Geolokalizacja to mechanizm, który powoduje wyświetlanie użytkownikowi stron związanych z lokalizacją, w której się obecnie znajduje.
Mapa strony
12.05.2017
czas czytania: 5
min
Słownik SEO
Mapa strony to plik w formacie HTML lub XML zawierający wszystkie adresy URL danego serwisu. Sitemap pomaga w indeksacji strony w wynikach wyszukiwania.
Linki sponsorowane AdWords
11.05.2017
czas czytania: 5
min
Słownik SEO
Linki sponsorowane AdWords to tekstowe reklamy w wyszukiwarce Google, które pojawiają się nad i pod organicznymi wynikami wyszukiwania.
SEM
10.05.2017
czas czytania: 5
min
Słownik SEO
SEM to skrót oznaczający Search Engine Marketing, czyli wszystkie działania wpływające na poprawę widoczności strony internetowej w sieci. Obejmuje pozycjonowanie oraz kampanie linków sponsorowanych.
SEO
09.05.2017
czas czytania: 5
min
Słownik SEO
SEO to angielski skrót Search Engine Optimization oznaczający optymalizację strony pod wyszukiwarkę.
AMP – Accelerated Mobile Pages
08.05.2017
czas czytania: 5
min
Słownik SEO
Technologia AMP pozwala tworzyć szybkie i wydaje strony na urządzenia mobilne. Standard jest rozwijany w środowisku open source i wspierany przez Google.
Czym jest SEO? Co oznacza pozycjonowanie? Czy SEO = pozycjonowanie?
14.04.2017
czas czytania: 5
min
Słownik SEO
Czy SEO i pozycjonowanie oznaczają to samo? Jakie są definicje obu terminów i na czym polega różnica pomiędzy pozycjonowaniem a SEO?
Linkowanie wewnętrzne
24.03.2017
czas czytania: 5
min
Słownik SEO
Linkowanie wewnętrzne to umieszczanie odnośników w treści strony, które prowadzą do innych podstron / sekcji serwisu.
Audyt SEO
23.03.2017
czas czytania: 5
min
Słownik SEO
Audyt SEO to analiza strony internetowej pod kątem jej dostosowania do wymogów wyszukiwarki.
Zalecenia optymalizacyjne
21.03.2017
czas czytania: 5
min
Słownik SEO
Zalecenia optymalizacyjne to dokument, w którym zawarte są wszystkie wytyczne dotyczące strony internetowej pozwalające na jej zoptymalizowanie pod wymagania wyszukiwarki internetowej.