Strona główna dostępna w panelu Google Analytics - Blog Artefakt

Strona główna dostępna w panelu Google Analytics

/ Analityka
Google Analytics

Na naszych kontach Google Analytics pojawiła się Strona główna – nowy ekran umożliwiający szybki przegląd danych analizowanego serwisu. Widok jest czytelny i umożliwia zapoznanie się z najważniejszymi statystykami oraz przejście do szczegółowych raportów.

 

Strona główna przydatna w ekspresowym przeglądzie informacji

Po zalogowaniu się na konto Google Analytics od razu zostaniemy przekierowani na stronę główną. Mamy dostęp do następujących danych:

  • Ruchu na stronie – liczby użytkowników i sesji, współczynniku odrzuceń, czasu trwania sesji,
  • Popularnych godzinach, w których strona jest odwiedzana,
  • Liczbie użytkowników znajdujących się obecnie na stronie,
  • Źródłach pozyskiwania ruchu,
  • Lokalizacji użytkowników,
  • Urządzeniach, które służą do przeglądania naszej strony,
  • Najpopularniejszych podstronach,
  • Stopnia realizacji celu,
  • Skuteczności realizowanych kampanii AdWords.

 

Poszczególne sekcje zostały opisane nagłówkami, które wyjaśniają przeznaczenie danego raportu, np. W jakim stopniu udaje Ci się utrzymać użytkowników? Dzięki temu strona główna Google Analytics będzie pomocna osobom poszukujących konkretnych i jasnych odpowiedzi niewymagających dogłębnej analizy danych.

 

Strona główna w Google Analytics

W poszczególnych boksach można zmienić zakres danych, ustawiając dowolny przedział czasowy. Jeśli zależy nam na przeprowadzeniu szczegółowej analizy, wystarczy kliknąć nazwę raportu, która znajduje się pod wykresem. Zostaniemy przekierowani do raportu szczegółowego, gdzie dokonamy zaawansowanych operacji na danych.

Strona główna z pewnością ułatwi poruszanie się po Google Analytics początkującym analitykom, marketerom, a także właścicielom stron internetowych. W jednym widoku można w kilka minut sprawdzić ruch na stronie oraz źródła jego pozyskiwania, najpopularniejsze podstrony lub aktywnych użytkowników. To wystarczy do codziennej, bardzo ogólnej analizy danych o popularności witryny w sieci.

 

Również na naszym blogu
Kampanie AdWords oraz aktywność w social media to działania, które skutecznie uzupełnią strategię...
Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i...
Audytując strony internetowe, staramy się wyeliminować wszystkie niedociągnięcia i problemy...
Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8...
Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby...