025 | czas czytania: 2:00 min | SEO

5 typów treści, których prawdopodobnie nie używasz. Warto je znać!

Content na stronach internetowych ma znaczenie dla SEO i pozycji w wyszukiwarkach. Łatwo jednak zapomnieć, że powinien być tworzony przede wszystkim dla internautów, a nie robotów. Tylko wtedy będzie działać. Blogi czy posty na Social Media to dziś podstawa. Jak sprawić, by content był bardziej kreatywny? Oto 5 rodzajów treści, które warto znać! Czytaj wiecej
Strategia ESG w marketingu – jak wygląda? 25.02.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Strategia ESG w marketingu – jak wygląda?

Odpowiednia strategia w marketingu często decyduje o jej sukcesie. Strategia ESG polega na zintegrowanym podejściu. W jej skład wchodzą 3 sektory: środowiskowy, społeczny i ład korporacyjny. Dzięki temu firmy mogą prowadzić działalność w etyczny i stabilny sposób. W naszym artykule dokładnie opisujemy, na czym polega ta strategia w marketingu. Czytaj wiecej
Zero-Click Content – treści, które nie potrzebują kliknięć 17.02.2025 | czas czytania: 5:00 min | SEO

Zero-Click Content – treści, które nie potrzebują kliknięć

Liczby nie kłamią: 92% użytkowników korzysta z wyszukiwarki Google. Dlatego dobrze, aby znalazł się na niej Twój firmowy content. Zero-Click Content stanowią treści, które przekazują od razu informacje użytkownikowi. Nie musi on nigdzie klikać i zostać przeniesiony dalej. Czym są i jak wygląda strategia ich tworzenia, dowiesz się z naszego artykułu. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt