Rozszerzenia wiadomości dostępne w Polsce

/ SEM
Telefony komórkowe

W połowie października na oficjalnym blogu Google pojawiła się informacja o nowym rozszerzeniu AdWords: click-to-message ads. Rozszerzenia wiadomości są już dostępne w Polsce i reklamodawcy mogą z nich korzystać.

 

Kliknij i wyślij SMS

Na urządzeniach mobilnych użytkownicy mogą bezpośrednio z poziomu reklamy AdWords skontaktować się z właścicielem domeny. Wystarczy, że klikną w ikonkę telefonu lub wiadomości. Ta druga opcja jest nowością, która od niedawna dostępna jest także dla polskich reklamodawców.

Rozszerzenia wiadomości znajdziemy wśród innych rozszerzeń, które można ustawić w reklamach AdWords.

 

rozszerzenia wiadomości

 

Konfiguracja click-to-message ads nie zajmie wiele czasu. Wystarczy wpisać nazwę firmy, numer telefonu, na który ma przyjść wiadomość, tekst rozszerzenia widoczny w SERP oraz tekst wiadomości, który pojawi się w treści SMS-a (użytkownik będzie mógł go zmienić). Następnie wystarczy kliknąć zapisz i gotowe!

 

click-to-message ads

 

Dlaczego warto ustawić rozszerzenie wiadomości? Przede wszystkim udostępnimy klientowi nowy kanał komunikacji, który może być dla niego wygodniejszy niż wykonanie telefonu czy napisanie maila. Nasza reklama zostanie wyróżniona spośród innych linków sponsorowanych, więc skutecznie przyciągnie uwagę internauty. Dodatkowym plusem nowego rozszerzenia jest to, że płatność za reklamę następuje dopiero po kliknięciu w ikonę wiadomości. Nie ma więc na co czekać – trzeba przetestować nowe rozszerzenie i sprawdzić, jak wpłynie na konwersję!

Najnowsze artykuły na blogu:
Prezentujemy kalendarz marketera 2020, który przyda się podczas planowania akcji marketingowych w...
Podrzucamy kilka wskazówek dotyczącej dobrej organizacji pracy zdalnej jako SEO Copywriter. Jeśli...
Analityka internetowa przynosi wiele korzyści. Podajemy 10 powodów, dlaczego warto zainwestować w...
Podsumowujemy rok 2019 w PPC, a dokładniej w systemach reklamowych Facebook i Google Ads. Jakie...
Podsumowujemy rok 2019 w branży SEO i prognozujemy, jakie będą najważniejsze trendy w...