naturalne linki, stategia linkowania

Link baiting – co to jest i jakie przynosi korzyści w pozycjonowaniu?

czas czytania: 5

min

Czym jest link baiting i dlaczego warto korzystać z tej strategii linkowania? Poznaj sposób na pozyskiwanie darmowych linków do swojej strony.

zmiana strony internetowej

Pozycjonowanie a zmiana strony internetowej, czyli historia o tym, jak nie stracić

czas czytania: 5

min

Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że tak! Kliknij i zobacz nasz case study…

sxo marketing

SXO – czym jest search experience optimization?

czas czytania: 5

min

SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony internetowej. Co to jest strategia SXO i dlaczego warto ją prowadzić? O tym dowiesz się z naszego artykułu.

promocja mechaników samochodowych

Dobra internetowa reklama warsztatu samochodowego

czas czytania: 5

min

Prowadząc warsztat samochodowy, warto reklamować swoje usługi w internecie. Postaw na pozycjonowanie, reklamy AdWords, social media marketing i obecność w portalach branżowych.

NAP pozycjonowanie lokalne

Czym są wizytówki NAP SEO i jak mogą pomóc w pozycjonowaniu lokalnych biznesów?

czas czytania: 5

min

NAP to anglojęzyczny skrót (Name, Adress, Phone) oznaczający dane adresowe przedsiębiorcy. Jak wykorzystać wizytówki NAP w lokalnym pozycjonowaniu działalności?

firma seo jak wybrać

Jak wybrać firmę pozycjonującą?

czas czytania: 5

min

Przybliżamy dość specyficzną usługę jaką jest pozycjonowanie, na co zwrócić uwagę przy analizie ofert firm pozycjonerskich, aby w efekcie podjąć dobrą decyzję, co do wyboru partnera z zakresu SEO.

core-web-vitals

Core Web Vitals – czym są i jak je mierzyć?

czas czytania: 9

min

Core Web Vitals to nowy czynnik rankingowy obowiązujący od sierpnia 2021 roku. Jak sprawdzić, czy strona spełnia kryteria nowego algorytmu? Zobacz nasze podpowiedzi.

spam w ga

Jak zatrzymać traffic bot w Google Analitycs?

czas czytania: 5

min

Pod koniec stycznia i na początku lutego 2021 roku, zauważyliśmy wzrost aktywności botów, które przebiły się przez filtr GA. Jak zatrzymać ruch botów spamerskich w statystykach Google Analitycs? Dowiedz się z naszego artykułu.

zalety stosowania breadcrumbs

Czym są breadcrumbs i dlaczego są przyjazne dla SEO?

czas czytania: 5

min

Zastosowanie breadcrumbs przynosi wiele korzyści. Jakich? Zobacz krótki przewodnik po breadcrumbs.

proces zakupowy

Zerowy Moment Prawdy (ZMOT) – czym jest i dlaczego warto go wygrać?

czas czytania: 5

min

ZMOT to moment podejmowania decyzji przez konsumenta. Dlaczego warto zadbać o dostępność usług i produktów w sieci? Dowiedz się z naszego artykułu.

Google

Ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie 2021 r.

czas czytania: 5

min

Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród programów do przeglądania stron www? Prezentujemy ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie w 2021 roku.

raporty

Nowe i ulepszone statystyki indeksowania Twojej witryny w Google Search Console (listopad 2020)

czas czytania: 5

min

Jak wyglądają nowe raporty w Google Search Console? Przeczytaj krótki przewodnik po najważniejszych zmianach w narzędziu.

Artefakt Google Maps

Szybka instrukcja zakładania bezpłatnej wizytówki Google Moja Firma

czas czytania: 5

min

Sprawdź, jak w kilku krokach założyć darmową wizytówkę w Google Moja Firma.

duplikacja tresci

7 wskazówek, jak napisać stronę „O nas”

czas czytania: 5

min

Strona „O nas” także może angażować użytkowników i przekonywać ich do dokonania konwersji. Poznaj 7 wskazówek, jak napisać treść na podstronę „O Firmie”.

Artefakt Google Maps

Opłaty za wizytówkę w Google Maps – ostrzegamy przed oszustami!

czas czytania: 5

min

Google Moja Firma jest bezpłatną usługą. Jeśli otrzymałeś telefon z propozycją przedłużenia wizytówki w Google Maps – dzwonił do Ciebie oszust! Nie daj się nabrać i nie opłacaj faktury za wizytówkę!

Filmy na YouTube

Optymalizacja i pozycjonowanie filmów oraz kanału YouTube, czyli jak działa SEO video?

czas czytania: 5

min

Najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie zaraz po Google jest YouTube. Warto wykorzystać potencjał tego serwisu multimedialnego do pozycjonowania swojej strony. Możliwości jest kilka, aby wyjść przed swoją konkurencję. Im bardziej kreatywna treść wideo, tym lepiej.

shoper - pozycjonowanie i optymalizacja sklepu internetowego

Optymalizacja i pozycjonowanie sklepu Shoper – poradnik dla początkujących

czas czytania: 5

min

Prowadzisz sklep internetowy na Shoperze? Sprawdź, jak zoptymalizować go pod SEO i zapoznaj się z naszym poradnikiem dotyczącym pozycjonowania serwisu na CMS Shoper.

opisy kategorii pod seo

Jak przygotować wartościowy i zgodny z SEO opis kategorii do sklepu internetowego? Poradnik opisywania kategorii produktów

czas czytania: 5

min

Chcąc wspierać pozycjonowanie sklepu internetowego, należy opisać większość kategorii produktów. Jak napisać taki opis pod SEO? Skorzystaj z naszego poradnika!

google maps zmiana danych

Wskazówki Google dotyczące koronawirusa (COVID-19) dla właścicieli Google Moja Firma

czas czytania: 5

min

Sprawdź, jakie zmiany warto wprowadzić na wizytówce Google Moja Firma w związku z epidemią koronawirusa. Google przygotowało garść wskazówek dot. COVID-19.

jak stosować hreflang

Pozycjonowanie wielojęzycznych stron internetowych: jak stosować atrybut hreflang zgodnie z SEO?

czas czytania: 5

min

Prowadzisz biznes na kilku rynkach? Podpowiadamy, jak przygotować wielojęzyczną stronę internetową i poprawnie wdrożyć atrybuty hreflang, by wspierać SEO.

kalendarz redakcyjny content marketing

Kalendarz redakcyjny content marketera i narzędzia do planowania publikacji treści

czas czytania: 5

min

Podpowiadamy, dlaczego i jak prowadzić kalendarz redakcyjny oraz z jakich narzędzi skorzystać do planowania wpisów blogowych.

najpopularniejsze wyszukiwania w google

Najpopularniejsze długoogonowe wyszukiwania w Google

czas czytania: 5

min

Użytkownicy coraz częściej posługują się długoogonowymi słowami kluczowymi, poszukując czegoś w internecie. Sprawdź, jakie są najpopularniejsze hasła wpisywane do wyszukiwarki Google.

copywriter praca zdalna

Copywriter praca zdalna – jak się dobrze zorganizować?

czas czytania: 5

min

Podrzucamy kilka wskazówek dotyczącej dobrej organizacji pracy zdalnej jako SEO Copywriter. Jeśli nie wiesz, jak pracować efektywnie, skorzystaj z naszych porad.

content marketing dla trudnych branż

Content marketing w trudnej branży, czyli rozwój treści na stronie internetowej specjalistycznej firmy

czas czytania: 5

min

W jaki sposób rozwijać treść na stronie z branży produkcyjnej? Zamiast bloga firmowego lepiej tworzyć FAQ, historie sukcesów klientów, chwalić się osiągnięciami i referencjami!