W zakładce kontakt na stronie internetowej warto podlinkować numer telefonu, aby stał się on elementem klikalnym i pozwolił użytkownikom mobilnym szybkie wykonanie połączenia. Podpowiadamy, jak to zrobić!
Czytaj więcej
Codziennie wpisujemy hasła do wyszukiwarki, aby znaleźć interesujące nas informacje. Nie każdy wie, że na tej podstawie Google gromadzi dane na temat użytkowników. Istnieje jednak kilka możliwości, aby usunąć zapamiętaną historię zapytań. Sprawdź, jak to zrobić.
Czytaj więcej
Choć pozycjonowanie na ogół utożsamiamy przede wszystkim z wyszukiwarką, Mapy Google tak naprawdę niosą za sobą równie wielki potencjał dla Twojego biznesu! Poznaj tajniki widoczności w Google Maps i przekonaj się, dlaczego Twoja firma na tym skorzysta!
Czytaj więcej
Nie masz strony internetowej – nie istniejesz. Zgodnie z tym powiedzeniem rynek domen kurczy się każdego dnia. Na pomoc przychodzą domeny z rynku wtórnego. Na co warto zwrócić uwagę przed zakupem? Gdzie szukać i na co uważać? Warto znać odpowiedzi na te i inne pytania zanim się zdecydujemy na dany adres URL.
Czytaj więcej
Core Web Vitals to nowy czynnik rankingowy obowiązujący od sierpnia 2021 roku. Jak sprawdzić, czy strona spełnia kryteria nowego algorytmu? Zobacz nasze podpowiedzi.
Czytaj więcej
Jak tworzyć chwytliwy i skuteczny tytuł strony internetowej? Czy można wypozycjonować się za pomocą meta title? Sprawdź, jak zrobić to skutecznie.
Czytaj więcej
Prowadzisz sklep internetowy na Shoperze? Sprawdź, jak zoptymalizować go pod SEO i zapoznaj się z naszym poradnikiem dotyczącym pozycjonowania serwisu na CMS Shoper.
Czytaj więcej
Prowadzisz biznes na kilku rynkach? Podpowiadamy, jak przygotować wielojęzyczną stronę internetową i poprawnie wdrożyć atrybuty hreflang, by wspierać SEO.
Czytaj więcej