min
min
Twoja strona nie wyświetla się w Google? Taki stan rzeczy może mieć wiele przyczyn. Warto jednak jak najszybciej temu zaradzić! Dowiedz się, co sprawia, że Twoja witryna nie jest widoczna w najpopularniejszej wyszukiwarce świata.
min
Cloaking to praktyka manipulowania wynikami pozycjonowania stron internetowych. Jest niezgodna z wytycznymi Google. Dowiedz się więcej.
min
Sprawdź, w jaki sposób możesz rozwinąć swoją firmę za pomocą marketingu internetowego!
min
Przeczytaj o nowym wskaźniku Core Web Vitals i sprawdź jak optymalizować nowy wskaźnik INP.
min
Jak prowadzić strony, których treści mogą mieć wpływ na podejmowanie przez użytkowników ważnych decyzji? Sprawdź porady naszej Specjalistki.
min
Czym jest favicon, jaki jest jego wpływ na stronę i dlaczego jest ważny? Poznaj odpowiedzi!
min
Obecność w Mapach Google zwiększa widoczność firmy, która prowadzi działalność na lokalnym rynku. Posiadanie konta Google Moja Firma przynosi wiele korzyści. Podpowiadamy, jak zoptymalizować wizytówkę w Google Maps!
min
Przyjazne adresy URL są ukłonem w stronę użytkowników oraz robotów wyszukiwarki. Dzięki nim można wspomóc indeksację serwisu i poprawić pozycję w wynikach wyszukiwania. Podpowiadamy, jak przygotować przyjazny link!
min
Google news to skarbnica wiadomości ze świata. Dowiedz się o możesz dodać swoją stronę do wiadomości Google!
min
Żywotność strony dzieli się średnio na 5 etapów. Sprawdź na jakim etapie są Twoje najważniejsze podstrony i zwalcz traffic decay!
min
Poznaj narzędzia, które pomogą Ci w optymalizacji strony internetowej.
min
Na czym polega Mobile-First Index oraz dlaczego jest ważny w SEO? Na co powinniśmy zwrócić uwagę podczas optymalizacji strony internetowej pod urządzenia mobile? Sprawdź!
min
Pozycjonowanie wizerunkowe, czyli SERM pozwala ochronić wizerunek firmy w internecie. Kampania polega na usuwaniu negatywnych opinii oraz na pozycjonowaniu wartościowych materiałów, do których powinni trafić użytkownicy.
min
Sprawdź czym jest Platforma Whitepress oraz przekonaj się jaki ma wpływ na SEO.
min
Google grafika to świetne narzędzie dla właścicieli wielu serwisów internetowych z różnych branż. Dowiedz się jak zoptymalizować zdjęcia i grafiki na swojej stronie.
min
Poznaj wskazówki naszego Specjalisty na temat statusów HTTP.
min
Google Serach Console pozwala na dostosowanie strony do wymagań wyszukiwarki Google. Korzystaj z tego darmowego narzędzia, jeśli chcesz zdobyć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.
min
W sierpniu Google zafundowało znam aktualizację swojego algorytmu. Dowiedz się, czym jest Helpful Content Update i jak tworzyć treści, które lubi Google.
min
Usługa o nazwie Google Discover jest stworzona dla internautów korzystających ze smartfonów. Treści wyświetlane w Google Discover są spersonalizowane.
min
Optymalizacja strony internetowej jest kluczowym elementem skutecznego pozycjonowania. Wdrożenie przygotowanych zaleceń optymalizacyjnych umacnia pozycję domeny w wynikach wyszukiwania.
min
Czy wiesz, jak zdobyć wiedzę potrzebną do pracy w zawodzie specjalisty SEO? Jakich umiejętności wymaga przyszły pracodawca? Podpowiadamy!
min
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Ponad 92% użytkowników korzysta z usług kalifornijskiego giganta, szukając dowolnej rzeczy w internecie. Nic dziwnego, że myśląc o wynikach wyszukiwania od razu pojawia nam się w głowie logo Google.
min
Jakie istotne zmiany w pozycjonowaniu zaszły w 2021 roku? Co wydarzy się w 2022 roku w SEO? Zobacz podsumowanie naszego eksperta Karola Wilczyńskiego.
min
Celem nowej aktualizacji z sierpnia 2021 roku jest tworzenie adekwatnych do zawartości tytułów. Czy zmiana meta title znacząco wpłynie na pozycjonowanie? Odpowiadamy.