Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
21.02.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO | autor: Artefakt

Wyszukiwarka internetowa

Wyszukiwarka internetowa

Wyszukiwarka internetowa (ang. search engine) – to strona internetowa z odpowiednim oprogramowaniem ułatwiająca użytkownikom odnalezienie interesujących ich informacji w Internecie. Obecnie niemal każdy użytkownik Internetu korzysta z wyszukiwarek, dlatego też ważną gałęzią marketingu internetowego stało się pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych.

Tak przedstawia się ranking najpopularniejszych wyszukiwarek w Polsce:

    1. Google Chrome: 69,8%
    2. Opera: 10,15%
    3. Safari: 8,82%
    4. Firefox: 5,01%
    5. Edge: 3,1%

Obecnie należy mieć także na uwadze urządzenia mobilne, za pośrednictwem których użytkownicy generują coraz większy ruch w wynikach wyszukiwania. Rozkład popularności mobilnych wyszukiwarek internetowych w skali międzynarodowej prezentuje się następująco

  • Google Chrome: 76,93%
  • Safari: 12,34%
  • Opera: 4,74%
  • Samsung Internet: 4,41%
  • Firefox: 0,88%
  • Edge: 0,42%
Nasza firma stosuje metody pozycjonowania w zasadzie niezależne od wyszukiwarki. Głównym wynikiem naszej pracy (poza zwiększonym ruchem użytkowników) są pozycje w Google.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

uścisk dłoni z feedbackiem 18.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Czym jest feedback i jak wykorzystywać go w rozwoju firmy?

Dlaczego niektóre firmy rozwijają się szybciej niż inne? Rozwiązaniem może być coś, co na pierwszy rzut oka wydaje się banalne – feedback. To narzędzie, które, jeśli używane prawidłowo, może zrewolucjonizować sposób, w jaki prowadzisz swój biznes. W tym artykule dowiesz się, czym jest feedback i jak efektywnie go wykorzystywać, aby Twoja firma mogła osiągnąć nowe wyżyny. Przygotuj się na podróż ku lepszemu zrozumieniu tego, jak opinie mogą stać się Twoim największym atutem! Czytaj więcej
lead generation - wykresy 17.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Na czym polega lead generation i jak pozyskiwać klientów?

Jak skutecznie przyciągnąć nowych klientów do swojego biznesu? Lead generation to gwarancja sukcesu w marketingu. Dzięki odpowiednim strategiom możesz nie tylko zwiększyć liczbę potencjalnych klientów, ale także przekształcić ich w lojalnych nabywców. W tym artykule odkryjesz, czym dokładnie jest lead generation i jak efektywnie pozyskiwać klientów, aby Twoja firma rosła w siłę. Gotowy na podróż do świata skutecznego marketingu? Czytaj dalej! Czytaj więcej
analiza smart - wykresy 14.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Analiza SMART – jak poprawnie wyznaczać cele marketingowe?

Czy Twoje działania marketingowe przynoszą oczekiwane rezultaty? A może czujesz, że brakuje im jasnego kierunku? Każdy Twój krok może prowadzić do konkretnego celu, a efekty są mierzalne i satysfakcjonujące. To możliwe dzięki metodzie SMART. Dowiedz się, jak precyzyjnie definiować cele marketingowe, aby były Specyficzne, Mierzalne, Osiągalne, Realistyczne i Terminowe. Przekonaj się, że skuteczne planowanie to gwarancja sukcesu Twojej strategii! Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt