Czy wiesz, że w świecie marketingu internetowego istnieje model rozliczeń, w którym płacisz tylko za osiągnięte efekty? To właśnie CPA – Cost Per Action. A co gdyby Twoje kampanie reklamowe generowały realne działania, takie jak rejestracje czy zakupy, a Ty płacisz tylko wtedy, gdy te działania się wydarzą? Brzmi obiecująco, prawda? W tym artykule odkryjemy, jak działa model CPA i dlaczego może być gwarancją sukcesu Twojej strategii marketingowej.
Czytaj więcej
Strategia marketingowa i plan treningowy mają ze sobą wiele wspólnego. W obu przypadkach należy spojrzeć na sprawę z szerszej perspektywy, nie zapominając przy tym o istotnych detalach. Podpowiadamy, jak przygotować skuteczną reklamę w branży treningu personalnego.
Czytaj więcej
Brand book to księga znaku określająca wszystkie graficzne wytyczne dotyczące naszego logo. Podpowiadamy, jakie elementy uwzględnić przy jej tworzeniu.
Czytaj więcej
Kupony AdWords to sposób na obniżenie kosztów prowadzonych kampanii reklamowych. Kody promocyjne przyznawane są wyłącznie nowym klientom. Można je otrzymać samodzielnie bądź za pośrednictwem agencji reklamowej.
Czytaj więcej
Najlepszym sposobem, by sprawdzić, czy nasze reklamy są wyświetlane, jest narzędzie do poglądu reklam udostępniane nam przez sam system Google AdWords.
Czytaj więcej
Reklamy na Instagramie każdego roku zyskują coraz większą popularność. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie platforma rozwija różne możliwości reklamowe i pozwala na prowadzenie kampanii w wygodny dla reklamodawcy sposób.
Czytaj więcej
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na właścicieli serwisów przetwarzających dane osobowe. Sprawdź wzór polityki prywatności!
Czytaj więcej
Sklepy internetowe nie zawsze muszą rejestrować sprzedaż za pomocą kasy fiskalnej, a co za tym idzie przekazywać paragony klientom. Wyjaśniamy, kiedy można skorzystać ze zwolnienia!
Czytaj więcej
Na jakich przewoźników się zdecydować, aby zadowolić konsumentów i ograniczyć koszty realizacji całego procesu zakupowego? Prezentujemy przegląd najpopularniejszych form dostawy zakupów online oraz podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze firm kurierskich.
Czytaj więcej
Polskie prawo narzuca internetowym sprzedawcom obowiązek informacyjny dotyczący prawa do odstąpienia od umowy. Podpowiadamy, jakie zapisy powinna zawierać polityka zwrotów.
Czytaj więcej