reklama na facebooku

Facebook Ads vs Google Analytics – dlaczego pojawiają się rozbieżności w danych

czas czytania: 4

min

Jeśli zajmujesz się reklamami na Facebooku i analizujesz ich statystyki między innymi w Google Analytics, możesz zobaczyć pewne rozbieżności. Dlaczego tak się dzieje?

google adwords

Audyt konta Google Ads – pierwszy krok do lepszego zarządzania budżetem

czas czytania: 4

min

Prowadzisz działania Google Ads, ale nie przynoszą one żadnych rezultatów? A może Twoje kampanie są w rękach agencji reklamowej lub freelancera i od tygodni nic się nie dzieje? Jeśli odpowiedź na któreś pytanie jest pozytywna, to prawdopodobnie czas na audyt konta.

google merchant center

Zmiany w specyfikacji pliku produktowego Google Merchant Center w 2022 roku

czas czytania: 4

min

Zmiany, które wprowadza Google w odniesieniu do specyfikacji danych produktów, przed ich wprowadzeniem zwykle pojawiają się na kontach w postaci ostrzeżenia. Warto na bieżąco przeglądać konta i reagować, zanim ostrzeżenia zamienią się w błędy i spowodują odrzucenie produktów.

reklama na youtube

Formaty reklam w kampaniach na YouTube

czas czytania: 4

min

W dzisiejszych czasach, gdy YouTube staje się substytutem dla telewizji, decyzja o korzystaniu z tego kanału staje się coraz bardziej oczywista dla wielu firm, a system rozwija formaty, z których może skorzystać każdy reklamodawca. Jakie możliwości reklamowe daje ten kanał?

ścieżka konwersji

Ścieżka konwersji – od odbiorcy do klienta

czas czytania: 4

min

Dbając o uproszczenie ścieżki dotarcia do celu, jakim jest konwersja, można zmaksymalizować efekty działań reklamowych, sprawiając, że zainteresowany reklamą użytkownik sieci stanie się zadowolonym klientem.

instagram

Reklama na Instagramie – co warto wiedzieć na początek?

czas czytania: 4

min

Reklamy na Instagramie każdego roku zyskują coraz większą popularność. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie platforma rozwija różne możliwości reklamowe i pozwala na prowadzenie kampanii w wygodny dla reklamodawcy sposób.

microsoft ads

Kampanie Microsoft Ads

czas czytania: 4

min

Microsoft Ads (dawniej Bing Ads) to reklamy wyświetlane użytkownikom korzystającym z przeglądarki Microsoft Edge, w której wbudowaną wyszukiwarką jest właśnie Bing.

okładka blog

Allegro Ads

czas czytania: 4

min

Możliwości dla sklepów internetowych. Sprawdź, czy Allegro Ads sprawdzi się w przypadku Twojej firmy.

social media ads

Jak sprawdzić, czy Twoja reklama jest efektywna?

czas czytania: 6

min

Masz ciekawą reklamę z CTA i odpowiednio dobraną grupę docelową. Jak możesz sprawdzić, czy reklama działa i przynosi zamierzone efekty?

podcast content marketing

Co to jest podcast i dlaczego warto go nagrywać?

czas czytania: 5

min

Podcasty to jedna z form marketingu treści, która może skutecznie promować działalność lub edukować klientów. Sprawdź, co powinieneś o nich wiedzieć.

konkurencja w internecie

Czy stosowanie nazw firm konkurencyjnych w kampaniach Google Ads jest legalne?

czas czytania: 5

min

Reklama na brand konkurencji nie zawsze jest zgodna z prawem. Sprawdź, jak przeprowadzić legalną kampanię w Google Ads na nazwę konkurencji.

jak zrobić rebranding

6 zasad skutecznego rebrandingu

czas czytania: 5

min

Chciałbyś przeprowadzić rebranding w swojej firmie? Zapoznaj się z 6 wskazówkami, jak zrobić to skutecznie!

live marketing

Live marketing – jak promować produkty za pomocą transmisji na żywo w internecie?

czas czytania: 5

min

Live marketing cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Sprawdź, jak dzięki temu narzędziu możesz wypromować produkty z branży beauty&fashion.

google core updates

Jak Google nas śledzi i przekazuje nasze dane reklamodawcom?

czas czytania: 5

min

Google dokładnie śledzi nasze zachowanie w internecie. Podpowiadamy, jak chronić swoje dane przed wykorzystaniem do personalizacji reklam.

szkolenie content marketing

Największe błędy w komunikacji e-mailowej – czego unikać, pisząc maila?

czas czytania: 5

min

Podpowiadamy, jakich błędów trzeba się wystrzegać w komunikacji e-mailowej. Im bardziej dopracowana wiadomość, tym lepiej!

fotografia produktowa

Atrakcyjne zdjęcia produktowe – o czym należy pamiętać przy fotografii produktowej?

czas czytania: 5

min

Zdjęcia w sklepie internetowym odpowiadają za konwersje. Sprawdź, jak je wykonać, aby przekonać klientów do zakupu!

koszty operacyjne e-commerce

Jak zoptymalizować koszty operacyjne w e-commerce?

czas czytania: 5

min

Chciałbyś ograniczyć koszty operacyjne w sklepie internetowym? Mamy 9 pomysłów, w jakich obszarach możesz poszukać oszczędności!

projektowanie cross- i up-sellingu

Jak zaprojektować cross-selling i up-selling w sklepie internetowym?

czas czytania: 5

min

Cross- i up-selling to techniki sprzedaży bardzo dobrze sprawdzające się w przypadku e-commerce. Podpowiadamy, jak zaprojektować sekcje z polecanymi produktami.

motywowanie na home office

Skuteczne motywowanie pracowników na home office

czas czytania: 5

min

Pracownicy na home office powinni być motywowani tak samo jak pracownicy wykonujący obowiązki w biurze. Sprawdź porady dotyczące sposobów motywowania na pracy zdalnej.

Google Adwords

Jak ustalić i zoptymalizować budżet kampanii Google Ads?

czas czytania: 5

min

Planowanie budżetu Google Ads wymaga przeprowadzenia analizy konkurencyjności fraz, na które chcemy się wyświetlać. Podpowiadamy, jak oszacować koszty kampanii Google Ads.

najlepsze marketplace dla ecommerce

Najlepsze marketplaces do prowadzenia sprzedaży internetowej

czas czytania: 5

min

Chciałbyś zaistnieć na jednym z serwisów pośredniczących w sprzedaży online? Poznaj nasz przegląd najpopularniejszych marketplaces w polskim e-commerce!

system do newsletterów

Najpopularniejsze systemy do wysyłki newsletterów – przegląd 4 systemów wspierających e-mail marketing

czas czytania: 5

min

Prezentujemy ranking 4 narzędzi wspierających wysyłkę newsletterów – sprawdź, jakie systemy są najlepsze do realizacji e-mail marketingu.

formy dostawy w sklepie internetowym

Jakie formy dostawy oferować w sklepie online? Porównanie najpopularniejszych przewoźników

czas czytania: 5

min

W sklepie internetowym warto oferować kilka metod dostawy zamówienia. Przestawiamy zamówienie najpopularniejszych form dostarczenia produktów do klienta!

księgowanie faktury z AdWords

Jak wygenerować i księgować fakturę za kampanie Google Ads – praktyczny poradnik

czas czytania: 5

min

Jednym z najczęstszych pytań zadawanych przez początkujących użytkowników narzędzia Google AdWords jest pytanie o fakturę za usługę AdWords. Gdzie ją pobrać? Jak ją rozliczyć?