Nie warto stosować atrybutu Lang HTML w kodzie strony, ponieważ jest on ignorowany przez Google. Zamiast niego warto skorzystać z atrybutu hreflang, który pomoże uniknąć duplikacji takich samych treści kierowanych do użytkowników zamieszkujących inne kraje.
Czytaj więcej
W wynikach wyszukiwania na miejscu title lub description mogą pojawić się chińskie krzaczki. Oznacza to, że domena została zaatakowana przez hakera i rozsyła spam. Jak uporać się z tym problemem włamu na stronę?
Czytaj więcej
Google usuwa grafy wiedzy, które pojawiały się w postaci popupów w wynikach wyszukiwania. Funkcjonalność ta nie była użyteczna z punktu widzenia internautów, którzy z niej nie korzystali.
Czytaj więcej
Kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce pomaga przygotować skuteczną reklamę, która dotrze do precyzyjnie wybranej grupy klientów. Określając wiek oraz płeć, reklamodawcy są w stanie kierować swoje produkty do osób, które się nimi zainteresują.
Czytaj więcej
Strony przygotowywane w technologii AMP można testować za pomocą narzędzia AMP Validator oraz Test AMP. Informacje o błędach znajdziesz również w Search Console.
Czytaj więcej
W sieci pojawiła się domena www.mcc-adwords.com, która wyłudza dane od właścicieli kont AdWords. Przy logowaniu należy sprawdzić, jaki adres domeny pojawia się w pasku przeglądarki, aby nie oddać swoich danych w ręce oszustów.
Czytaj więcej
Google wprowadza nowość - kierowanie tych samych list remarketingowych do użytkowników korzystających z różnych urządzeń. Teraz te same reklamy pokażą się internaucie na smartfonie, tablecie oraz komputerze.
Czytaj więcej
W wyszukiwarce Google pojawiła się nowa funkcjonalność - zakładka Zakupy. Dzięki niej można dokonać zakupu interesującej rzeczy bezpośrednio z wyników wyszukiwania. Produkty, które się tam znajdą, pochodzą z kampanii Product Listing Ads.
Czytaj więcej
W mobilnych wynikach wyszukiwania wyświetlone zostają miniaturki grafiki obok adresu URL prowadzącego do danej podstrony. Grafika pojawia się na zapytania dotyczące produktów. Czy taka forma prezentacji SERP w mobile przyjmie się na stałe?
Czytaj więcej