Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
22.02.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO | autor: Artefakt

Indeks wyszukiwarki internetowej

Indeks wyszukiwarki internetowej

Indeks wyszukiwarki internetowej – zbiór stron internetowych dostępnych w danej wyszukiwarce. Są to strony, które zostały odczytane przez robota wyszukiwarki i zapisane w jej zasobach. Zasoby najpopularniejszej wyszukiwarki Google wynoszą ponad sto milionów gigabajtów (!).

Żeby zobaczyć czy i w jaki sposób zostały zaindeksowane strony serwisu, należy użyć funkcji SITE:adres.głownej.domeny.serwisu wpisywanej w okno wyszukiwania. Można również zobaczyć, jak wygląda strona zapisana w pamięci wyszukiwarki przy użyciu funkcji CACHE:adres.podstrony.

Prawidłowe zaindeksowanie strony www to sytuacja, kiedy większość (>80%) podstron jest widocznych w wyszukiwarce. Takie zaindeksowanie umożliwia użytkownikom dotarcie do dowolnej treści „z głębi” serwisu i budowaniu pozycji przy pozycjonowaniu. Również przy pozycjonowaniu stron na szerokie frazy niezbędna jest prawidłowa indeksacja serwisu.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

5 typów treści, których prawdopodobnie nie używasz. Warto je znać! 20.03.2025 | czas czytania: 2:00 min | SEO

5 typów treści, których prawdopodobnie nie używasz. Warto je znać!

Content na stronach internetowych ma znaczenie dla SEO i pozycji w wyszukiwarkach. Łatwo jednak zapomnieć, że powinien być tworzony przede wszystkim dla internautów, a nie robotów. Tylko wtedy będzie działać. Blogi czy posty na Social Media to dziś podstawa. Jak sprawić, by content był bardziej kreatywny? Oto 5 rodzajów treści, które warto znać! Czytaj wiecej
Strategia ESG w marketingu – jak wygląda? 25.02.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Strategia ESG w marketingu – jak wygląda?

Odpowiednia strategia w marketingu często decyduje o jej sukcesie. Strategia ESG polega na zintegrowanym podejściu. W jej skład wchodzą 3 sektory: środowiskowy, społeczny i ład korporacyjny. Dzięki temu firmy mogą prowadzić działalność w etyczny i stabilny sposób. W naszym artykule dokładnie opisujemy, na czym polega ta strategia w marketingu. Czytaj wiecej
Zero-Click Content – treści, które nie potrzebują kliknięć 17.02.2025 | czas czytania: 5:00 min | SEO

Zero-Click Content – treści, które nie potrzebują kliknięć

Liczby nie kłamią: 92% użytkowników korzysta z wyszukiwarki Google. Dlatego dobrze, aby znalazł się na niej Twój firmowy content. Zero-Click Content stanowią treści, które przekazują od razu informacje użytkownikowi. Nie musi on nigdzie klikać i zostać przeniesiony dalej. Czym są i jak wygląda strategia ich tworzenia, dowiesz się z naszego artykułu. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt