18.10.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Narzędzia do testowania standardu AMP HTML: raporty o błędach AMP w Search Console, AMP Validator oraz Test AMP
Strony przygotowywane w technologii AMP można testować za pomocą narzędzia AMP Validator oraz Test AMP. Informacje o błędach znajdziesz również w Search Console.
Czytaj więcej
11.10.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Uwaga na oszustów Google AdWords!
W sieci pojawiła się domena www.mcc-adwords.com, która wyłudza dane od właścicieli kont AdWords. Przy logowaniu należy sprawdzić, jaki adres domeny pojawia się w pasku przeglądarki, aby nie oddać swoich danych w ręce oszustów.
Czytaj więcej
07.10.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Cross-device retargeting, czyli kolejna rewolucja od Google
Google wprowadza nowość - kierowanie tych samych list remarketingowych do użytkowników korzystających z różnych urządzeń. Teraz te same reklamy pokażą się internaucie na smartfonie, tablecie oraz komputerze.
Czytaj więcej
27.09.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Wielki powrót zakładki „Zakupy” w wyszukiwarce Google
W wyszukiwarce Google pojawiła się nowa funkcjonalność - zakładka Zakupy. Dzięki niej można dokonać zakupu interesującej rzeczy bezpośrednio z wyników wyszukiwania. Produkty, które się tam znajdą, pochodzą z kampanii Product Listing Ads.
Czytaj więcej
19.09.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Grafika w snippetach w mobilnych wynikach wyszukiwania
W mobilnych wynikach wyszukiwania wyświetlone zostają miniaturki grafiki obok adresu URL prowadzącego do danej podstrony. Grafika pojawia się na zapytania dotyczące produktów. Czy taka forma prezentacji SERP w mobile przyjmie się na stałe?
Czytaj więcej
08.09.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Optymalizacja witryny pod SEO w pigułce
Właściwie zoptymalizowanie serwisu pod kątem wyszukiwarek internetowych stanowi podstawę w osiąganiu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Pozycjonując naszą stronę internetową, pamiętajmy o kilku podstawowych zasadach, które z całą pewnością będą pomocne w osiągnięciu zamierzonego celu.
Czytaj więcej
16.08.2016
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Nadawanie uprawień w Google Analytics
Google Analytics pozwala zbierać i analizować cenne dane, które pokazują efektywność prowadzonych działań biznesowych w e-commerce. Z konta może korzystać kilku użytkowników, którym możemy przekazać dostępy do panelu bez udostępniania haseł do logowania.
Czytaj więcej
11.08.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Pozycjonowanie regionalne strony firmowej – porady eksperta Artefakt.pl
Strategia pozycjonowania lokalnego ma na celu wypromowanie działalności w ramach miasta czy regionu. Dowiedz się, czym jest Local SEO i w jaki sposób możesz zapewnić swojej firmie sukces dzięki pozycjonowaniu lokalnemu.
Czytaj więcej
27.07.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
6 powodów, dlaczego firma SEO nie może zagwarantować określonej pozycji w wyszukiwarce
Firma SEO, podpisując z klientem umowę na pozycjonowanie, nie powinna gwarantować zdobycia określonej pozycji w wynikach wyszukiwania. Dlaczego agencja marketingowa nie ma wpływu na wyniki wyszukiwania? Poznaj 6 powodów!
Czytaj więcej
05.07.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Add stop – nowa funkcjonalność w mobilnej aplikacji Google Maps
W aplikacji mobilnej Google Maps wprowadzone zostały zmiany, które ułatwią wyznaczanie trasy. Aktualnie można wprowadzić kilka punktów docelowych, dzięki czemu możemy określić, przez jakie miejsca chcemy przejechać lub gdzie chcemy się zatrzymać.
Czytaj więcej
29.06.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Premier Google Partner – nowy poziom certyfikacji partnerów Google’a
Google przygotował nowe certyfikaty dla wyjątkowych firm: Premier Google Partner. Tylko najbardziej aktywne agencje mogą uzyskać to wyróżnienie i należeć do grona najlepszych. Dodatkowo każda firma otrzymuje specjalizacje partnerskie, potwierdzające posiadanie wyjątkowych kompetencji.
Czytaj więcej
27.06.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Zmiany w Google Maps: 1 reklama i 2 wyniki organiczne w Local Pack oraz etykieta Deal
Specjaliści SEO będą musieli zmierzyć się z kolejnym wyzwaniem, czyli pojawieniem się reklamy w Local Pack. Zmniejszenie liczby lokalnych wyników organicznych z 3 na 2 wymusi podejmowanie skuteczniejszych działań tak, aby znaleźć się na mapkach Google.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę