Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
21.02.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO | autor: Artefakt

Wyszukiwarka internetowa

Wyszukiwarka internetowa

Wyszukiwarka internetowa (ang. search engine) – to strona internetowa z odpowiednim oprogramowaniem ułatwiająca użytkownikom odnalezienie interesujących ich informacji w Internecie. Obecnie niemal każdy użytkownik Internetu korzysta z wyszukiwarek, dlatego też ważną gałęzią marketingu internetowego stało się pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych.

Tak przedstawia się ranking najpopularniejszych wyszukiwarek w Polsce:

    1. Google Chrome: 69,8%
    2. Opera: 10,15%
    3. Safari: 8,82%
    4. Firefox: 5,01%
    5. Edge: 3,1%

Obecnie należy mieć także na uwadze urządzenia mobilne, za pośrednictwem których użytkownicy generują coraz większy ruch w wynikach wyszukiwania. Rozkład popularności mobilnych wyszukiwarek internetowych w skali międzynarodowej prezentuje się następująco

  • Google Chrome: 76,93%
  • Safari: 12,34%
  • Opera: 4,74%
  • Samsung Internet: 4,41%
  • Firefox: 0,88%
  • Edge: 0,42%
Nasza firma stosuje metody pozycjonowania w zasadzie niezależne od wyszukiwarki. Głównym wynikiem naszej pracy (poza zwiększonym ruchem użytkowników) są pozycje w Google.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

wykres 25.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Ambasador marki – kto to jest i jak wpływa na wizerunek firmy?

Czy wiesz, kto stoi za sukcesem wielu znanych marek? To ambasadorzy marki – osoby, które swoim wizerunkiem i działaniami budują pozytywne skojarzenia z firmą. Zastanawiasz się, jak dokładnie wpływają na wizerunek przedsiębiorstwa? Przeczytaj dalej, a odkryjesz, dlaczego ich rola jest nieoceniona i jak mogą przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności oraz zaufania do Twojej marki. Poznaj tajemnice skutecznego marketingu i dowiedz się, jak wybrać idealnego ambasadora dla swojego biznesu! Czytaj więcej
uścisk dłoni 23.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Społeczna odpowiedzialność biznesu – definicja i przykłady działań CSR

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) to temat, który zyskuje dzisiaj znaczenie. Jak firmy mogą pozytywnie wpływać na społeczeństwo i środowisko? Odpowiedź jest prosta: poprzez działania CSR. Czym dokładnie jest społeczna odpowiedzialność biznesu? Przekonaj się, jak odpowiedzialne podejście do biznesu może przynieść korzyści nie tylko firmom, ale także całemu społeczeństwu. Czytaj dalej, aby odkryć, jak małe kroki mogą prowadzić do wielkich zmian. Czytaj więcej
wykresy przedstawiające sprzedaż 22.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | SEM

CPA – co to znaczy i jak działa model rozliczeń za efekt?

Czy wiesz, że w świecie marketingu internetowego istnieje model rozliczeń, w którym płacisz tylko za osiągnięte efekty? To właśnie CPA – Cost Per Action. A co gdyby Twoje kampanie reklamowe generowały realne działania, takie jak rejestracje czy zakupy, a Ty płacisz tylko wtedy, gdy te działania się wydarzą? Brzmi obiecująco, prawda? W tym artykule odkryjemy, jak działa model CPA i dlaczego może być gwarancją sukcesu Twojej strategii marketingowej. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt