Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
05.02.2017 | czas czytania: 5 min | SEM | autor: Artefakt

Testy nowej funkcjonalności: Ads Added by AdWords

Testy nowej funkcjonalności: Ads Added by AdWords

Optymalizacja tekstu nagłówka reklamy AdWords może przysporzyć wiele kłopotów. Czasami jedno słowo decyduje o zajęciu lepszego miejsca wśród płatnych wyników wyszukiwania, przekładającego się na większą skuteczność działań promocyjnych. Google postanowiło pomóc reklamodawcom w przygotowywaniu treści reklamowych, wdrażając w wersji testowej opcję Ads Added by AdWords.

 

Czym jest Ads Added by AdWords?

Na podstawie istniejących reklam (ich nagłówków, słów kluczowych, testów reklamowych i innych parametrów) Google tworzy propozycję własnych reklam, które mogą zwiększyć skuteczność danej grupy reklam o 5 do 15%. Ads Added by AdWords są jedynie propozycjami reklam i uruchamiane są po akceptacji reklamodawcy. Nie wstrzymują ani nie blokują aktywnych linków sponsorowanych.

Źródło: https://support.google.com/adwords/answer/7288007

Jak sprawdzić, które reklamy są proponowane przez Google? W panelu pojawi się zielona etykieta Added by AdWords. Przygotowaną treść reklamową można przejrzeć, dokonać w niej poprawek i następnie uruchomić w swojej kampanii. Można także zobaczyć, jakie wyrażenia i frazy zostały zarekomendowane przez Google, by wykorzystać je w przyszłości podczas tworzenia nowych reklam.

Im więcej różnych odmian treści reklamowej, tym większe prawdopodobieństwo, że reklama AdWords wyświetli się właściwym użytkownikom, którzy będą zainteresowani ofertą reklamodawcy. Z pewnością w ten sposób Google chce zachęcić do aktywowania większej ilości reklam, by odnieść korzyść finansową.

Kto może wypróbować Ads Added by Adwords?

Funkcjonalność znajduje się w fazie testów. W pilotażu będą mogli wziąć udział reklamodawcy wybrani przez Google. Chęć eksperymentowania z Ads Added by AdWords można wyrazić za pomocą formularza.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Reklama trenera personalnego w Internecie 18.12.2024 | czas czytania: 7 | SEM

Reklama trenera personalnego w Internecie

Strategia marketingowa i plan treningowy mają ze sobą wiele wspólnego. W obu przypadkach należy spojrzeć na sprawę z szerszej perspektywy, nie zapominając przy tym o istotnych detalach. Podpowiadamy, jak przygotować skuteczną reklamę w branży treningu personalnego. Czytaj wiecej
big data 17.12.2024 | czas czytania: 9 | Inne

Jakie informacje w swoich zasobach gromadzi o nas Google i do czego je wykorzystuje?

Dane dotyczące naszej aktywności w internecie to cena, jaką płacisz za dostęp do spersonalizowanych treści. Dowiedz się, jak zbierane są informacje na Twój temat oraz co właściwie Google o Tobie wie. Czytaj wiecej
Księga znaku 13.12.2024 | czas czytania: 5 | SEM

Księga znaku, czyli ważny element identyfikacji wizualnej w sieci

Brand book to księga znaku określająca wszystkie graficzne wytyczne dotyczące naszego logo. Podpowiadamy, jakie elementy uwzględnić przy jej tworzeniu. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt